Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Mayah
Elämätön Kitisijä

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Kai Nalo kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Ei anna luomuille paljon toivoa, että täydellisyyteen tarvitaan tekotukka, tekohuulet ja tekotissit.
No joo, oot varmasti oikeassa. Mulle noi tisut näytti luomulta. Huulista ja tukasta en tiä.
Nyt kyllä vitsin repäisit :lol:

Kaikki mikä näyttää luomulta ei välttämättä ole sitä. Nuo tissit nyt eivät kyllä ole luomua nähneetkään, eivätkä ole sen näköisetkään.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Lucy Catherine Pinder (s. 20. joulukuuta 1983 Winchester, Hampshire) on englantilainen glamour-malli. Pinder on kuuluisa suurista luonnollisista rinnoistaan ja hän on esiintynyt useita kertoja valokuvamallina muun muassa englantilaisten Maxim-, Loaded-, FHM-, Redline- ja Nuts-lehtien kansissa ja sivuilla.[1][2]
Haastaaako Lilo kaikkitietävän wikipedia muilla tiedoilla?
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Mayah kirjoitti: Nuo tissit nyt eivät kyllä ole luomua nähneetkään, eivätkä ole sen näköisetkään.
Mistä kohtaa erotat ne tekotisseiksi? Minusta ne ovat hyvinkin luomun näköiset.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

En ymmärrä miksi pitäisi olla toivoakaan. Siis mitä tällä toivolla tarkoitetaan? Toivoa olla täydellinen? Kuka jaksaa, mieluummin kaivan persettä.

Miehille se vasta vaikeaa on. Miehet on helppoja, naiselle muutama hiuslisäke ja luonnollisen näköistä täytettä sinne sun tänne niin avot. Mies taas vaatii oikein sekoitetun geenipoolin ollakseen täydellinen.

Sori pojat, ei se salilla pumppaaminen ja kaljuksi ajeltu pää vielä Vin Dieseliä tee. Muistaakseni exälle totesin. Joka toki oli kreikkalainen Jumala vartaloltaan, mutta ei se sentään mikään Vin ollut.
Viimeksi muokannut RP, 01.02.2010 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ei kaikki isot tissit ole tekotissejä.

Toi nimenomaan ei näytä tekotissiseltä.
Kuva
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^ei munkaan mielestä näytä. Kyl mulla nuorempan oli aika terhakat luonnolliset D-kupit. Nyt ei enää niin terhakat, mutta so not.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Kukaantaavittuakaan... Ihanat tissit. Tulipa taas hetskumies-olo!
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Kai Nalo kirjoitti:
Haastaaako Lilo kaikkitietävän wikipedia muilla tiedoilla?
No mutta enhän toki. Sovitaan sitten niin, että toisille se rasva vaan kertyy edullisempiin paikkoihin kuin toisille. :h:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Jenny Daa-aah! ling

exPertti kirjoitti:Muuten eikös Lilo ole ihan guuma hottis itsekin, joten mistä tämä mussutus?

Vai olenko käsittänyt väärin (saamani materiaali on vähän puutteellista, kasvokuvan muistan nähneeni joskus)?
EI TÄÄLLÄ MUSSUTETA! Älkää nyt olko tommosia tarttujia, tehkää töitä vaikka välillä!
Jenny Daa-aah! ling

exPertti kirjoitti:Jatkan vielä sen verran aiheesta (on topicissa kerrankin), että käsittääkseni tällä palstalla majailevat naisihmiset ovat huomattavasti keskivertopopulaatiota pantavaNpia kaiken kaikkiaankin.

Olenko se vaan minä?
Mun mielestä kaupoissa on nykyään ollu ihanampia naisia töissä kuin ennen. Todennäkösesti en oo vaan katsellut heitä aiemmin.

Kuva

Vietän parin tunnin vapaani nyt telkun ääressä...
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:^ei munkaan mielestä näytä. Kyl mulla nuorempan oli aika terhakat luonnolliset D-kupit. Nyt ei enää niin terhakat, mutta so not.
Me palstan miehet varmaan suostumme yhteisen hyvän nimessä näkemään nuoruuskuviasi. :)
Ei onnistu. Mutta voin kyllä lähettää näistä nykyisistä. Ne saa melkkein heitettyy olalle suihkussa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Muuten eikös Lilo ole ihan guuma hottis itsekin, joten mistä tämä mussutus?

