Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
No siis luonnollisesti tulee miettiä mitä kirjoittaa, mutta siis saa kuitenkin ilmaista asiaa noin niin kuin mutkan kautta suoraan.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Ettei siis käytä ihan niin suoria termejä kuin haluaisi, täytyy osata artikuloida tavalla, jolla ei joudu vaikeuksiin.nowaysis kirjoitti:
Paras päivä ikinä.
Etkö sä käytä anaali-sanoja ihan niin paljoa irl?Riemumieli kirjoitti:Ettei siis käytä ihan niin suoria termejä kuin haluaisi, täytyy siis osata artikuloida tavalla, jolla ei joudu vaikeuksiin.nowaysis kirjoitti:
-
- Kitisijä
Jokseensakin näin.Riemumieli kirjoitti:Ettei siis käytä ihan niin suoria termejä kuin haluaisi, täytyy osata artikuloida tavalla, jolla ei joudu vaikeuksiin.nowaysis kirjoitti:
-
- Kitisijä
Eihän tuossa ole mitään vaarallista, anaali ei liene laissa kielletty termi. Taitaa olla jopa anatominen termi anaalille.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Etkö sä käytä anaali-sanoja ihan niin paljoa irl?
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Hei, nimeni on Anus Järvinen. Voinko olla avuksi?Riemumieli kirjoitti:Eihän tuossa ole mitään vaarallista, anaali ei liene laissa kielletty termi. Taitaa olla jopa anatominen termi anaalille.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Etkö sä käytä anaali-sanoja ihan niin paljoa irl?
The great club outshines the individual, always and forever.
Ei mua vaara tässä kiinnosta, olin utelias vaan. En tunne ketään, joka käyttäisi anaali- tai anus-sanoja puhekielessä.Riemumieli kirjoitti:Eihän tuossa ole mitään vaarallista, anaali ei liene laissa kielletty termi. Taitaa olla jopa anatominen termi anaalille.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Etkö sä käytä anaali-sanoja ihan niin paljoa irl?
-
- Kitisijä
Per ja siskona Anu Saukko ovat legendaarisia nimiä.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Mulle jäi vähän sellanen maku että kaikkien olisi pitänyt avoimesti ihannoida herra 1108:ia ja hänen paluutaan. Kun sellaista kritiikitöntä ihannointia ei sitten sattunutkaan kohdalle, palstalaiset muuttui urpoiksi ja kiukku-KSE oli väistämätön. Itsetuntoa internetistä ja silleen. Hervottoman huono sellainenhan hepulla on tuon pahapoika-meikkinsä alla.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ylipäätään myötähävettää tyyppien paluut, kun kontribuution ainoa kärki on valistaa, että palsta ja palstalaiset ovat urpoja. Jos kerran näin on, miksi ihmeessä se täytyy tulla julistamaan? Miksi nähdä se vaiva?
Telkkarissa oli kerran mummo joka sanoi: "Te olette nyt Aunuksessa." Tosin se oli dokumentti Karjalasta.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Ei mua vaara tässä kiinnosta, olin utelias vaan. En tunne ketään, joka käyttäisi anaali- tai anus-sanoja puhekielessä.
Mulle taas sellanen maku et sitä oikeasti inhotti reagointis toisen palstalaisen puukotukseen. Inhotusta lisäsi varmasti se, että kompuroit vielä alemmalle tasolle ja siinä se sitten taisi olla.Manaaja kirjoitti:Mulle jäi vähän sellanen maku että kaikkien olisi pitänyt avoimesti ihannoida herra 1108:ia ja hänen paluutaan. Kun sellaista kritiikitöntä ihannointia ei sitten sattunutkaan kohdalle, palstalaiset muuttui urpoiksi ja kiukku-KSE oli väistämätön. Itsetuntoa internetistä ja silleen. Hervottoman huono sellainenhan hepulla on tuon pahapoika-meikkinsä alla.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ylipäätään myötähävettää tyyppien paluut, kun kontribuution ainoa kärki on valistaa, että palsta ja palstalaiset ovat urpoja. Jos kerran näin on, miksi ihmeessä se täytyy tulla julistamaan? Miksi nähdä se vaiva?
Sä oot hauska!Bhven kirjoitti:Telkkarissa oli kerran mummo joka sanoi: "Te olette nyt Aunuksessa." Tosin se oli dokumentti Karjalasta.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Ei mua vaara tässä kiinnosta, olin utelias vaan. En tunne ketään, joka käyttäisi anaali- tai anus-sanoja puhekielessä.
Oisinpa nähnyt sen mummon.
-
- Kitisijä
Jenkeissä on myös paikka nimeltä Uranus.
Jackassissa vierailivat paikkakunnalla: "How has the weather been lately in Uranus?" (lausuttuna enempi sillai your anus -tyylisesti..)
Jackassissa vierailivat paikkakunnalla: "How has the weather been lately in Uranus?" (lausuttuna enempi sillai your anus -tyylisesti..)
Kuulehan sössöperse. Edelleenkään ei tainnut käydä selväksi edes se, oliko Mc lääkärin veitsen alla vai missä. Ihkua jeesustelua ja silleen. Ihan sun tyylistä.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mulle taas sellanen maku et sitä oikeasti inhotti reagointis toisen palstalaisen puukotukseen. Inhotusta lisäsi varmasti se, että kompuroit vielä alemmalle tasolle ja siinä se sitten taisi olla.
