Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Elppis
Kitisijä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa: olipas tylsästi tehty :(

Meillä taas tapahtuu näitä "ai, unohdin kertoa..."- juttuja lähes päivittäin. Mulla alkaa mennä hermot! Joko herralla on dementia, tai ei yksinkertaisesti riitä kunnioitus kertomaan mulle asioista. TAI sitten sitä pelottaa. Argh.

Nytkin oli tällainen pieni ilmoitusluontoinen asia kuten pojan hoitoon meneminen. Kerroin äsken puhelimessa, että kaveri ja kaverin poika tulevat iltakahville perjantaina, saavat jätkät leikkiä keskenään kun äidit juoruavat kun miehet on töissä. Vastauksena taas se sama "ai niin, unohdin kertoa että äiti ottaa pojan perjantaina yöksi, kun mennään sinne lauantaiaamupäivästä auttamaan valmisteluissa.." (miehen veli lähdössä Kosovoon su, lauantaina on läksiäiset). Aijaa, no kiva tietää.
The great club outshines the individual, always and forever.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

^
Juttelin tosta pitkään ystävättäreni kanssa ja se oli sitä mieltä että ei jotkut vaan muista. Mun mielestä se ei oo mikään puolustus, jos TIETÄÄ että ei muista niin voi kirjoittaa itselle muistutuksia vaikka puhelimen kalenteriin ja laittaa hälyn päälle.

Tää ei oo ees eka kerta kun jotain "unohtuu". Usein se on sanonut että "muistuta mua illalla että muistan [tehä jotain]". Oon ruvennu sanoon että en muistuta, kirjota itelles ylös. MINÄ EN OO SEN ÄITI TAI KALENTERI TAI SIHTEERI.

No meneekö se poika nyt mummolle vai ei?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^^Sun pitää olla tiukka ja vaatia se kunnioitus itselles. Olet varmaan sen ansainnut?
annepa
Kitisijä

RP kirjoitti:^^Sun pitää olla tiukka ja vaatia se kunnioitus itselles. Olet varmaan sen ansainnut?
Niin tohon voi varmaan sit vastata että "ei, poika ei mene mummolle, koska siitä ei ole ajoissa ilmoitettu, poika jää tänne leikkimään kaverin kans ja äidit juoruaa".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Paitsi et väsynyt äiti ei todellakaan kieltäydy yökylämahiksesta. Vetää mielummin perseet ja pommittaa miehelle "paska sika kusipää!!!" -viestejä nousutunnit.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Paitsi et väsynyt äiti ei todellakaan kieltäydy yökylämahiksesta. Vetää mielummin perseet ja pommittaa miehelle "paska sika kusipää!!!" -viestejä nousutunnit.
So right :roll: Eli poika menee hoitoon, tästä oli puhetta joskus 3 viikkoa sitten, ja luvattiin katsoa asiaa lähempänä.

Ei tuo ilkeyttään, varmastikaan. Hömelö vaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Periaate menee väsymyksen edelle.

Btw, toimiiko tuollainen pommitus, pitkän päälle? Mulla se ei ole koskaan toiminut, enkä ole kuullut että kovin monella muullakaan. Siellä se taas keuhkoo, mutta kyllä se rauhottuu sitten taas aikanaan.

Kun taas näyttää ettei tämä peli vetele, ja meinaan ettei vetele niin tulokset on ollut aika hyviä. Ellei se toinen satu tykkäämään ja haluamaan kynnysmattoa, mutta silloin sille on joku toinen sana.

Mä olen nimittäin ihminen joka just unohtais ym. jos mun se annettais tehdä. Olen aika pitkälti mies tietyissä suhdejutuissa. En mä pahalla tai tarkoituksella sitä tee mutta mutta...
annepa
Kitisijä

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Paitsi et väsynyt äiti ei todellakaan kieltäydy yökylämahiksesta. Vetää mielummin perseet ja pommittaa miehelle "paska sika kusipää!!!" -viestejä nousutunnit.
No emmie tiiä mitä äiti tekkee :D mutta jos kunnioituksesta puhutaan niin perseet ja pommitus ei varmaan auta. Ehkä isät sit suhtautuu erilailla kans tähän kunnioitushommaan :)
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

VITUN NOKIA!

