Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Tai se pesula..Oliko juutti sellasta matskua joka haisee märkänä vähän oudolta?
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
juutti kutistuu kastuessaan. Siksi siis ongelma.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Kaksi liuskaa varmaankin painaa alle 10g.Vaola kirjoitti:Mitä tarkoittaa tiivis ja punnittu essee? Sanat tiivis ja essee ymmärrän kyllä, mutta punnittu tässä kontekstissa... häh? Pituus on 1-2 liuskaa jos se tässä auttaa jotain.
Mutta silleen niinQ harkittu junous.
Mjaa-a.exPertti kirjoitti:Jäin muuten miettimään, että jos mitä olen Mr Flanders niin mikä hahmo Manala on samasta kategoriasta?
Melkein viikon myöhässä, mutta vastaan nyt kuitenkin...Vaola kirjoitti:En mä sitä pesulaan vie. Maksaa enemmän ku maton arvo. Jos en saa puhtaaksi, niin olkoon sitten.

Mä olen omia juuttimattojani pessyt täysin pesuohjeiden vastaisesti menestyksellä ihan vaan painepesurilla, mäntysaippuan tai Tolun kanssa. En oo toistaiseksi pilannut yhtään mattoa mutta en mä nyt varsinaisesti neuvo niin tekemään.
-
- Kitisijä
Jos kotoa lähtiessään ulko-oven suljettuan naksauttaa auton kaukosäätimestä oven lukkoon, pitääkö mennä lääkäriin vai riittääkö Eki-setä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Mä tapaan tehdä tuota tullessani kotiin. Tosin painan sitä avaus-nappia vaan.Vesper kirjoitti:Jos kotoa lähtiessään ulko-oven suljettuan naksauttaa auton kaukosäätimestä oven lukkoon, pitääkö mennä lääkäriin vai riittääkö Eki-setä?
-
- Kitisijä
Vietetäänköhän me liikaa aikaa autossa?Kai Nalo kirjoitti:Mä tapaan tehdä tuota tullessani kotiin. Tosin painan sitä avaus-nappia vaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Huolestukaa vasta sitten, kun ovi alkaa totella naksuttelua.
Kieltämättä kaiholla muistelen niitä aikoja, jolloin duuniin pääsi kävellen kymmenessä minuutissa.Vesper kirjoitti: Vietetäänköhän me liikaa aikaa autossa?
bliss kirjoitti:Huolestukaa vasta sitten, kun ovi alkaa totella naksuttelua.
Miksi? Eiköhän tuollaisia ratkaisuja ole jo tarjollakin.
Varmasti. Mutta jos niin tapahtuu yhtäkkiä ilman että olet tilannut moisen lukituksen asennusta, niin...Kai Nalo kirjoitti:bliss kirjoitti:Huolestukaa vasta sitten, kun ovi alkaa totella naksuttelua.
Miksi? Eiköhän tuollaisia ratkaisuja ole jo tarjollakin.

Luultavasti mun pihalle heitetyt vaatteet kertoo jo 20 metriä ennen ulko-ovea sen, että lukot on vaihtuneet, don't botherbliss kirjoitti: Mutta jos niin tapahtuu yhtäkkiä ilman että olet tilannut moisen lukituksen asennusta, niin...

-
- Kitisijä
Jaa. Minä puolestani vilautin joskus autolleni työpaikkani kulkukorttia yrittäessäni sisään. Vietin ilmeisesti liikaa aikaa töissä.Kai Nalo kirjoitti:Mä tapaan tehdä tuota tullessani kotiin. Tosin painan sitä avaus-nappia vaan.Vesper kirjoitti:Jos kotoa lähtiessään ulko-oven suljettuan naksauttaa auton kaukosäätimestä oven lukkoon, pitääkö mennä lääkäriin vai riittääkö Eki-setä?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
Voisiko joku vihjata keskustan tienoilla sijaitsevista tilavista yökerhoista/baareista, joissa huonekorkeus on vähintään 5 metriä?
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Dante's? Wanha? Kaivo?swirl kirjoitti:Voisiko joku vihjata keskustan tienoilla sijaitsevista tilavista yökerhoista/baareista, joissa huonekorkeus on vähintään 5 metriä?
Vai puhutko pienemmistä paikoista?
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
^^^ Apollo?
-
- Kitisijä
Kiitos ihmiset
Etsin sellaista mestaa, johon mahtuu kehän lisäksi vielä yleisöäkin ainakin kolmelle sivulle... kehä on 6 * 6 metriä ja kehän ja yleisön välissä on oltava ainakin 1-1,5 metrin turvaväli. Kehätolpat nousevat yli 2 metrin korkeuteen ja niiden päältä pitäisi voida hypätä lyömättä päätänsä kattoon. Kaivolla ollaan oltu, Dante'siin ja Hesarille lähti jo kysely. Vanhalle laitetaan kanssa. Apollo ei muistaakseni ollut meidän tarkoituksiin sopiva.

-
- Kitisijä
Apollossa voi hypätä parvelta vastustajan niskaanswirl kirjoitti:Apollo ei muistaakseni ollut meidän tarkoituksiin sopiva.

-
- Kitisijä
Ja sitten ne muut kuukaudet hintaan 68 euroa tms. ?Suvinen kirjoitti:Liittyisinkö liikuntakeskus E:n jäseneksi, kun saisi maalis-, huhti- ja toukokuun hintaan 9 euroa? Polttelis, polttelis. Rahaa ei oikein ois mutta ei tuo 9 euroa taloutta kaatais. Ainoa ongelma on lapsenhoidon junailu käytännössä, lapsiparkkiin eivät ota noin pieniä.
^Sopimus on todnäk. min. 12 kk? Ja todella ne seuraavat kuukaudet täyteen hintaan.
^Viittiks vinkkaa mikä se on. Oon hyvin, hyvin kyllästynyt nykyiseeni...
-
- Kitisijä
Mutta kohta se on jo lapsiparkki-iässä ja sitten oot käytännössä vapaa meneen jumppaan milloin vaan!11 Kunhan lempparijumpat on parkin aukioloaikoina 

Prepare for the worstest.