Adapteri? What? Passiivinen DVI-DisplayPort adapteri ei toimi eikä ole vaihtoehto.Elppis kirjoitti:Siis nimenomaan näytöt, ei adapteri?Manaaja kirjoitti:Minkä takia displayport-näytöt ovat vielä niin perkeleen harvinaisia? Näytönohjain vähän niinkuin vaatis sellasen.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Mulla on IFissä kaikista paras laajennettu superhyperkasko extrahärpäkkein, jonka pitäis automaattisesti korvata kaikki tiellejättämiset ja vastaavat ja niistä aiheutuneet kustannukset. Nyt tuli sitten Assistance Finland Oy:stä yli 200 euron lasku ja alla selite
"IF Vahinkovakuutusyhtiö ei ole perusteita korvata suoritettua hinausta. Tämän vuoksi pyydämme teitä maksamaan tämän laskun viitenumeroa käyttäen tilillemme."
Joo. Mites kaikki vakuutuksensa saakaan helpoiten siirrettyä jonnekin muualle?
"IF Vahinkovakuutusyhtiö ei ole perusteita korvata suoritettua hinausta. Tämän vuoksi pyydämme teitä maksamaan tämän laskun viitenumeroa käyttäen tilillemme."
Joo. Mites kaikki vakuutuksensa saakaan helpoiten siirrettyä jonnekin muualle?
Kävelet haluamaasi vakuutusyhtiöön ja ilmoitat, että haluat siirtää vakuutuksesi. Ne hoitaa irtisanomiset sinne toiseen lafkaan ja kaikki.Manaaja kirjoitti: Joo. Mites kaikki vakuutuksensa saakaan helpoiten siirrettyä jonnekin muualle?
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Jep, mut toki kannattaa tuhlata sen verran aikaansa, että vielä kirjottaa Ifille ne muutamat narinarit perään, eihän ne muuten huomaa ees poistumista.
Sampopankin suhteen ois kyllä pitäny jättää reklamoinnit sikseen, vttu kun ne taulapäät yrittää nyt joka viikko ottaa yhteyttä kaikkia mahdollisia reittejä ja mua ei oikein enää innosta. Lähetän kyyneliä niille postitse.
Sampopankin suhteen ois kyllä pitäny jättää reklamoinnit sikseen, vttu kun ne taulapäät yrittää nyt joka viikko ottaa yhteyttä kaikkia mahdollisia reittejä ja mua ei oikein enää innosta. Lähetän kyyneliä niille postitse.
Tänne rekisteröityy välillä uusia kirjoittajia (kadotakseen sitten nopeasti). Nuo satunnaiset tulokkaat ovat lähes aina naisia. Miksi? Johtuuko se musta?
-
- Kitisijä
Yritätkö aidon sarjamurhaajan tavoin antaa vinkkiä?NuoriD kirjoitti:Johtuuko se musta?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kellään pointteria johonkin pienkonehuoltoon espoon seudulta että sais ton saatanan lumilingon pelaamaan? Johonkin karakalliolaiseen firmaan soitin ja olin jo viemässä vehjettä sinne kunnes kaveri ilmoitti että ei uskalla luvata tälle viikolle ku on vähän jonoa. Eh. 'ttu.
Mulla on leukanivel jotenkin paikoiltaan oikealta puolelta naamaa. Suu toimii muuten ihan hyvin, muttei mene kiinni kunnolla. Mitä tehdä? En tiedä missä/miten on mennyt pilalle. Vissiin nukkuessa.
Toi on kyllä harmillisen yleinen ongelma, varsinkin peruskouluissa. Kokeile vaikka aluksi parin tunnin jälki-istuntoa.Manaaja kirjoitti: Suu toimii muuten ihan hyvin, muttei mene kiinni kunnolla.
Jos edellä mainittu ei tepsi ja olet varma ettet ole kasvanut/kasvatettu kieroon, voit kokeilla olla nukkumatta.Manaaja kirjoitti: Mitä tehdä? En tiedä missä/miten on mennyt pilalle. Vissiin nukkuessa.
T. Eki
^
Pariskunta asuu vuokralla ja haluavat ensimmäiseen omaan kotiin. Auttajaksi tulee toisen isä, joka rahoittaisi 300t lainasta noin 1/3. Miten varainsiirtoverot menee? KVG?

Pariskunta asuu vuokralla ja haluavat ensimmäiseen omaan kotiin. Auttajaksi tulee toisen isä, joka rahoittaisi 300t lainasta noin 1/3. Miten varainsiirtoverot menee? KVG?
^Ensiasunnon ostossa ei varainsiirtoveroa. Muistaakseni. KVG. 

