Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bluntly
Kitisijä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaksi suikaletta nahkaa, kaksisataakuusikymmentä euroa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^Mitäs meinaat niillä tehdä?
Bluntly
Kitisijä

Ovet tuohon rakennelmaani.
NuoriD

^Eikös Texasin suunnalla nahkaiset auton konepellin suojat ole kanssa suosittuja? Sellainen obelixiin!

Kuva
Viimeksi muokannut NuoriD, 21.04.2010 10:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bluntly
Kitisijä

Varmaan nelinkertaistaisi opeliksin arvon, jos tankki olisi täynnä, mutta ei sovi meikäläisen makuun.
NuoriD

Bluntly kirjoitti:Varmaan nelinkertaistaisi opeliksin arvon, jos tankki olisi täynnä, mutta ei sovi meikäläisen makuun.
No mä en voi tajuta, mitä järkeä laittaa nahkasuojus auton konepeltiin.
Bluntly
Kitisijä

Kuka niistä jenkkien kotkotuksista ymmärtää? Tai siis varsinkin Johnny Rebsien.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:No mä en voi tajuta, mitä järkeä laittaa nahkasuojus auton konepeltiin.
Täh. Maailman loogisin juttu. Maskataan auto esteettisesti katsottuna aivan järjettömän rumaksi, jotta autoon ei tulisi pientä kiveniskemää, joka voisi näyttää erittäin läheltä katsottuna hieman esteettisesti epämiellyttävältä ehjässä maalipinnassa.

No okei. Jenkit vaan on vähän tyhmiä.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriD kirjoitti:No mä en voi tajuta, mitä järkeä laittaa nahkasuojus auton konepeltiin.
Paljonkin. Suojaa ja näyttää helvetin hyvälle. Kokeile myös sohvaan.

Kuva
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Viikonlopuks juomaa

18 litraa maustamatonta vissyä
24x0,25l energiajuoma
8x0,5l Crowmoor
2xpizza speciale
muovikassi
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Induktiolieden, vuodesohvan, kolme kirjahyllyä ja taulun. Vuoden ostoskiintiö ehkä käytetty kertaheitolla.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Punaisen huovan ja 2 hirvenahasta tehtyä puruluuta. Pähkinöitä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eväitä huomiselle automatkalle, eli naposteluporkkanoita, viinirypäleitä, kirsikkatomaatteja ja pari banaania. Niin ja pari sokeritonta Red Bullia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi

prosessi kirjoitti:Induktiolieden.
Kattilatesti tuotti hyvin mielenkiintoisen lopputuloksen. Kaikista kattiloistamme kaksi toimii. Niistä yksi on 10 litran vetoinen, toinen 5 desin. Normikokoiset eivät toimi. Paistinpannut eivät toimi, vokkipannut toimivat. Seuraavaksi vissiin keittiövälineostoksille.
Manaaja

McJanne kirjoitti:Teflon paha, rauta hyvä.
Teflon on pinnoite, ei valmistusmateriaali joka määrää valmistusastian toimivuuden induktiotasolla.
Bluntly
Kitisijä

Alumiini paha.
prosessi

Bluntly kirjoitti:Alumiini paha.
Näin minäkin sen olin ymmärtänyt, joten tiesin osan kattiloista menevän vaihtoon. Pari sellaista kattilaakin kuitenkin löytyy, joihin magneetti tarttuu heikosti, mutta liesi ei ilmeisesti pidä syntyvää jännitettä riittävänä, koska eivät kuumene ollenkaan, vaikka se "lämmitystärinä" alkaa. Harmillisinta on, että toinen näistä kattiloista on sellainen mehumaija-, höyrytys-, puurokattila- yms. kombo, josta en olisi halunnut luopua.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kierrätyskeskuksesta teräsastioita. Yhteensä 4,50 euroa.
Manaaja

prosessi kirjoitti:Harmillisinta on, että toinen näistä kattiloista on sellainen mehumaija-, höyrytys-, puurokattila- yms. kombo, josta en olisi halunnut luopua.
Miksi ei siinä tapauksessa voi ostaa yhdistettyä laitetta, jossa on pari normaaliakin vastustasoa? En ainakaan itse uskaltaisi ostaa vehjettä joka ei tarjoa mitään muuta kuin induktiomahdollisuuden. Tietysti jos ensimmäisenä syynä on joku lapsiturvallisuus eikä hellan nuppeja halua suojata tai ottaa sulaketta pois, niin...
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Juha Föhnin(Remington, katsotaan mistä on kotoisin), kasvovettä, sapuskaa.
Prepare for the worstest.
prosessi

Manaaja kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Harmillisinta on, että toinen näistä kattiloista on sellainen mehumaija-, höyrytys-, puurokattila- yms. kombo, josta en olisi halunnut luopua.
Miksi ei siinä tapauksessa voi ostaa yhdistettyä laitetta, jossa on pari normaaliakin vastustasoa? En ainakaan itse uskaltaisi ostaa vehjettä joka ei tarjoa mitään muuta kuin induktiomahdollisuuden. Tietysti jos ensimmäisenä syynä on joku lapsiturvallisuus eikä hellan nuppeja halua suojata tai ottaa sulaketta pois, niin...
Olisi voinut, mutta kun magneetti kuitenkin tarttui tuohon, minkä piti olla merkki käyttökelpoisuudesta. Nyt taas on liian myöhäistä enää vaihtaa. Ja toisaalta käytännössä sitä tuskin kuitenkaan haluaisi koskaan käyttää niitä muita tasoja ja hankkisi joka tapauksessa jossain vaiheessa kaikki tarpeelliset kattilat induktiotasoille, jolloin ne pari jäisivät täysin tyhjän panteiksi.
Manaaja

prosessi kirjoitti:Ja toisaalta käytännössä sitä tuskin kuitenkaan haluaisi koskaan käyttää niitä muita tasoja ja hankkisi joka tapauksessa jossain vaiheessa kaikki tarpeelliset kattilat induktiotasoille, jolloin ne pari jäisivät täysin tyhjän panteiksi.
Koitapa hei sytyttää kännipäissäs röökiä induktioliedellä kun on sytkäri hukassa.
prosessi

Manaaja kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ja toisaalta käytännössä sitä tuskin kuitenkaan haluaisi koskaan käyttää niitä muita tasoja ja hankkisi joka tapauksessa jossain vaiheessa kaikki tarpeelliset kattilat induktiotasoille, jolloin ne pari jäisivät täysin tyhjän panteiksi.
Koitapa hei sytyttää kännipäissäs röökiä induktioliedellä kun on sytkäri hukassa.
Ok! Raportoin sitten tänne. Ensin kyllä pitäisi aloittaa kännääminen ja tupakointi, ehkä? Tosin, jos levylle ensin laittaisi vaikka jonkun fiinin valurautaisen lasinalusen, saisi röökinkin varmaan syttymään siitä... Pitää muistaa sitten kännipäissään.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Uuden hampaan halki narskutellun tilalle. 1240 euroa, hip hurraa!!!
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kesämekon, hupparin ja t-paidan. Ja vähän vappusälää :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.