En mä ihkujeesustele, se nyt vaan oli eka reaktio mulla itellä ketjua ja viestejänne selatessa, joten uskalsin heittää tässä ääneen, että saattoi olla toisellakin. Ei siitä sen enempää tartte mut vitutti kyllä heittos ihan kympillä. Oot joskus niin saatanan vittumainen ukko!Manaaja kirjoitti:Kuulehan sössöperse. Edelleenkään ei tainnut käydä selväksi edes se, oliko Mc lääkärin veitsen alla vai missä. Ihkua jeesustelua ja silleen. Ihan sun tyylistä.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mulle taas sellanen maku et sitä oikeasti inhotti reagointis toisen palstalaisen puukotukseen. Inhotusta lisäsi varmasti se, että kompuroit vielä alemmalle tasolle ja siinä se sitten taisi olla.
Mä kyllä luulen, että se oli tuo Riemumielen kommentti opiskelupaikasta, johon hän oli pyrkimässä..Manaaja kirjoitti:Mulle jäi vähän sellanen maku että kaikkien olisi pitänyt avoimesti ihannoida herra 1108:ia ja hänen paluutaan. Kun sellaista kritiikitöntä ihannointia ei sitten sattunutkaan kohdalle, palstalaiset muuttui urpoiksi ja kiukku-KSE oli väistämätön. Itsetuntoa internetistä ja silleen. Hervottoman huono sellainenhan hepulla on tuon pahapoika-meikkinsä alla.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ylipäätään myötähävettää tyyppien paluut, kun kontribuution ainoa kärki on valistaa, että palsta ja palstalaiset ovat urpoja. Jos kerran näin on, miksi ihmeessä se täytyy tulla julistamaan? Miksi nähdä se vaiva?
-
- Kitisijä
Nimeltä mainitsematta, itse viittasin useisiin tapauksiin, jotka tauolta palattuaan ensimmäisenä tölvivät palstan ja sen asukit. Noloa.NuoriD kirjoitti:Mä kyllä luulen, että se oli tuo Riemumielen kommentti opiskelupaikasta, johon hän oli pyrkimässä..
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Kyllä noita tulee käytettyä. Esimerkiksi anuspetteri on kiva sana, anuksen aallot myös. Saksalainen perseraiskaaja oli termi, joka lanseerattiin Bulgarian futismatkalla (saksaksi deutscher Arschvergewaltiger).Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Ei mua vaara tässä kiinnosta, olin utelias vaan. En tunne ketään, joka käyttäisi anaali- tai anus-sanoja puhekielessä.
Paras päivä ikinä.
Ja sä niin saatanan ärsyttävä jeesusteleva mutta selän takaa puukkoa sopivasti tarpeen vaatiessa törkkäävä ämmä.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:En mä ihkujeesustele, se nyt vaan oli eka reaktio mulla itellä ketjua ja viestejänne selatessa, joten uskalsin heittää tässä ääneen, että saattoi olla toisellakin. Ei siitä sen enempää tartte mut vitutti kyllä heittos ihan kympillä. Oot joskus niin saatanan vittumainen ukko!
Mä en nyt millään jaksa uskoa että palstan ehkä pahimmat ala-arvoisuudet ja epäempaattisuudet joskus palstalle rustannut kaveri olisi aidosti pahoittanut mielensä kysymyksestäni siitä, miten Janne moisiin tilanteisiin joutuu. Jos kysyjänä olisi ollut kuka tahansa muu kuin minä, heppu olisi todennäköisesti ollut ihan hiljaa. Kokeile säkin.
-
- Kitisijä
No mut AMK:t ovat huono vitsi vähän samaan tapaan kuin pääsykokeettomat yliopistot.NuoriD kirjoitti:Mä kyllä luulen, että se oli tuo Riemumielen kommentti opiskelupaikasta, johon hän oli pyrkimässä..
Muistaakseni AMK-villityksen sai aikaan pelle, jolla ei ollut yliopistotutkintoa ja vastaavasti avoimen yliopiston kautta korkeakouluun livahtanut Henna Virkkunen haluaa eroon pääsykokeista, ettei kouluun pääsy olisi kiinni siitä, osaako näyttää silloin kun on näytettävä.
Naurettavia pellejä kaikki tyynni ja niin kauan kuin sairaanhoitaja ei osaa asentaa sydänfilmipiuhoja oikein sen takia, että on AMK-hoitsu, niin voivat kaikki suudella Gattiksen visvaista siitintä.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Jåå, jos anuspetteri kirjoittaa jostain murskatuista lastenkalloista tai mitä paskaa nyt kertoikin, niin KSE on niin anuksen aalloista, ettei saksalainen perseraiskaajakaan pystyisi pahempaan.Manaaja kirjoitti:Mä en nyt millään jaksa uskoa että palstan ehkä pahimmat ala-arvoisuudet ja epäempaattisuudet joskus palstalle rustannut kaveri olisi aidosti pahoittanut mielensä kysymyksestäni siitä, miten Janne moisiin tilanteisiin joutuu.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Ketä geepsu on muka puukottanu selän takana, kerro heti!
Siis OMG! Tuo helluntai-ketju oli ehkä hauskinta paskaa mitä täältä on vähään aikaan lukenut.
Mielestäni Aasin pitäisi lisätä palstalle "ilmoita rasistisesta viestistä"-nappula. Saa nappulanpainamishalut tyydytyksensä.
Lolleroinen.
Mielestäni Aasin pitäisi lisätä palstalle "ilmoita rasistisesta viestistä"-nappula. Saa nappulanpainamishalut tyydytyksensä.
Lolleroinen.