Mitä teillä Tänään syödään?
-
- Kitisijä
Re: Mitä teillä Tänään syödään?
Eilen oli pipsaa ja nyt uusia perunoita maitosipulivoikastikkeella tofumöykkyjen kera, koska nekin piti saada käytettyä. Illalla jotain herkutusta.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Piristin eilistä bratwurstikaalikeittoa chilillä, yli meni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Ei ole päivät siskoja.nowaysis kirjoitti:Eilen oli pimpsaa ja nyt uusia perunoita maitosipulivoikastikkeella tofumöykkyjen kera
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Tätä, lisäsin reseptiin jauhelihan. Ihan törkiän hyvä ja riittoisa ruoka. Suosittelen lämpimästi. Jos laskettelette kaloreita niin huomioikaa että ruuassa on ihan hitosti juustoa eli energiaa.
Jauhelihan lisäämisen lisäksi muita modauksia ohjeeseen oli 12 valkosipulinkynttä 5-7:n sijaan ja lisäsin tomaattimurskaan vielä tuoretta basilikaa (ne rehottaa tossa pihalla siihen malliin että niitä työnnettään nyt joka sapuskaan).
Voe slurps! Huonoa ruokaa ei kannata tehä!
Jauhelihan lisäämisen lisäksi muita modauksia ohjeeseen oli 12 valkosipulinkynttä 5-7:n sijaan ja lisäsin tomaattimurskaan vielä tuoretta basilikaa (ne rehottaa tossa pihalla siihen malliin että niitä työnnettään nyt joka sapuskaan).
Voe slurps! Huonoa ruokaa ei kannata tehä!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Keitettyjä perunoita (omasta kasvimaasta) ja salaattia. On muuten eka lämmin ateria miesmuistiin. En ole pahemmin jaksellut syödä viime aikoina, mutta onneksi olen kuitenkin muistanut nesteyttää itseäni.
Eikä tarvii välttämättä olla edes viipaleina. Vähän pienempiä paloja tai kuutioita on helpompi käsitellä ja itkettää vaikka spagettisiivilässä, eikä hommalla ole lopputuloksen kannalta juuri mitään eroa. Munakoiso on melkoisen aliarvostettu raaka-aine.annepa kirjoitti:Tätä, lisäsin reseptiin jauhelihan. Ihan törkiän hyvä ja riittoisa ruoka. Suosittelen lämpimästi.
-
- Kitisijä
KYLLÄ! Hyvä idea tuo kuutio, eipä tullut mieleenkään. Hellukin tykkäsManaaja kirjoitti:Eikä tarvii välttämättä olla edes viipaleina. Vähän pienempiä paloja tai kuutioita on helpompi käsitellä ja itkettää vaikka spagettisiivilässä, eikä hommalla ole lopputuloksen kannalta juuri mitään eroa. Munakoiso on melkoisen aliarvostettu raaka-aine.annepa kirjoitti:Tätä, lisäsin reseptiin jauhelihan. Ihan törkiän hyvä ja riittoisa ruoka. Suosittelen lämpimästi.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Itsetehtyjä lihapullia, pakkasesta otetaan niitten kans aikaisemmin tehty tulinen tomaattikastike, sekä makaroonia, koko komeus koristellaan rutkalla juustoraasteella. Lisukkeena itse tehtyjä sämpylöitä ja itsetehtyä perunarieskaa. Uuni siis kuumottaa taas tänään...nii ja salaattia toki.
Söin anopilta salaa 2 vuotta pakkasessa olleen Billy's panpizzapalan. Teini-olo. Tää on tosi jännää.
-
- Kitisijä
Soijasuikale-jugu-kasviscurrya täysjyväcappellien kera, epäortodoksista mutta sikahyvää, erityisesti umebosheilla höystettynä. Otan lisää! 
Ruokahalukin on tottunu kuumuuteen. Tää lämpötila on mulle aika tavalla optimaalinen, oon sellanen plus kaksvitosen tyttö selkeesti.

