RP kirjoitti:Day of the Dead (uus versio)
Murder Party - Murhabileet
Nightmare city
Pahan jäljillä
Pathology
Prison - Special Edition
Tokyo decadence
Zombie holocaust
Lainaan Manaajaa:
Manaaja kirjoitti:
Anteeksi suorasanaisuuteni mutta...miksi kukaan haluaa kerätä hyllyynsä moista silkkaa paskaa?
Miks sä oot kattonut tämmöstä paskaa? Siis jos tiedät että ne on paskaa?
RP kirjoitti:Day of the Dead (uus versio)
Murder Party - Murhabileet
Nightmare city
Pahan jäljillä
Pathology
Prison - Special Edition
Tokyo decadence
Zombie holocaust
Lainaan Manaajaa:
Manaaja kirjoitti:
Anteeksi suorasanaisuuteni mutta...miksi kukaan haluaa kerätä hyllyynsä moista silkkaa paskaa?
RP kirjoitti:
No totta kai olen. Käytän elämästäni ison osan alennuslaarien ö-luokan paskaleffojen katseluun.
Leffa on sitä parempi, mitä enemmän se maksaa?
No siis tällasista leffoista tykkääminen vaatii loogisestikin sen, että diggaa genrestä ja myös siitä jonkinlaisesta roska-estetiikasta. Kyllä minä ostan monesti leffan tiedostaen hyvinkin sen huonouden.
Tätä on ehkä vaikea ymmärtää kauhugenrestä piittaamattomien, mutta auttaisiko hahmottamista vaikka Chuck Norrisin ja Steven Seagalin mainitseminen.
Mää ainakin oon miettinyt silleen että kaikki ihmiset kyllä tietää suunnilleen mikä on hyvä leffa, mutta jokaisella on sitten oma 1 tai 2 genreä, joiden leffoja sitten ostelevat vaikka olisivatkin "paskaa". Meikällä se on Scifi, hyviä avaruusleffamättöjä ole koskaan liikaa
bedlam kirjoitti:
No siis tällasista leffoista tykkääminen vaatii loogisestikin sen, että diggaa genrestä ja myös siitä jonkinlaisesta roska-estetiikasta. Kyllä minä ostan monesti leffan tiedostaen hyvinkin sen huonouden.
Asia pihvi. Toiset keräilee Ladoja ja toiset roskaestetiikkaa.
bedlam kirjoitti:
Asia pihvi. Toiset keräilee Ladoja ja toiset roskaestetiikkaa.
Höpö höpö. Juuri noin ajattelevat ihmiset hiplailee, ihmettelee, kiimailee tätä mun leffakokoelmaani kun tähän salaiseen kammiooni pääsevät. Niillä on semmonen tekosiveä leffamaku, mutta joskus niidenkin tekis mieli vähän kiellettyä hedelmää. Kattoo miltä se ruoho näyttää aidan toisella puolella.
Dumis kirjoitti:We Were Soldiers (Blu-ray)
Silverado (Blu-ray)
Saints And Soldiers (Blu-ray)
Näitäpä ei sit tule kerta Play.com:lle oli liikaa se että Visa-korttini vaihtui. (ja ei en ala soittelemaan mihinkään puhelinpalveluun josseivat osaa vaihtaa korttiani)
Zavvista lähti sitten (BR:ää);
Silverado £7.35
300 £7.95
Evil Dead II £6.95
We Were Soldiers £6.95
Sain Mad Menin ykköskauden katsottua, nyt pitäis saada kakkonen. Nettileffakauppojen käyttäjät, mistä kannattaisi tilata? Discshop.fi vaikuttaa ihan hyvältä, onko noissa eri kaupoissa ylipäänsä eroja?