Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Suositelkaapa paikka mistä tilata pelipaitoja nopeasti ja edullisesti, aikuisille ja vauvoille? Mies haluaa katsoa jääkiekkoa tytsän kanssa oikeaoppisesti, tietenkin. Eli ennen olympialaisia pitäisi ne saada.
Kirjoitit hieman väärin. Koska kyseessä on pelipaita, olet etsimässä niitä isoille ja pienille vauvoille.RP kirjoitti:Suositelkaapa paikka mistä tilata pelipaitoja nopeasti ja edullisesti, aikuisille ja vauvoille? Mies haluaa katsoa jääkiekkoa tytsän kanssa oikeaoppisesti, tietenkin. Eli ennen olympialaisia pitäisi ne saada.
^Olet selkeästi vedossa, puhut vähän mutta asiaa.
-
- Kitisijä
Kuulkaapa hyvät immeiset,
Mitä tarkoittaa hymiö <3 mailissa?
Onko se sydän, hali vai tissit?
Mitä se merkitsee oikeastaan, miten te ajattelisitte jos sellaisen saatte?
SA
Mitä tarkoittaa hymiö <3 mailissa?
Onko se sydän, hali vai tissit?
Mitä se merkitsee oikeastaan, miten te ajattelisitte jos sellaisen saatte?
SA
-
- Kitisijä
Dumarin mielestä kyseessä on perse.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Höpsö. Mun tyttökin tietää, vaikkei ole kuullut keltään tyhmältä aikuiselta:exPertti kirjoitti:Noni, oletetaan, että taivas on olemassa.
Onko siellä lähinnä tosi vanhoja ihmisiä, jotka eivät pysty enää huolehtimaan itsestään? Siis suunnaton vanhainkoti.
Taivaassa ei oo kellään kipuja ja mummikin tanssii balettia niin kuin lapsena tanssi.
Kyllä sä oot Pertsa taas niin tymä! Siellä kaikki on just sellasii ku ne haluu!exPertti kirjoitti: Mutta jääkö vanhaksi kurpaksi? Vai muuttuuko kaksikymppiseksi panohulluksi? Saako siellä tanssia vaakamamboakin vai joutuuko sitten alakertaan jäähylle?
Ja sitäpaitsi, eikö nuoria ihmisiä kuole?exPertti kirjoitti:Noni, oletetaan, että taivas on olemassa.
Onko siellä lähinnä tosi vanhoja ihmisiä, jotka eivät pysty enää huolehtimaan itsestään? Siis suunnaton vanhainkoti.
Mietitäänpäs vanhaa mummelia, joka kuolee 85 vuotiaana. Mies kuoli jo sodassa 20 vuotiaana vuonna -45 ja nainen oli tuolloin 20v myös. Kun mies ja nainen kohtaavat taivaassa, niin onko mies silloin 20 v ja nainen 85v? Vai onko nainen 20v myös?
Entäs kun naisen lapsen lapsen lapsi kohtaa mumminsa taivaassa joskus kuollessaan sadan vuoden kuluttua? Hän muistaa mumminsa vanhuksena.
Onko sama mummi miehelleen 20v ja lapsen lapsen lapselleen vanhus?
Tietysti tuo voisi olla mahdollista. Jokainen näkisi toisen siinä hahmossa, jossa haluaisi.
Entäs kun naisen lapsen lapsen lapsi kohtaa mumminsa taivaassa joskus kuollessaan sadan vuoden kuluttua? Hän muistaa mumminsa vanhuksena.
Tietysti tuo voisi olla mahdollista. Jokainen näkisi toisen siinä hahmossa, jossa haluaisi.
