Vaola kirjoitti:Kertokaas joku OIKEASTI hyvä saitti, mistä löytäisi pyöräilyä varten karttoja ja pysäköintivinkkejä jne. pk-seudulle. nimim. "en näköjään osaa googlettaa"
Piti mennä toiselle koneelle etsimään vanhoja linkkejä...:
Tietääkö kukaan kelvollista huonekalujen tekijää? Tokihan mä löydän netistä noita vaikka kuinka paljon mutta jos jollain olis suositella jotain tiettyä.
Tarttis siis saada tietyn kokoinen puuarkku/penkki.
Gaia kirjoitti:Tietääkö kukaan kelvollista huonekalujen tekijää? Tokihan mä löydän netistä noita vaikka kuinka paljon mutta jos jollain olis suositella jotain tiettyä.
Tarttis siis saada tietyn kokoinen puuarkku/penkki.
Siis käsityöläistä ts. puuseppää haet?
No miksi ne nyt itseään nimittävätkään. Voihan se olla vaikka insinööri jos vaan osaa tehdä tilauksen mukaisen esineen mokailematta.
No voi vittu. Meillä ei kuulemma ole tuuraajia firmassa tällä hetkellä..
No mulla nyt on sattuneesta syystä paljon kaikenlaisia lääkärimenoja tulossa, ja kaikkia en saa mitenkään sovitettua työajan ulkopuolelle. Mitä mieltä ootte, kerronko mun pomolle että oon raskaana? Vaik tää nyt onki näin alussa, enkä olis halunnu tehdä tästä mitään numeroa töissä..mutta täytyyhän mun nyt lääkäriin päästä.
Heh, tämä siis siitä kun kysyin voinko pitää ekan ultrapäivän kokonaan vapaata, vai pitäiskö mun tulla aamupäiväks töihin. Puhuin siis toistaiseksi vain "lääkäristä".
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Muistaakseni noi raskausajan pakolliset neuvolat ja lääkärit sun muut saa hoitaa työajalla.
No niin vähän ajattelinkin. Tai ainaki olis "ymmärrettävämpää" olla pois vähän enemmän.. (Sitäpaitsi mitenhän se nyt oli, et raskaana olevalle ei voi antaa potkuja?
Tää on vähän tyhmä, tai outo, juttu..mut se et miks oon vähän vastahakonen kertomaan mä en oikein pidä mun pomosta ihmisenä..ja vaikka tiedän et se ei saa kertoa mun asioista, siis esim.raskaudesta, kellekään..en luota ja luulen et kertoo silti.
Mut joo, kiitos Gaia!
Gaia kirjoitti:^No kovin kauanhan raskautta ei pysty piilottamaan
Tai joo, syksy ja talvi tulee, vaatteisiin hukkuu kyllä vielä 6-7kk vauvamaha tarvittaessa
Heh, no enhän mä nyt sitä tarkottanu et en ollenkaan kertois.. Mut joo, meenpäs luonnostelemaan sähköpostia. (Oon moderni. Sitäpaitsi mun pomot työskentelevät toisella puolella kaupunkia.)
Tiilikatosta on piipun vierestä rikkoutunut pari tiiltä ja vettä on valunut aluskatteen läpi (vanha pärekatto). Vanhoja vaihtotiiliä ei ole heti kohta saatavissa, joten millä paikata reikä? Saneerauslaasti tarttuisi varmasti hyvin, tätä on ehdotettu, miten on?
Pitäisi varmaan kutsua peltiseppä tuota väsäämään. Mitään paskaa, jota voisi itse lätkiä ilman mainittavaa ammattitaitoedellytystä?
Miksi et hanki niitä tiiliä? Ainakin Ormaxin tiiliä saa samana päivänä, kun hakee Lahden läheltä olevasta tehtaasta. Kokemusta on.Tietty, jos sulla on eri firman tiiliä, niin en tiedä mistä saa heti.