Mitä Ostit?
-
- Kitisijä
Re: Mitä Ostit?
Kaksi suikaletta nahkaa, kaksisataakuusikymmentä euroa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
^Eikös Texasin suunnalla nahkaiset auton konepellin suojat ole kanssa suosittuja? Sellainen obelixiin!

Viimeksi muokannut NuoriD, 21.04.2010 10:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Varmaan nelinkertaistaisi opeliksin arvon, jos tankki olisi täynnä, mutta ei sovi meikäläisen makuun.
No mä en voi tajuta, mitä järkeä laittaa nahkasuojus auton konepeltiin.Bluntly kirjoitti:Varmaan nelinkertaistaisi opeliksin arvon, jos tankki olisi täynnä, mutta ei sovi meikäläisen makuun.
-
- Kitisijä
Kuka niistä jenkkien kotkotuksista ymmärtää? Tai siis varsinkin Johnny Rebsien.
Täh. Maailman loogisin juttu. Maskataan auto esteettisesti katsottuna aivan järjettömän rumaksi, jotta autoon ei tulisi pientä kiveniskemää, joka voisi näyttää erittäin läheltä katsottuna hieman esteettisesti epämiellyttävältä ehjässä maalipinnassa.NuoriD kirjoitti:No mä en voi tajuta, mitä järkeä laittaa nahkasuojus auton konepeltiin.
No okei. Jenkit vaan on vähän tyhmiä.
-
- Kitisijä
Paljonkin. Suojaa ja näyttää helvetin hyvälle. Kokeile myös sohvaan.NuoriD kirjoitti:No mä en voi tajuta, mitä järkeä laittaa nahkasuojus auton konepeltiin.

Viikonlopuks juomaa
18 litraa maustamatonta vissyä
24x0,25l energiajuoma
8x0,5l Crowmoor
2xpizza speciale
muovikassi
18 litraa maustamatonta vissyä
24x0,25l energiajuoma
8x0,5l Crowmoor
2xpizza speciale
muovikassi
Induktiolieden, vuodesohvan, kolme kirjahyllyä ja taulun. Vuoden ostoskiintiö ehkä käytetty kertaheitolla.
-
- Kitisijä
Punaisen huovan ja 2 hirvenahasta tehtyä puruluuta. Pähkinöitä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Eväitä huomiselle automatkalle, eli naposteluporkkanoita, viinirypäleitä, kirsikkatomaatteja ja pari banaania. Niin ja pari sokeritonta Red Bullia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kattilatesti tuotti hyvin mielenkiintoisen lopputuloksen. Kaikista kattiloistamme kaksi toimii. Niistä yksi on 10 litran vetoinen, toinen 5 desin. Normikokoiset eivät toimi. Paistinpannut eivät toimi, vokkipannut toimivat. Seuraavaksi vissiin keittiövälineostoksille.prosessi kirjoitti:Induktiolieden.
Teflon on pinnoite, ei valmistusmateriaali joka määrää valmistusastian toimivuuden induktiotasolla.McJanne kirjoitti:Teflon paha, rauta hyvä.
-
- Kitisijä
Näin minäkin sen olin ymmärtänyt, joten tiesin osan kattiloista menevän vaihtoon. Pari sellaista kattilaakin kuitenkin löytyy, joihin magneetti tarttuu heikosti, mutta liesi ei ilmeisesti pidä syntyvää jännitettä riittävänä, koska eivät kuumene ollenkaan, vaikka se "lämmitystärinä" alkaa. Harmillisinta on, että toinen näistä kattiloista on sellainen mehumaija-, höyrytys-, puurokattila- yms. kombo, josta en olisi halunnut luopua.Bluntly kirjoitti:Alumiini paha.
Miksi ei siinä tapauksessa voi ostaa yhdistettyä laitetta, jossa on pari normaaliakin vastustasoa? En ainakaan itse uskaltaisi ostaa vehjettä joka ei tarjoa mitään muuta kuin induktiomahdollisuuden. Tietysti jos ensimmäisenä syynä on joku lapsiturvallisuus eikä hellan nuppeja halua suojata tai ottaa sulaketta pois, niin...prosessi kirjoitti:Harmillisinta on, että toinen näistä kattiloista on sellainen mehumaija-, höyrytys-, puurokattila- yms. kombo, josta en olisi halunnut luopua.
-
- Kitisijä
Juha Föhnin(Remington, katsotaan mistä on kotoisin), kasvovettä, sapuskaa.
Prepare for the worstest.
Olisi voinut, mutta kun magneetti kuitenkin tarttui tuohon, minkä piti olla merkki käyttökelpoisuudesta. Nyt taas on liian myöhäistä enää vaihtaa. Ja toisaalta käytännössä sitä tuskin kuitenkaan haluaisi koskaan käyttää niitä muita tasoja ja hankkisi joka tapauksessa jossain vaiheessa kaikki tarpeelliset kattilat induktiotasoille, jolloin ne pari jäisivät täysin tyhjän panteiksi.Manaaja kirjoitti:Miksi ei siinä tapauksessa voi ostaa yhdistettyä laitetta, jossa on pari normaaliakin vastustasoa? En ainakaan itse uskaltaisi ostaa vehjettä joka ei tarjoa mitään muuta kuin induktiomahdollisuuden. Tietysti jos ensimmäisenä syynä on joku lapsiturvallisuus eikä hellan nuppeja halua suojata tai ottaa sulaketta pois, niin...prosessi kirjoitti:Harmillisinta on, että toinen näistä kattiloista on sellainen mehumaija-, höyrytys-, puurokattila- yms. kombo, josta en olisi halunnut luopua.
Koitapa hei sytyttää kännipäissäs röökiä induktioliedellä kun on sytkäri hukassa.prosessi kirjoitti:Ja toisaalta käytännössä sitä tuskin kuitenkaan haluaisi koskaan käyttää niitä muita tasoja ja hankkisi joka tapauksessa jossain vaiheessa kaikki tarpeelliset kattilat induktiotasoille, jolloin ne pari jäisivät täysin tyhjän panteiksi.
Ok! Raportoin sitten tänne. Ensin kyllä pitäisi aloittaa kännääminen ja tupakointi, ehkä? Tosin, jos levylle ensin laittaisi vaikka jonkun fiinin valurautaisen lasinalusen, saisi röökinkin varmaan syttymään siitä... Pitää muistaa sitten kännipäissään.Manaaja kirjoitti:Koitapa hei sytyttää kännipäissäs röökiä induktioliedellä kun on sytkäri hukassa.prosessi kirjoitti:Ja toisaalta käytännössä sitä tuskin kuitenkaan haluaisi koskaan käyttää niitä muita tasoja ja hankkisi joka tapauksessa jossain vaiheessa kaikki tarpeelliset kattilat induktiotasoille, jolloin ne pari jäisivät täysin tyhjän panteiksi.
-
- Kitisijä
Kesämekon, hupparin ja t-paidan. Ja vähän vappusälää ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.