- Rekkasin kahteen palveluun.
- Selvitin puhelimen sarjanumeron.
- Vastasin kaikkea huuhaata täysin turhiin kyselyihin ("koska liittymäsi - sopimus umpeutuu?????").
- Varmensin puhelimeni netissä tekstiviestillä saamallani koodilla, koska kysehän on valtionsalaisuuksista.
- Mainoskieltoa ei näkynyt missään, joten ruksasin pois kaikki vaihtoehdot yhteydenottoihin

JA TÄNÄÄN SAIN TAAS PASKAMAINOKSEN PASKANOKIAN PASKAPALVELUISTA!

Miten joku voi olla noin kuutamolla interaktiivisen markkinoinnin suhteen? Hei nokian valopäät: Zed's Dead, Baby, Zed's Dead.
Jenny Daa-aah! ling

RP kirjoitti:Periaate menee väsymyksen edelle.
Mikään ei kyllä mene väsymyksen edelle! Jos muistan nyt oikein pienilapsiaikoja.

Mut joo, en osaa kommentoida enempää koska kunnioituspula esiintyy meillä erilaisissa jutuissa ja pommituksia en jaksa ite yhtään, heitän puhelimen mereen tms. ennemmin. Ja muahan ei ole koskaan kiinnostanutkaan viekö se lapset anopille perjantaina vai lauantaina (kunhan vie!!1), ollaan silleen aika tylsästi extempore kaikissa noissa äitilapsimiittingeissä sun muissa.

Eteiseen on ilmestynyt taulu, johon äijä suttaa epämääräsiä kirjaimia miten sattuu... Tänään siinä luki jotain tyyliin "mene kävellen töihin tai maksa parkista, et tuo enää yhtään sakkoa himaan" aiemmin töhrityn "oon pe-su kalassa" kyljessä, osittain päällä. Täähän tarkottaa et kalareissu on peruttu, mahtavaa. Lähden Ruotsiin.
annepa
Kitisijä

RP kirjoitti:Periaate menee väsymyksen edelle.

Btw, toimiiko tuollainen pommitus, pitkän päälle?
Mulla loppu pommitus nyt.

Nytkin sanoin että "sinä varmaan sitten hoidat tämän kolmannen päivän ongelman parhain päin". No, ei se sitä hoida, en uskokaan.

Seuraava aste on tosiaan "ai niin en muistanu sanoa että oon muuttanu, mut siehän ymmärrät tämmöset unohukset ko iteki unohtelet". (En oo muuttamassa, mut kosto elää.)

(Joo, kypsää...)
Jenny Daa-aah! ling

Samaistun Nokia-angstailuun; MULLE EI TULE SEKSIKUVAT LÄPI!!11 Maailmassa on virhe.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Niino, olen ehkä väärä ihminen sanomaan juuta tai jaata, koska tosiaan olen (kuulemma jopa rasittavuuteen asti) niin helvetin periaatteellinen ihminen, että vaikka ennemmin delaan väsymykseen tjmv.

Isukilta peritty ominaisuus, sano. Keskustelut toistemme kanssa on tasoa: "mulla on periaate... tää on periaatekysymys.... mä en periaatteitani myy.... jotain ihmisellä pitää olla ja se on vähintään periaatteista luopumattomuus.... periaate sitä... periaate tätä..."
annepa
Kitisijä

RP kirjoitti: Keskustelut toistemme kanssa on tasoa: "mulla on periaate... tää on periaatekysymys.... mä en periaatteitani myy.... jotain ihmisellä pitää olla ja se on vähintään periaatteista luopumattomuus.... periaate sitä... periaate tätä..."
Kuulostaa tutulta.... :roll:
Jenny Daa-aah! ling

Mä taas käytän periaate-sanaa hyvin harvoin. Tänään olin käyttämässä mut sujuvasti vaihdoin muotoon "yleensä emme toimi näin, mutta mitä #¤"## on valmis maksamaan?" 8)
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:Nytkin sanoin että "sinä varmaan sitten hoidat tämän kolmannen päivän ongelman parhain päin". No, ei se sitä hoida, en uskokaan.
Pidä huoli että hoitaa. Hommaa vaikka koiralle hoitajan, omasta pussistaan luonnollisesti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

sivustahuutaja kirjoitti:VITUN NOKIA!
Näithän mun ja pertin vastaukset?
Onkohan samasta asiasta kysymys?
Dumis kirjoitti:Mulla se oli sovellukset>my nokia>peruuta tilaus.

