Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
RP

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja RP »

Kun nyt kerran ollaan panemisketjussa niin jotenkin oletin puhuttavan ulkonäöllisestä täydellisyydestä. Ja tottakai tunnen Vinin, höh!
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

RP kirjoitti:...panemisketjussa... ulkonäöllisestä täydellisyydestä...
Mä olen kyllä jotenkin vajakki tän suhteen. Ei vaan herää panetukset pelkän ulkonäön perusteella. Onhan siinä Vinissä nyt pakko olla sullekin jotain muutakin kuin pelkkä tyhjä kuori? Hä?
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Asie Payton kirjoitti:Mä olen kyllä jotenkin vajakki tän suhteen. Ei vaan herää panetukset pelkän ulkonäön perusteella. Onhan siinä Vinissä nyt pakko olla sullekin jotain muutakin kuin pelkkä tyhjä kuori? Hä?
Ei naisille.

Naiset on pääosin niin pinnallisia, että täyttävät tyhjän kuoren omilla unelmillaan ja toiveillaan.

Sen takia hiljaiset mutta hyvä näköiset miehet yleensä menestyvät.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Asie Payton kirjoitti:
RP kirjoitti:...panemisketjussa... ulkonäöllisestä täydellisyydestä...
Mä olen kyllä jotenkin vajakki tän suhteen. Ei vaan herää panetukset pelkän ulkonäön perusteella. Onhan siinä Vinissä nyt pakko olla sullekin jotain muutakin kuin pelkkä tyhjä kuori? Hä?
Näh, ei tarvitse. Käytän niin pienen osan ajastani yhdenkään vieraan ihmisen kuolaamiseen, katseluun tai ihasteluun ettei noilla jutuilla ole mitään merkitystä. Jotkut uskoo tuoksuihin, itse uskon kallonmittaukseen. Nih.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Sen takia hiljaiset mutta hyvä näköiset miehet yleensä menestyvät.
Katsotko olevasi menestyvä mies?
huima
Kitisijä

elco kirjoitti:Katsotko olevasi menestyvä mies?
Riippuu millä rintamalla mitataan.

Tuo hypoteesini ei myöskään sano, etteikö muita menestymisreittejä ole. Esimerkiksi härkäsammakon näköinen kaveri voi menestyä silkalla peritseanamattomudella ja sinnikkyydellä.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ja joku on mielestään menestynyt kun on löytänyt rakkautta ja saa syödä joka päivä väh. 3 ateriaa.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Oon menestynyt runkkarina tänään. Pertti hei, on se sarja muutenkin mahtis! En varmaan vaan katselis jos ei ois täynnä hottiksia.
elco

huima kirjoitti:peritseanamattomudella
Mee kouluun!
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti:

Ai v*ttu mikä perusvirhe. Eli jos on guuma hottis, ei mussuta muiden ulkonäöstä? Joo, niinhän se tais ollakin, vaan rumat ja katkerat mussuttaa.
Aah, onneks on Vesper! :h:

Tää on aina niin tätä, jos yhden puolhuolimattoman kommentin menee julkaisemaan, on samantien kateellinen sotanorsu, joka "mussuttaa". Huokaus.

Laitetaanpas taas Pertsalle pari hymiötä ettei vaan lähe liian vakavaks:
:) :wink: :kontrolli:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lilo kirjoitti:Aah, onneks on Vesper! :h:
:h: Pakkohan täällä on aina vähintään yhden paperipussijengiläisen päivystää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
huima
Kitisijä

elco kirjoitti:
huima kirjoitti:peritseanamattomudella
Mee kouluun!
Ei pysty. Kuumetta.
Vesper
Kitisijä

huima kirjoitti:Ei pysty. Kuumetta.
37,2?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
huima
Kitisijä

Vesper kirjoitti:
37,2?
Aika lähellä. Onko tää normaali reaktio sun läheisyydessä, vai mistä tiesit?
Vesper
Kitisijä

huima kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
37,2?
Aika lähellä. Onko tää normaali reaktio sun läheisyydessä, vai mistä tiesit?
Mun läheisyydessä yleensä vähän korkeampi, mutta laskin tähän välimatkan aiheuttaman aleneman.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kun kerran numeroilla leikitään, niin toteanpa että 130 %, vaikka strappari ajatuksia herättääkin.
Paras päivä ikinä.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Odottelen Weedsin Silasta jo saapuvaksi.. LÄÄH!