Ruokahalukin on tottunu kuumuuteen. Tää lämpötila on mulle aika tavalla optimaalinen, oon sellanen plus kaksvitosen tyttö selkeesti.
-
- Kitisijä
Ulkofilettä ja papuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sovellettua meksikonpataa meni. Iltapalaksi toivottiin nakkisalaattia...öö...?
Kuulostaa melko kuvottavalta.ninnithequeen kirjoitti:nakkisalaattia
Juu ei mitään hajua moisesta. Mut tehään salaatti ja laitetaan nakkeja sivuun vaikka sitten. Mitähän se UK oikeen tekee ruoaksi tyttärellemme kotona ku tommosta halus?Gaia kirjoitti:Kuulostaa melko kuvottavalta.ninnithequeen kirjoitti:nakkisalaattia
(veikkaan nakkipaketin näkemisen jääkaapissa vaikuttaneen höpsöön ideaan)
-
- Kitisijä
Samaa sovellettua meksikonpataa taas...iltapalaksi fetasalaattia johon tulee:
- salaattia omalta partsilta
- kurkkua
- fetaa
- kirsikkatomaattia
- omenaa
- salaattia omalta partsilta
- kurkkua
- fetaa
- kirsikkatomaattia
- omenaa
-
- Kitisijä
Tekee mieli cornflakeseja joten syön nyt niitä.
-
- Kitisijä
Mul on halpismaku. Mut meksikonpata ON hyvää. Miten sovellat sitä?ninnithequeen kirjoitti:Samaa sovellettua meksikonpataa taas...
Mekin syödään tänään salaattia. Sisältää kanaa ja kananmunaa muunmuassa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
- jauheihaasipsi kirjoitti:Mul on halpismaku. Mut meksikonpata ON hyvää. Miten sovellat sitä?ninnithequeen kirjoitti:Samaa sovellettua meksikonpataa taas...
Mekin syödään tänään salaattia. Sisältää kanaa ja kananmunaa muunmuassa.
- sipulia ja valkosipulia
- purkillinen papuja tomaattikastikkeessa
- herneitä
- riisiä
- persiljaa
- vähän basilikaa (tuoreena, mun partsi rehottaa sitä)
- mausteina chili, ripaus currya, grillimautetta ja valkopippuria
Eli mitä kaapista taas löytyi. Helkkarin hyvää tuli.
Tänään oli pakastimen arpojaispäivät ja jauhelihasoppaa näköjään. Illaks teen fetasalaatin.
-
- Kitisijä
Onneksi tuli viimeks keitettyä reilusti pottuja, niin ei tarvii alusta asti ruveta väsään taas!
Pahoittelen kuvan epäterävyyttä ja muutenkin huonoa laatua, etenkään kaunis oranssi ei pääse tässä ollenkaan oikeuksiinsa. =(
Aika hieno neljän (vähintään) lajikkeen viljelmä kuitenkin.

Pahoittelen kuvan epäterävyyttä ja muutenkin huonoa laatua, etenkään kaunis oranssi ei pääse tässä ollenkaan oikeuksiinsa. =(
Aika hieno neljän (vähintään) lajikkeen viljelmä kuitenkin.

Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Pakastinarvonnassta voitti tänään tulinen pasta, johon isken sata kiloa juutoraastetta päälle. Ehkäpä tuo pakastin vielä joskus tyhjenee.
-
- Kitisijä
Vähän off-topikkia...
Grillissä on valmistumassa huomiseksi broiskun tissiä, kesäkurpitsaa, porkkanaa, paprikaa, ja sipulia.
Grillissä on valmistumassa huomiseksi broiskun tissiä, kesäkurpitsaa, porkkanaa, paprikaa, ja sipulia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Lohkoperunota grillimaustettuna ja tonnikalasalaattia, sekä keitettyä kananmunaa. Suomeksi siis mitä kaapista taas löytyy.