Mitä teillä Tänään syödään?
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Re: Mitä teillä Tänään syödään?
NANKING! 

The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Jotain hässäkkää tofusta, kvinoasta ja kasviksista. Lopullinen resepti muotoutunee kohta keittiössä...
Edit: huijasin, laitoinkin fetaa enkä tofua. Pinaattia, rucolaa ja romainea, avocadoa ja kvinoan sekaan kirsikkatomaatteja, paistettuja herkkusieniä ja aamulla siivilään jäänyttä "tomaattipyrettä". Pinnalle limemehua, loraus kylmäpuristettua rypsäriä ja muutama cashew.
Edit: huijasin, laitoinkin fetaa enkä tofua. Pinaattia, rucolaa ja romainea, avocadoa ja kvinoan sekaan kirsikkatomaatteja, paistettuja herkkusieniä ja aamulla siivilään jäänyttä "tomaattipyrettä". Pinnalle limemehua, loraus kylmäpuristettua rypsäriä ja muutama cashew.
Viimeksi muokannut Vesper, 10.04.2010 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Merilevään kietaistua tavaraa: erilaisia (itse tehtyjä, tietty!) tahnoja, paaaljon kasviksia ja protskuksi toiseen tunaa ja toiseen chevreä. Nam!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Lauantaisten pikkujoulujen jämiä:
-karjalanpiirakoita
-munavoita
-sillikaviaaria
-puuroa ja rusinasoppaa
-joulutortuja.
-karjalanpiirakoita
-munavoita
-sillikaviaaria
-puuroa ja rusinasoppaa
-joulutortuja.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Meillä syötiin eilen kookos-kalkkunakeittoa, koska lähikaupassa ei ollut kanaa enää jäljellä lakon vuoksi. Oli muuten aika hyvää, teen uudestaankin.
-
- Kitisijä
Tomaatti-juusto delikatessjuttuja, paistettua tofua, paahdettuja maapähkinöitä, Romaine-salaattia, rucolaa, varsiselleriä, verigreippiä, kermaviiliä ja salsaa ja luomuomppumehua voi nam
Ja pari ruispalaa jogurttimargariinillä jos mahtuu. Let us see.

Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Kasvispihvejä, höyrytettyä parsakaalia ja papu-bulgur-rehumössöä.
-
- Kitisijä
Kanawokkia kvinoalla.
-
- Kitisijä
Paahtopaistia karjalanpiirakalla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Tänään ajattelin vääntää pikkukätösilläni ison lastin falafeleja. Omnomnom.
-
- Kitisijä
Pekonimunakasta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Poikasen toivomuksesta perunamuusia + nakkikastiketta. Eli poikanen syö ja mä olen syövinäni.
-
- Kitisijä
Pussibroileripullia, pakasteporkkanoita ja pussi chop suey-kastiketta, pahaa oli.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tekis mieli pekonipastaa, mut yhen kermapurkin takia en lähe tonne kaaokseen kun "maailmasta loppuu ruoka kun kaupat on huomenna kiinni". Ärh.
-
- Kitisijä
maidolla vaan ja suurustat senninnithequeen kirjoitti:Tekis mieli pekonipastaa, mut yhen kermapurkin takia en lähe tonne kaaokseen kun "maailmasta loppuu ruoka kun kaupat on huomenna kiinni". Ärh.

Joo - mua pelottaa jo nyt valmiiks toi ryysis tuolla kaupassa. Stanan maailmanloppu! Ja on suurin osa kaupoista kuulemma auki, näin ainakin sanoi Viikin Prisman myymäläpäällikkö - hän kassoo aamulla moni tulee töihin

No hyi! Kunnon aitoa kermaa ja pirusti juustoo ja ja....jotain tosta pekonipaketista ny meinasin kyl keksiä. Mutta mitäElppis kirjoitti:maidolla vaan ja suurustat senninnithequeen kirjoitti:Tekis mieli pekonipastaa, mut yhen kermapurkin takia en lähe tonne kaaokseen kun "maailmasta loppuu ruoka kun kaupat on huomenna kiinni". Ärh.![]()

Kaikki muu kuin pekonin paistaminen rapeaksi tai kääriminen kokolihan ympärille grillaamista varten on hyvän pekonin raiskausta.ninnithequeen kirjoitti:No hyi! Kunnon aitoa kermaa ja pirusti juustoo ja ja....jotain tosta pekonipaketista ny meinasin kyl keksiä. Mutta mitä
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Makaronilaatikko, johon laitat pekonikaton (siivuina siis). Nam.ninnithequeen kirjoitti:No hyi! Kunnon aitoa kermaa ja pirusti juustoo ja ja....jotain tosta pekonipaketista ny meinasin kyl keksiä. Mutta mitäElppis kirjoitti:maidolla vaan ja suurustat senninnithequeen kirjoitti:Tekis mieli pekonipastaa, mut yhen kermapurkin takia en lähe tonne kaaokseen kun "maailmasta loppuu ruoka kun kaupat on huomenna kiinni". Ärh.![]()