^ Mut pitääkö jonkun kolmesta omistaa 51% tms.? Jos on tasajaolla kaikkien osuudet niin välttääkö ekakertalaiset varainsiirtoveron, vain pappa maksais?
KVG vaan niille, olinpa melkein avuks.
KVG vaan niille, olinpa melkein avuks.

Mulla on molempien kainaloiden tienoilla kaksi semmosta ihmeeellistä irtoluomea, mitä ne oikeen on? Siis semmosia ihon värisiä omituisia pampuloita, jotka törröttää melko paljon ihosta irti. Oon monilla nähnyt kaulan alueella semmosia. Millä tavalla ne kannattaisi poistaa itse? Davee, huhuu? Sun luokse en tuu, velotat ihan sikana.
Molluskoja?Manaaja kirjoitti:Mulla on molempien kainaloiden tienoilla kaksi semmosta ihmeeellistä irtoluomea, mitä ne oikeen on?
-
- Kitisijä
Lekuri käyttäisi varmaan jäädytystä, kotikonstiksi riittänevät sakset.
Paras päivä ikinä.
Suomalainen nimi on riippuluomi, engl. skin tag.Manaaja kirjoitti:Mulla on molempien kainaloiden tienoilla kaksi semmosta ihmeeellistä irtoluomea, mitä ne oikeen on? Siis semmosia ihon värisiä omituisia pampuloita, jotka törröttää melko paljon ihosta irti. Oon monilla nähnyt kaulan alueella semmosia. Millä tavalla ne kannattaisi poistaa itse? Davee, huhuu? Sun luokse en tuu, velotat ihan sikana.
Vaarattomia, eivät koskaan muutu syöväksi. Niissä on tunnusomaisesti hyvin kapea kanta.
Itse poistan potilailta ilman puudutusta kertakäyttöveitsellä siten, että riippuluomea venytytään ja kanta leikataan irti. Päälle laastari.
Puuduttaa ei kannata, koska puuduttaminen sattuu vähintää saman verran.
Poisto onnistuu tk:ssa tai työterv. huollossa.
-
- Kitisijä
Mistä noita lääkäreiden superteräviä veitsiä saa? Kyllä tomaatti leikkautuisi, kun skalpellilla vetelisi.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Ne on yleensä niin lyhyitä, et sitä tomaattia pitäis sit pyörittää jne...Riemumieli kirjoitti:Mistä noita lääkäreiden superteräviä veitsiä saa? Kyllä tomaatti leikkautuisi, kun skalpellilla vetelisi.
Lääkärikaupasta tietty. Sieltä saa lääkäreitäkin!
The great club outshines the individual, always and forever.
Jep, ihmettelivät lahjaveron pienuutta. Sillä vissiin.McJanne kirjoitti:Että voi kai se paadero heittää rahat käteen, mutta väittäisin että perintöverolle menee halvimmiten, en ole laskenyt kyllä.
(Thanks!)
No voi hemmetti. Joutuu vissiin hakemaan kebabia, että saa kertakäyttöveitsen.NuoriD kirjoitti:Itse poistan potilailta ilman puudutusta kertakäyttöveitsellä siten, että riippuluomea venytytään ja kanta leikataan irti. Päälle laastari.
Tai Manaajan vessassa viiksisaksilla.NuoriD kirjoitti:Poisto onnistuu tk:ssa tai työterv. huollossa.
-
- Kitinän uhri
Onko Suomessa saavutettu täydellinen tasa-arvo, kun Glorian päätoimittajana on mies?
Äiti ei tiedä
-
- Kitisijä
No ei kun se ei ole miehinen mies, vaan sellainen naisellinen miäs.
Paras päivä ikinä.
Sellanen, joka hihkuu "Ai KAUHEE" ja hihittelee kun sille kertoo jotain tapahtumaa? Ja juo vihreää jasmiiniteetä? Käy manikyyrissa?Riemumieli kirjoitti:No ei kun se ei ole miehinen mies, vaan sellainen naisellinen miäs.
-
- Kitisijä
Taitoluistelijakin taisi olla. Vaihtoehtoisesta elämäntyylistä en tiedä.bliss kirjoitti:Sellanen, joka hihkuu "Ai KAUHEE" ja hihittelee kun sille kertoo jotain tapahtumaa? Ja juo vihreää jasmiiniteetä? Käy manikyyrissa?Riemumieli kirjoitti:No ei kun se ei ole miehinen mies, vaan sellainen naisellinen miäs.
Paras päivä ikinä.