Katsotaan tuleeko enää.
exPertti kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:En koskaan vastaanota paskamainoksia ja ruksin aina kaikki näkyvissä olevat paskaruksit pois. Joskus paskiaiset onnistuvat naamioimaan paskaruksinsa tai paskat livahtavat muuten vaan paskafiltterin läpi.
Hmm, löysin juuri puhelimesta työkalut/my nokia - peruuta tilaus.

Loppuisikohan viestien tulo sillä?

EDIT: loppui
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:Juttelin tosta pitkään ystävättäreni kanssa ja se oli sitä mieltä että ei jotkut vaan muista.
Joo, me miehet vaan ollaan vähän tällasii. Onneksi laajalla siittimellä saa melko paljon anteeksi.
annepa
Kitisijä

Vesper, joo, mut kun en luota että hoitaa ja pahimmassa tapauksessa, koska hän taas "unohtaa", koira jää hoitamatta. Että vähän on paskarako.
Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:Juttelin tosta pitkään ystävättäreni kanssa ja se oli sitä mieltä että ei jotkut vaan muista.
Joo, me miehet vaan ollaan vähän tällasii. Onneksi laajalla siittimellä saa melko paljon anteeksi.
Niin se ystävättäreni "joku" oli hänen äitinsä. Tietääkseni äideillä ei ole siittimiä saati laajoja sellaisia. Tosin eihän sitä nykyaikana ikinä tiiä...
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Äiti is doomed.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Äiti onkin setämies.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Dumis kirjoitti: Näithän mun ja pertin vastaukset?
Onkohan samasta asiasta kysymys?
Kyllä näin. Kyllä varmasti on.

Mutta kun puhelimessani ei ole mitään paska-my-nokia-paska-sovellutusta! Ihan ensimmäinen asia uuden luurin kanssa on repiä siitä hiiteen kaikki turha softa ja muu roska.

Google ilmoittaa, että mitään my nokia softaa ei ole tarjolla ladattavaksi. Ja olen kuitenkin liittänyt luurini siihen vitun paska-palveluun, joten pitäisihän sen jumalauta onnistua sitäkin kautta!? Tai PC suitella? Mitä sillä PC suitella tekee, jos sillä ei voi estää edes Nokian omaa roskapostia?

Pistin nyt nokialle infoa ihan nettilomakkeen kautta, saas nähdä kuinka tahmeasti homma etenee. Halpaahan tuo ei tule nokialle enää olemaan kun ryssivät automaattisen palvelun.

Pieni ihminen ei vain jaksa ymmärtää, miksi Nokian kaikissa ns. "softakaupoissa" ei ole ensimmäisenä isoa punaista nappia "Poistakaa tilini ja henkilökohtaiset tietoni. Älkää ottako minuun yhteyttä missään asiassa". Tuo olisi kaikkein paras palvelu, koska eihän kukaan halua ostaa ikinä mitään sieltä nokian "softakaupasta"!
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Facebook, MySpace, Twitter ja muut paskayhteisöt ja niiden pakkotuputtaminen vituttavat. Milloin hyppää sivustolta esiin joku paskapopuppi facebookTwitterMyspace-linkkeineen tai sitten sivuston alareunaan on ympätty joku saatana karuselli täynnä edellä mainittuja yhteisöjä. Loppus jo toi helvetin tuputtaminen joka paikassa.

MINÄ EN TYKKÄÄ SAATANA!
Viimeksi muokannut masa, 06.05.2010 8:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sivustahuutaja kirjoitti: isoa punaista nappia "Poistakaa tilini ja henkilökohtaiset tietoni. Älkää ottako minuun yhteyttä missään asiassa".
Tuo olisi hyvä nappi monessa paikassa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

sivustahuutaja kirjoitti:
Mutta kun puhelimessani ei ole mitään paska-my-nokia-paska-sovellutusta! Ihan ensimmäinen asia uuden luurin kanssa on repiä siitä hiiteen kaikki turha softa ja muu roska.

ootko päivittänyt uusimman firmiksen koska? Mä päivitin viikko sit ja sen jälkeen MyNokia-opastus on hyppinyt muutaman kerran silmille. Oon vaan vastannut "No" jokapaikassa ja se on kadonnut sittemmin..

OVI-palvelua ei näköjään saa installoitua pois. Sekin tuli uusimman firmiksen myötä..

Mulla toi My Nokiai löytyi valikosta Valikko --> Ohjeet --> My Nokia