-
- Kitisijä
Nuoret kuolee useimmiten syistä, joista mennään helvettiin. Jos siis satuihin uskoo.MGandhi kirjoitti:Ja sitäpaitsi, eikö nuoria ihmisiä kuole?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Jos taivaassa odottavatkin mummon sankarivainaja mies ja sodan jälkeen naitu uusi mies, alkaa lätty lätistä.exPertti kirjoitti:Onko muuten papan pakko odottaa mummelia 65 vuotta vai voiko etsiä uuden puolison? Kun aina puhutaan toisen odottavan taivaassa. Voisi tulla pitkä aika katsella alas 65 vuotta ja odottaa oikein, että eikö siitä perhanasta millään henki lähde. Ja pahimmillaan hänen miesseikkailujaan sekin aika.NuoriD kirjoitti:Mietitäänpäs vanhaa mummelia, joka kuolee 85 vuotiaana. Mies kuoli jo sodassa 20 vuotiaana vuonna -45 ja nainen oli tuolloin 20v myös. Kun mies ja nainen kohtaavat taivaassa, niin onko mies silloin 20 v ja nainen 85v? Vai onko nainen 20v myös?
-
- Kitisijä
Tosirakkaus odottaa ja turkis on murha.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Mutta koska Taivaassa ei ole kuin puhdasta rakkautta, johon ei kuulu mustasukkaisuus ja kademieli, niin mummo saa tupla-anaalia koko yön ja seuraavan ikuisuuden. Lisäksi jos liittoja/suhteita on enemmän, vuorossa on kunnon joukkopaini.NuoriD kirjoitti:Jos taivaassa odottavatkin mummon sankarivainaja mies ja sodan jälkeen naitu uusi mies, alkaa lätty lätistä.
Paras päivä ikinä.
1. Mitä tehdä juhannuksena? Pitäis varmaan buukkailla viimeistään nyt.
2. Miks ninni pitää rekkiksen kuvia galtsussaan?
2. Miks ninni pitää rekkiksen kuvia galtsussaan?
Manaaja kirjoitti:1. Mitä tehdä juhannuksena? Pitäis varmaan buukkailla viimeistään nyt.
´
Buukattu jo viimejuhannuksena. Siis mökki.
Joo, buukkaa heti jos meinaat vielä mökin saada. Menevät näet samalla aikataululla kuin minunkin varaamani.Manaaja kirjoitti:^ Kiitos tiedosta.
Varmaan pääsee jo omalle mökille viettää jussia 

-
- Kitisijä
No kun se nyt kuitenkin on sen lapsen isä, ja lapsella pitää olla isä.Manaaja kirjoitti:2. Miks ninni pitää rekkiksen kuvia galtsussaan?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
http://www.come.to/brando.stugbyManaaja kirjoitti:1. Mitä tehdä juhannuksena?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
^ Kyllä juhannus täytyy mun mielestä viettää Suomessa.
En lähtisi juhannuksena ulkomaille. Perinteinen mökkijuhannus on kertakaikkiaan parhautta. Harmikseni isäni myi mökkimme viime vuonna pois, meni kyllä kummisedälleni, joten ehkä vielä pääsen verestämään muistoja sinnekin. Nyt pitänee turvautua vuokraukseen. Yhden kaupunkijussin olen viettänyt, ei vetänyt vertoja.
Hehkulamppuongelma.
Olohuoneen kattolampussa on lähes vaakatasossa, hieman alaviistoon neljään eri ilmansuuntaan osoittavat E14-lampunpaikat. Eli siis jokainen lamppu tavallaan kohti jokaista neljää seinää. Valaisin on himmennetty, ja yhdellä seinällä on valkokangas. Valaisin on tällä hetkellä varustettu 4x25w mattapintaisilla hehkulampuilla, jotka toimivat himmentimen kanssa erinomaisesti huoneen erilaisia käyttöprofiileja ajatellen, kuten leffakäyttö yms.
Ongelmana on nyt se että lamput ovat noin 5v vanhoja. Yksi on poksahtanut ja loputkin varmaan menevät lähitulevaisuudessa.
Kuten tiedämme, mattapintaiset hehkulamput ovat nyt kiellettyjä loppuun asti ajattelemattomien piiperöhippi-idioottien vuoksi. Energiansäästölamput (jotka muuten kuormittavat varsinkin suomessa ympäristöä enemmän kuin hehkulamput) eivät taas toimi himmentimen kanssa. En siis saa uusia mattapintaisia kynttilälamppuja enää ostettua. Kirkkaat kynttilälamput taas a) näyttävät pistävän ikäviltä ja rumilta sekä b) piirtävät valkokankaalle kuvioita. Ei siis toimiva ratkaisu.
