Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Zetorswirl kirjoitti:Voisitteko suositella ravintoloita, joissa saa ruokaa vielä joskus klo 23-24 lauantaina?! Ydinkeskustassa, ei mitään pizzerioita tahi pikaruokaloita. Joku kiva, muttei kauhian kallis paikka, nyt ruokitaan supertähteä

Virgin Oil?
König?
-
- Kitisijä
Hakuun vaan:swirl kirjoitti:Voisitteko suositella ravintoloita, joissa saa ruokaa vielä joskus klo 23-24 lauantaina?! Ydinkeskustassa, ei mitään pizzerioita tahi pikaruokaloita. Joku kiva, muttei kauhian kallis paikka, nyt ruokitaan supertähteä :]
http://eat.fi/
Suositukset riippuvat ydinkeskustan määritelmästä. Tuohon aikaan ei enää moni keittiö ole auki, vaikka paikat muuten olisivatkin auki klo 24:ään.
-
- Kitisijä
Kiitokset vinkeistänne. Manalaan yritän saada varauksen. Zetor olisi voinut olla ihan mielenkiintoinen kokemus japanilaiselle vieraalle, mutta siellä olemme jostain syystä saaneet surkeaa palvelua tai kylmää ruokaa jo muutamaan kertaan, joten jätettäköön väliin.
^Manala oli ainakin israelilaiselle tähtivieraalle just nappivalinta.
Poronfile maistui
Poronfile maistui

Manala on aina nappivalinta, varsinkin naisvieraille.
Naismainen kysymys: mulla pullottaa vessan kaappi kaikkia hinnakkaita partavesiä, mutta olen kovin huono ja satunnainen parranajaja, joten partavesiäkin tulee käytettyä melko harvoin ja huonosti itse tarkoitukseen. Ajattelin kuitenkin että moiset vois uudelleenkäyttää jonkinlaisina eau de töiletteinä. Mistähän sais hommattua semmosen täytettävän 50-100ml pumppupullon?
Ajattelin ensin kaataa kaikki yhdessä kukkasuikepulloon, mutta tulin siihen tulokseen ettei se ehkä olisikaan kaikkein hienostuneinta.
Naismainen kysymys: mulla pullottaa vessan kaappi kaikkia hinnakkaita partavesiä, mutta olen kovin huono ja satunnainen parranajaja, joten partavesiäkin tulee käytettyä melko harvoin ja huonosti itse tarkoitukseen. Ajattelin kuitenkin että moiset vois uudelleenkäyttää jonkinlaisina eau de töiletteinä. Mistähän sais hommattua semmosen täytettävän 50-100ml pumppupullon?
Ajattelin ensin kaataa kaikki yhdessä kukkasuikepulloon, mutta tulin siihen tulokseen ettei se ehkä olisikaan kaikkein hienostuneinta.
-
- Kitisijä
Pelko pois Rosmarie! Ihan yhtä hienostunutta kuin koko jätkä!Manaaja kirjoitti:Manala on aina nappivalinta, varsinkin naisvieraille.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Mulla ois yks turhake täällä, mihin lähetän?Manaaja kirjoitti:Manala on aina nappivalinta, varsinkin naisvieraille.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kiitos kauniista ajatuksesta, mutta mieluummin ostan kaupasta tms. :-pannepa kirjoitti:Mulla ois yks turhake täällä, mihin lähetän?
En tykkää jäädä 'tuntemattomille' kiitollisuudenvelkaan samalla kuin henkilötiedot menisivät julkiseksi.
-
- Kitisijä
Manaaja kirjoitti:Kiitos kauniista ajatuksesta, mutta mieluummin ostan kaupasta tms. :-pannepa kirjoitti:Mulla ois yks turhake täällä, mihin lähetän?
En tykkää jäädä 'tuntemattomille' kiitollisuudenvelkaan samalla kuin henkilötiedot menisivät julkiseksi.

