Miks sä oot kattonut tämmöstä paskaa? Siis jos tiedät että ne on paskaa?Kai Nalo kirjoitti:Lainaan Manaajaa:RP kirjoitti:Day of the Dead (uus versio)
Murder Party - Murhabileet
Nightmare city
Pahan jäljillä
Pathology
Prison - Special Edition
Tokyo decadence
Zombie holocaust
Manaaja kirjoitti: Anteeksi suorasanaisuuteni mutta...miksi kukaan haluaa kerätä hyllyynsä moista silkkaa paskaa?
Viimeisimmät leffaostokset
-
RP
Re: Viimeisimmät leffaostokset
-
RP
Jep, uumoilin tätä tilatessani. Mutta päätin ottaa riskin, kuulostaa mielenkiintoiselta. Mikä yleensä kertoo jo kaiken leffan toteutuksesta.Bhven kirjoitti:Katsoin tämän vähän aikaa sitten. Erityisen huono elokuva (lausutaan Seppo Heikinheimon äänellä).RP kirjoitti:Pathology
-
bedlam
Erittäin hyvä kysymys!RP kirjoitti:Miks sä oot kattonut tämmöstä paskaa? Siis jos tiedät että ne on paskaa?Kai Nalo kirjoitti:Lainaan Manaajaa:RP kirjoitti:Day of the Dead (uus versio)
Murder Party - Murhabileet
Nightmare city
Pahan jäljillä
Pathology
Prison - Special Edition
Tokyo decadence
Zombie holocaust
Manaaja kirjoitti: Anteeksi suorasanaisuuteni mutta...miksi kukaan haluaa kerätä hyllyynsä moista silkkaa paskaa?
-
Kai Nalo
No totta kai olen. Käytän elämästäni ison osan alennuslaarien ö-luokan paskaleffojen katseluun.RP kirjoitti: Miks sä oot kattonut tämmöstä paskaa? Siis jos tiedät että ne on paskaa?
Prison Breakin kyllä olen katsonut ja paskaa sekin on. Jaksatko muka katsoa sen uusintana?
-
Kai Nalo
No ei mitenkään. Se kun olikin vaan Prison.RP kirjoitti:^Miten Prison Break tähän liittyy?
-
bedlam
Leffa on sitä parempi, mitä enemmän se maksaa?Kai Nalo kirjoitti:No totta kai olen. Käytän elämästäni ison osan alennuslaarien ö-luokan paskaleffojen katseluun.RP kirjoitti: Miks sä oot kattonut tämmöstä paskaa? Siis jos tiedät että ne on paskaa?
No siis tällasista leffoista tykkääminen vaatii loogisestikin sen, että diggaa genrestä ja myös siitä jonkinlaisesta roska-estetiikasta. Kyllä minä ostan monesti leffan tiedostaen hyvinkin sen huonouden.
Tätä on ehkä vaikea ymmärtää kauhugenrestä piittaamattomien, mutta auttaisiko hahmottamista vaikka Chuck Norrisin ja Steven Seagalin mainitseminen.
-
Dumis
Mää ainakin oon miettinyt silleen että kaikki ihmiset kyllä tietää suunnilleen mikä on hyvä leffa, mutta jokaisella on sitten oma 1 tai 2 genreä, joiden leffoja sitten ostelevat vaikka olisivatkin "paskaa". Meikällä se on Scifi, hyviä avaruusleffamättöjä ole koskaan liikaa 
-
Elppis
- Kitisijä
Mun pitäis hankkia "omaa suosikkia", eli näitä psykologisia trillereitä hyllyyn. Signs, Salaisuus pinnan alla jne.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
bliss
Näitä mullekin. Lisäks sitä kauhua ilman verellä leikkimistä. Ja tv-sarjojaElppis kirjoitti:Mun pitäis hankkia "omaa suosikkia", eli näitä psykologisia trillereitä hyllyyn. Signs, Salaisuus pinnan alla jne.