Vai olenko käsittänyt väärin (saamani materiaali on vähän puutteellista, kasvokuvan muistan nähneeni joskus)?
EI TÄÄLLÄ MUSSUTETA! Älkää nyt olko tommosia tarttujia, tehkää töitä vaikka välillä!
Törkeät silikoniväitteet on aina kumottava! Isorintaiset haluaa kuulla yhtä paljon omistavansa silikonit kuin pieni rintainen olevansa lauta. Nih.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jåå ei kyllähän Lucyn rintamus on luonnon luomaa samaan tapaan kuin Keeley Hazellinkin. Olen tissimies, mitäpä siinä muuta.
Paras päivä ikinä.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Riemumieli kirjoitti:Jåå ei kyllähän Lucyn rintamus on luonnon luomaa samaan tapaan kuin Keeley Hazellinkin. Olen tissimies, mitäpä siinä muuta.
Nää nyt näyttääkin ihan luonnollisilta, mutta ton edellisen eukon ekassa kuvassa ne oli jotenkin epäluonnollisen... turpeat. Muissa kuvissa näyttävät nekin ihan oikeilta.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Toivottavasti toi on jossain filmillä paremman näköinen, tuossa aika kotka.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ai v*ttu mikä perusvirhe. Eli jos on guuma hottis, ei mussuta muiden ulkonäöstä? Joo, niinhän se tais ollakin, vaan rumat ja katkerat mussuttaa.

Ps. ex-tissikuningattaren virallinen mielipide ko. ryntäistä: luomut
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:

Ai v*ttu mikä perusvirhe. Eli jos on guuma hottis, ei mussuta muiden ulkonäöstä? Joo, niinhän se tais ollakin, vaan rumat ja katkerat mussuttaa.

Ps. ex-tissikuningattaren virallinen mielipide ko. ryntäistä: luomut
Mites muutan patsukka tällainen hintiimi kysymys: kun nyt et enää ole tissikuningatar, niin oletko huomannut miesten tai naisten käytöksessä mitään muutosta?
Vesper
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Mites muutan patsukka tällainen hintiimi kysymys: kun nyt et enää ole tissikuningatar, niin oletko huomannut miesten tai naisten käytöksessä mitään muutosta?
Olen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mites muutan patsukka tällainen hintiimi kysymys: kun nyt et enää ole tissikuningatar, niin oletko huomannut miesten tai naisten käytöksessä mitään muutosta?
Olen.
No?
Vesper
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:No?
Osa miehistä ei ole enää kiinnostunut ollenkaan, osa on kiinnostunut mielipiteistäni eikä pelkistä tisseistä. Naiset ei enää kuiskuttele silareista ja mulkoile paheksuen. Näin kärjistetysti siis.
Riemumieli
Kitisijä

Miksi joku olisi kiinnostunut naisen mielipiteistä??? :shock:
Paras päivä ikinä.
Vesper
Kitisijä

Riemumieli kirjoitti:Miksi joku olisi kiinnostunut naisen mielipiteistä??? :shock:
Sitä mäkin oon ihmetellyt.
Riemumieli
Kitisijä

Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Miksi joku olisi kiinnostunut naisen mielipiteistä??? :shock:
Sitä mäkin oon ihmetellyt.
Toivottavasti tähän saadaan vastaus nyt, kun jättibosat eivät ole enää sinusta kiinnostumisen ainoa motiivi. Kerro heti, kun tiedät ko. mysteeristä enemmän. Toivottavasti vastaus ei ole: "Ei minkään vuoksi."
Paras päivä ikinä.
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

RP kirjoitti:Sori pojat, ei se salilla pumppaaminen ja kaljuksi ajeltu pää vielä Vin Dieseliä tee. Muistaakseni exälle totesin. Joka toki oli kreikkalainen Jumala vartaloltaan, mutta ei se sentään mikään Vin ollut.
Nythän mun on pakko olettaa, että sä jotenkin tunnet Dieselin, koska muutenhan sillä miehen pers'oonalla ei ole mitään merkitystä. Vai mitä mä en nyt ymmärrä tuossa?! Mulle noi kiiltokuvat ja paperitähdet ei juurikaan panetuksia aiheuta, niin jos voisit avata tän mulle, jookos! Eleet, katseet, liikkeet, kasvon muodot... Mikä, mikä, mikä?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä oon aina ihmetelly mikä siinä Vin Dieselissä muka on Se Juttu.
Kun mun mielestä siinä on yhtä paljon seksiä kuin tyhjässä viilipurkissa. No, onneks kaikki ei tykkää samoista asioista :]