No enihau, joissain kaupoissa on tämmöisiä matkakäyttöön tarkoitettuja purkkeja ja purnukoita, nistä vois löytyä. Kokeile vaikka Sokokselta tai Stokkalta. Hairlekiinista joku on kuulema ostanut ja Hairstorestakin saattaa löytyä.
Toinen vaihtoehto on ostaa esim hienoa jalanraikastussuihketta Body Shopista, suihkuttaa sitä jalkaan tarpeeksi ja kun suihkuttelut on loppu, pestä pullo ja täyttää se niillä sun mömmöilläs.
Ja sitte voisit opetella kooklaan
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Voitais varmaan molemmat, kun ei toi oikeen oo sitä mitä haetaan...annepa kirjoitti:Ja sitte voisit opetella kooklaan
Pitäs olla isäntänä 6 brittiukon polttariseurueelle Helsingissä huhtikuun aikoihin. Löytyykö hotelliksi parempaa vaihtoehtoa kuin Klaus K? Ajattelin laittaa pojat saunomaan ja viedä Shooting Clubille ampumaan. Lämmintä kossua jatkoks tottakai.
Poikain matka jatkuu lauantaina Tallinnaan lautalla, joten keskustalokaatio on paras. Eli mikä hotelli?
Poikain matka jatkuu lauantaina Tallinnaan lautalla, joten keskustalokaatio on paras. Eli mikä hotelli?
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Pitäs kehitellä joku ilta-aktiviteetti yhden kurssin varrelle, keksikääs hyviä ideoita. Viimeksi oltiin curlaamassa ja keilaus on so last season. Ei mitään liian fyysistä myöskään vaan jotain sopivasti ryhmähenkeä nostattavaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vesper kirjoitti:Pitäs kehitellä joku ilta-aktiviteetti yhden kurssin varrelle, keksikääs hyviä ideoita. Viimeksi oltiin curlaamassa ja keilaus on so last season. Ei mitään liian fyysistä myöskään vaan jotain sopivasti ryhmähenkeä nostattavaa.
Ettexte voisi yhdistää näitä tapahtumia?Kai Nalo kirjoitti:Pitäs olla isäntänä 6 brittiukon polttariseurueelle Helsingissä huhtikuun aikoihin. Löytyykö hotelliksi parempaa vaihtoehtoa kuin Klaus K? Ajattelin laittaa pojat saunomaan ja viedä Shooting Clubille ampumaan. Lämmintä kossua jatkoks tottakai.
Mites noi paintball?Vesper kirjoitti:Pitäs kehitellä joku ilta-aktiviteetti yhden kurssin varrelle, keksikääs hyviä ideoita. Viimeksi oltiin curlaamassa ja keilaus on so last season. Ei mitään liian fyysistä myöskään vaan jotain sopivasti ryhmähenkeä nostattavaa.
http://www.paintballgames.fi/yritystapahtumat.html
En ole koskaan kokeillut, mutta veikkaan, että hauskaa olisi.
-
- Kitisijä
Miten olis naurujooga?Vesper kirjoitti:Pitäs kehitellä joku ilta-aktiviteetti yhden kurssin varrelle, keksikääs hyviä ideoita. Viimeksi oltiin curlaamassa ja keilaus on so last season. Ei mitään liian fyysistä myöskään vaan jotain sopivasti ryhmähenkeä nostattavaa.

The great club outshines the individual, always and forever.
Pätsi ei halua mitään fyysistä.NuoriD kirjoitti: Ettexte voisi yhdistää näitä tapahtumia?
-
- Kitisijä
Paitsi sun kanssa tietty!elco kirjoitti:Pätsi ei halua mitään fyysistä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Tai menkää vaikka sushi-kurssille!
Aivan aivan. Pannaan linkkinä eteenpäin.Bluntly kirjoitti:^ Torni?
No tossahan sitä olisi ohjelmaa kerrakseen niin polttariporukalle kuin kurssilaisillekin!Vesper kirjoitti:Paitsi sun kanssa tietty!elco kirjoitti:Pätsi ei halua mitään fyysistä.
-
- Kitisijä
^ Täytyykin muistuttaa että ottavat kamerat mukaan!
-
- Kitisijä
Tyylitajuttomana kysyn teiltä:
haluaisin itselleni farkut, jotka näyttäisivät hyvältä. Normaalisti pidän boot cut- farkuista, mutta kaikki kivat saappaat jäävät ns. piiloon. En ole pillifarkkujen ystävä, koska tuntuu että leveät pohkeeni näyttävät vain typeriltä. En myöskään pidä housuista/farkuista, jotka ovat matalavyötäröisiä (siis normit ok, ei mitän persvakohousuja).
Mistä kaupasta kantsii lähteä etsimään; missä on osaavaa henkilökuntaa mutta ei mitään tuhottoman kallistakaan?
haluaisin itselleni farkut, jotka näyttäisivät hyvältä. Normaalisti pidän boot cut- farkuista, mutta kaikki kivat saappaat jäävät ns. piiloon. En ole pillifarkkujen ystävä, koska tuntuu että leveät pohkeeni näyttävät vain typeriltä. En myöskään pidä housuista/farkuista, jotka ovat matalavyötäröisiä (siis normit ok, ei mitän persvakohousuja).
Mistä kaupasta kantsii lähteä etsimään; missä on osaavaa henkilökuntaa mutta ei mitään tuhottoman kallistakaan?
-
- Kitisijä
Stocka, Sokos, Halonen tmv, joka myy monia eri merkkejä. Ei ehkä kannata mennä mihinkään yhden merkin liikkeeseen suppean valikoiman takia.