Esim. Blair Witch Project oli ihan kamalan hyvä (
-
Kai Nalo
Asia pihvi. Toiset keräilee Ladoja ja toiset roskaestetiikkaa.bedlam kirjoitti: No siis tällasista leffoista tykkääminen vaatii loogisestikin sen, että diggaa genrestä ja myös siitä jonkinlaisesta roska-estetiikasta. Kyllä minä ostan monesti leffan tiedostaen hyvinkin sen huonouden.
-
Bluntly
- Kitisijä
Global metal
Mongol
Viimeinen silta yli Reinin
Transformers
Doomsday
Max Payne
Mongol
Viimeinen silta yli Reinin
Transformers
Doomsday
Max Payne
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Dumis
We Were Soldiers (Blu-ray)
Silverado (Blu-ray)
Saints And Soldiers (Blu-ray)
Silverado (Blu-ray)
-
RP
Drag Me to Hell
My Bloody Valentine 3D
Trick 'r Treat (uus versio)
Mannekiinimurhaaja
The Haunting in Connecticut
My Bloody Valentine 3D
Trick 'r Treat (uus versio)
Mannekiinimurhaaja
The Haunting in Connecticut
-
RP
Höpö höpö. Juuri noin ajattelevat ihmiset hiplailee, ihmettelee, kiimailee tätä mun leffakokoelmaani kun tähän salaiseen kammiooni pääsevät. Niillä on semmonen tekosiveä leffamaku, mutta joskus niidenkin tekis mieli vähän kiellettyä hedelmää. Kattoo miltä se ruoho näyttää aidan toisella puolella.Kai Nalo kirjoitti:Asia pihvi. Toiset keräilee Ladoja ja toiset roskaestetiikkaa.bedlam kirjoitti: No siis tällasista leffoista tykkääminen vaatii loogisestikin sen, että diggaa genrestä ja myös siitä jonkinlaisesta roska-estetiikasta. Kyllä minä ostan monesti leffan tiedostaen hyvinkin sen huonouden.
Luonnollisesti käsken polvistumaan lattialle kokoelmani eteen, perä mieluusti mekkaan päin, lausumaan Allahin nimeä.
-
bliss
• Häjyt (2,95 €)
• Nousukausi (2,95 €)
• CSI season 1 (10,90 €)
Prismassa oli alelaari![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
• Nousukausi (2,95 €)
• CSI season 1 (10,90 €)
Prismassa oli alelaari
-
Dumis
Näitäpä ei sit tule kerta Play.com:lle oli liikaa se että Visa-korttini vaihtui. (ja ei en ala soittelemaan mihinkään puhelinpalveluun josseivat osaa vaihtaa korttiani)Dumis kirjoitti:We Were Soldiers (Blu-ray)
Silverado (Blu-ray)
Zavvista lähti sitten (BR:ää);
Silverado £7.35
300 £7.95
Evil Dead II £6.95
We Were Soldiers £6.95
-
Dumis
DVD:tä pitkästä aicaa:
Doublepack: Days Of Thunder / Top Gun (2 disc)
Futurama - Kausi 2 (4 disc)
Futurama - Kausi 3 (4 disc)
Futurama - Kausi 4 (4 disc)
Doublepack: Days Of Thunder / Top Gun (2 disc)
Futurama - Kausi 2 (4 disc)
Futurama - Kausi 3 (4 disc)
Futurama - Kausi 4 (4 disc)
-
RP
Martyrs
Murder, she wrote - kausi 4
The Wrestler
Enkelit ja demonit
Fighting - Extended Cut
Murder, she wrote - kausi 4
The Wrestler
Enkelit ja demonit
Fighting - Extended Cut
-
nowaysis
- Kitisijä
Sain Mad Menin ykköskauden katsottua, nyt pitäis saada kakkonen. Nettileffakauppojen käyttäjät, mistä kannattaisi tilata? Discshop.fi vaikuttaa ihan hyvältä, onko noissa eri kaupoissa ylipäänsä eroja?
Prepare for the worstest.
-
RP
^Hintaeroja on. Itse käytän lähestulkoon vain diskaria, koska tykkään puljun toiminnasta.
-
RP
48 Hours
Another 48 Hours
Being Human - kausi 2
SoA - kausi 1
Another 48 Hours
Being Human - kausi 2
SoA - kausi 1