Millä siis ratkaista ongelma? Saanko edes tappaa jonkun idiootin, joka on vastuussa siitä että pakotetaan ihmiset ostamaan valaisutehoiltaan huonompia, valmistuskustannuksiltaan epäekologisempia sekä elohopeaa ja muita myrkkyjä sisältäviä ESL-lamppuja perinteisien hehkulamppujen sijaan, joiden valmistus ja hävittäminen on ekologisesti tarkasteltuna paljon kevyempi nakki ympäristölle, ja joiden hukkalämpö menee suomessa pois kuitenkin lämmityskustannuksista? Tttu mä taas sanon tätä perseilyä.
Olohuoneen kattolampussa on lähes vaakatasossa, hieman alaviistoon neljään eri ilmansuuntaan osoittavat E14-lampunpaikat. Eli siis jokainen lamppu tavallaan kohti jokaista neljää seinää. Valaisin on himmennetty, ja yhdellä seinällä on valkokangas. Valaisin on tällä hetkellä varustettu 4x25w mattapintaisilla hehkulampuilla, jotka toimivat himmentimen kanssa erinomaisesti huoneen erilaisia käyttöprofiileja ajatellen, kuten leffakäyttö yms.
Ongelmana on nyt se että lamput ovat noin 5v vanhoja. Yksi on poksahtanut ja loputkin varmaan menevät lähitulevaisuudessa.
Kuten tiedämme, mattapintaiset hehkulamput ovat nyt kiellettyjä loppuun asti ajattelemattomien piiperöhippi-idioottien vuoksi. Energiansäästölamput (jotka muuten kuormittavat varsinkin suomessa ympäristöä enemmän kuin hehkulamput) eivät taas toimi himmentimen kanssa. En siis saa uusia mattapintaisia kynttilälamppuja enää ostettua. Kirkkaat kynttilälamput taas a) näyttävät pistävän ikäviltä ja rumilta sekä b) piirtävät valkokankaalle kuvioita. Ei siis toimiva ratkaisu.
Millä siis ratkaista ongelma? Saanko edes tappaa jonkun idiootin, joka on vastuussa siitä että pakotetaan ihmiset ostamaan valaisutehoiltaan huonompia, valmistuskustannuksiltaan epäekologisempia sekä elohopeaa ja muita myrkkyjä sisältäviä ESL-lamppuja perinteisien hehkulamppujen sijaan, joiden valmistus ja hävittäminen on ekologisesti tarkasteltuna paljon kevyempi nakki ympäristölle, ja joiden hukkalämpö menee suomessa pois kuitenkin lämmityskustannuksista? Tttu mä taas sanon tätä perseilyä.
-
- Kitisijä
Manaaja: Välttelen nyt Kitinää, koska moniin ketjuihin vastaaminen poksauttaisi aivosuoneni ja raunioittaisi maksaani lisää.
Mutta tästä hehkulamppuasiasta olen samaa mieltä. Totaalisen perseestä. Kaduttaa, etten huomannut jemmata 100-200- wattisia hehkulamppuja ennen myyntikieltoa. (yksi kakssatanen mulla todellakin katossa kuumuutta kestävän erikoiskannan kaa) Lukulampussa olen pitänyt 100-wattista kohdehehkulamppua. Yleensä satasia muut lamput, mattapinnalla.
Vitun kukkahattutädit, vitun EU ja minäkin sanon vitun viherpiiperöt. Hehkulampuista voisit tehdä oman ketjun, kun kerran jaksat perustella detaljitiedoilla.
Mutta tästä hehkulamppuasiasta olen samaa mieltä. Totaalisen perseestä. Kaduttaa, etten huomannut jemmata 100-200- wattisia hehkulamppuja ennen myyntikieltoa. (yksi kakssatanen mulla todellakin katossa kuumuutta kestävän erikoiskannan kaa) Lukulampussa olen pitänyt 100-wattista kohdehehkulamppua. Yleensä satasia muut lamput, mattapinnalla.
Vitun kukkahattutädit, vitun EU ja minäkin sanon vitun viherpiiperöt. Hehkulampuista voisit tehdä oman ketjun, kun kerran jaksat perustella detaljitiedoilla.