Voi hitsi, heti kun kuulin et 15.2. alkaa weeds niin oon vaan miettiny Silasia..onkohan tää ihan normaalia? Maanantaina Silas ja torstaina Patrick Jane!

http://static.tvfanatic.com/images/gall ... botwin.jpg

^Luin monta kertaa että strippari, ja ajattelin että ei kai niistä naisstrippareista tykkääminen mitenkään homoa ole miehille..
Prepare for the worstest.
elco

Riemumieli kirjoitti:Kun kerran numeroilla leikitään, niin toteanpa että 130 %, vaikka strappari ajatuksia herättääkin.
En usko, että cityn/kityn/kitinän vaikutuspiirissä on ollut ylitsesi ketään muuta, jonka lapsenomaisen viattomuuden jossuNN murskasi dildopyllyteoriallaan.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

nowaysis kirjoitti: Patrick Jane
:h:
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

bliss kirjoitti:Mä oon aina ihmetelly mikä siinä Vin Dieselissä muka on Se Juttu.
Kun mun mielestä siinä on yhtä paljon seksiä kuin tyhjässä viilipurkissa. No, onneks kaikki ei tykkää samoista asioista :]
Se on mies. Siis mies mies. Lemuaa testolta, on hyvällä tavalla ruma ja jaksais kantaa meikänkin metsään. Virkistävä poikkeus näihin hollivuudin pojankloppeihin.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

RP kirjoitti: Se on mies. Siis mies mies. Lemuaa testolta, on hyvällä tavalla ruma ja jaksais kantaa meikänkin metsään. Virkistävä poikkeus näihin hollivuudin pojankloppeihin.
Nii, ja se on pelannu nuorena Dungeons & Dragonsia.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Bhven kirjoitti:
RP kirjoitti: Se on mies. Siis mies mies. Lemuaa testolta, on hyvällä tavalla ruma ja jaksais kantaa meikänkin metsään. Virkistävä poikkeus näihin hollivuudin pojankloppeihin.
Nii, ja se on pelannu nuorena Dungeons & Dragonsia.
Väärin. Se pelaa vieläkin <3 Eikä mitään vähän!

"Diesel has played Dungeons & Dragons for over twenty years[15] and wrote the foreword for the commemorative book 30 Years of Adventure: A Celebration of Dungeons & Dragons. In the 30th Anniversary of Dungeons & Dragons issue of Dragon Magazine, they examine the fact that Diesel played Dungeons & Dragons, and reveal that he had a fake tattoo of his character's name, "Melkor," on his stomach while filming xXx.

Diesel has an interest in the online MMORPG World of Warcraft as seen in interviews with Jonathan Ross [16] and Curt Schilling, and also as evidenced by the installation of a computer game system on one of his cars.[17]"

Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Yks Sarah vähillä vaatteilla, kiitos.
Mayah
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Kai Nalo kirjoitti:
Mayah kirjoitti: Nuo tissit nyt eivät kyllä ole luomua nähneetkään, eivätkä ole sen näköisetkään.
Mistä kohtaa erotat ne tekotisseiksi? Minusta ne ovat hyvinkin luomun näköiset.
Aika paljon tissejä olen nähnyt, eikä ole vielä tullut vastaan tuonnäköisiä luomuja. Lähinnä muodon takia, sillä useimmiten vain silikoni tekee rinnasta noin pyöreän muotoisen.
Tosin kerta se on ensimmäinenkin, kyllä tähän maailmaan jos jonkinlaista tissiä mahtuu.
Mayah
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Kai Nalo kirjoitti:
Lucy Catherine Pinder (s. 20. joulukuuta 1983 Winchester, Hampshire) on englantilainen glamour-malli. Pinder on kuuluisa suurista luonnollisista rinnoistaan ja hän on esiintynyt useita kertoja valokuvamallina muun muassa englantilaisten Maxim-, Loaded-, FHM-, Redline- ja Nuts-lehtien kansissa ja sivuilla.[1][2]
Haastaaako Lilo kaikkitietävän wikipedia muilla tiedoilla?
Eivät nuo rinnat mitenkään harvinaisen suuret ole, on niitä paljon isompiakin. Harvinaista on vain se, että noin hoikalla naisella on noin suuret rinnat.

Tosin nuo kyllä roikkuvat jonkin verran, mikä antaa vähän osviittaa siitä että luomut ovat. Silikonilla vahvistetut tissit yleensä törröttävät aika pystyssä.