NuoriD kirjoitti:
Mitä helvetin väliä sillä pään sisällöllä on, jos laitetaan pippeliä pimppiin, eikä olla aloittamassa seurustelua tai hankkimassa lapsia?
Toki keharia/psyykkisesti sairasta en panisi, koska se olisi hyväksikäyttöä.
Mutta jos on täysivaltainen kansalainen, niin ihan sama, mitä ajattelee, jos random-panosta on kysymys.
No ainakin naisille sillä on väliä.. Jos tyyppi on ihan tyhmä, ei se kiinnostaa seksimielessä. Tyhmäkin voi olla hot, mutta ei yleensä sänkyyn asti. Eeva ei ollut enää mikään harjoittelutsipale, junous
NuoriD kirjoitti:
Mitä helvetin väliä sillä pään sisällöllä on, jos laitetaan pippeliä pimppiin, eikä olla aloittamassa seurustelua tai hankkimassa lapsia?
Mutta jos on täysivaltainen kansalainen, niin ihan sama, mitä ajattelee, jos random-panosta on kysymys.
NuoriD kirjoitti:
Kuvitellaan tilanne, jossa mielestäsi erittäin kaunis nainen indikoisi sinulle, että nyt voisi lohjeta ilman mitään sitoomuksia, ja olisitte molemmat sinkkuja. Millainen naisen pitäisi olla, että et panisi (jos ajatellaan, että hän ei ole kehari, ilkeä sinulle, ette olisi muuten sopimattomassa suhteessa, esim. alainen-pomo, sukulaisia, tai psyykkisesti sairas)? Lisätään vielä panokseksi, että kukaan ei saisi tietää, jos et haluaisi.
NuoriD kirjoitti:Kuvitellaan tilanne, jossa mielestäsi erittäin kaunis nainen indikoisi sinulle, että nyt voisi lohjeta ilman mitään sitoomuksia, ja olisitte molemmat sinkkuja. Millainen naisen pitäisi olla, että et panisi (jos ajatellaan, että hän ei ole kehari, ilkeä sinulle tai psyykkisesti sairas)? Lisätään vielä panokseksi, että kukaan ei saisi tietää, jos et haluaisi.
Lisätään vielä että nainen maksaisi pienen korvauksen tehdystä fyysisestä työstä, sekä halutessasi ottaisi mukaan ainakin yhtä hottiksen siskonsa - sekä siskon kaverin, jolla on fetissi tulla otetuksi kovaa / olla sidottuna / harrastaa coitusta julkisella paikalla / alistua / syödä mansikoita / whatever rocks your boat.
Mutta Rubikin kuutiota tytöt eivät osaisi ratkaista edes ohjekirjan kanssa
NuoriD kirjoitti:Kuvitellaan tilanne, jossa mielestäsi erittäin kaunis nainen indikoisi sinulle, että nyt voisi lohjeta ilman mitään sitoomuksia, ja olisitte molemmat sinkkuja.
No nyt ollaan asian ytimessä. Jos se indikointi tapahtuu puheella tai eleillä, niin ollaan asian ytimessä. Mulle ei koskaan ole ulkonäkö ollut Se juttu. Eikä paneminen itsessään, vaikka ihan pirun kivaa puuhaa onkin ja teen sitä enemmän kuin mielelläni.
No olenhan mä näissä tilanteissa tässä elämässä ollut. Kerrataan vielä. Mulla on takana tasan yksi yhden illan juttu ja sen jäljiltä tajusin saman tien, että ei ole mun juttu.
nowaysis kirjoitti:En katso, että voisit puhua koko miesrodun puolesta. Miehetkin ovat yksilöitä.
Naisille on kommenttisi sitten puhui kaikkien naisten puolesta? Sänkyyni pääsi olemalla hot very, very hot, mutta että olisin jaksanut katsoa aamua pidempään onkin toinen juttu. Panemiset panemisina, pilttipurkit pilttipurkkeina.
Charles Caldwell kirjoitti:
No olenhan mä näissä tilanteissa tässä elämässä ollut. Kerrataan vielä. Mulla on takana tasan yksi yhden illan juttu ja sen jäljiltä tajusin saman tien, että ei ole mun juttu.
Tämä on näiden palstan varajoudeneiden kompastuskivi: tosipaikan tullen ollaan niin yhdenillanvastaisia niin yhdenillanvastaisia. Välillä vongataan ja saadaan piparia ja sitten välillä taas heitetään tätä perustuubaa.
Hmm. Ongelma ehkä on siinä, etten usko tyhjäpään kykenevän sen laatuiseen suoritukseen lakanoiden välissäkään, että jaksaisi kiinnostaa. Jyystö on jyystöä, näyttipä jyystäjä miltä tahansa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco kirjoitti:ämä on näiden palstan varajoudeneiden kompastuskivi: tosipaikan tullen ollaan niin yhdenillanvastaisia niin yhdenillanvastaisia. Välillä vongataan ja saadaan piparia ja sitten välillä taas heitetään tätä perustuubaa.
No ei kai se estä suorittamasta, tai vonkaamasta, että ei suorita yhden illan juttuja? Ja kova panomies voi olla vaikka ei panekaan ihan jokaista aivotonta barbieta?
Lilo kirjoitti:Hmm. Ongelma ehkä on siinä, etten usko tyhjäpään kykenevän sen laatuiseen suoritukseen lakanoiden välissäkään, että jaksaisi kiinnostaa. Jyystö on jyystöä, näyttipä jyystäjä miltä tahansa.
Mitä siellä sängyssä sun kanssa oikein pitää tehdä?
nowaysis kirjoitti:Joo, siis jos samalla ulkonäöllä varustettu ihminen olisi lätkätähti tai teknisen ope, ottasin sen teknisen open mieluummin, vaikka yleensä yritän pysyä erossa miesopeistakin. Minusta ihmiset, joiden elämän sisältö koostuu mustan muovilätkän osumisesta maaliin, eivät vaan ole kovin kiihottavia. Jopa puun sahaaminen voittaa tämän, vaikka ei kovin korkealle rankkaa sekään
Teknisen työn opet ja muut käsillään tekevät ihmiset on mielenkiintoisia koska ne osaa tosiaan tehä käsillään jotain, luoda. Kun katselee kun joku kätevä käsistään rakentaa jotain, tulee kieltämättä monesti mieleen että jos tuo on nuin näppäsorminen tuossa niin mites sit muualla....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
No ei sen mun mielestä pitäisi olla mitenkään tuntematon tosiasia, että seksuaaliset kemiat ja mieltymykset voivat sopia täydellisesti yhteen ilman sitä henkistä yhteensopivuutta. Sama tietysti toisinpäin. Ihanaa ja kaikenlaista, mutta sekso ei vaan suju.
RP kirjoitti:No ei sen mun mielestä pitäisi olla mitenkään tuntematon tosiasia, että seksuaaliset kemiat ja mieltymykset voivat sopia täydellisesti yhteen ilman sitä henkistä yhteensopivuutta. Sama tietysti toisinpäin. Ihanaa ja kaikenlaista, mutta sekso ei vaan suju.
Olen kokenut molemmat, oli kaameaa pitemmän päälle. Tai no, ei niistä kumpikaan kovin pitkäaikaisia juttuja olleet, kun se oli niin avutonta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD kirjoitti:
Mitä siellä sängyssä sun kanssa oikein pitää tehdä?
e^(-i*pi)=-1 ja/tai sitten siteerata jotain Dostojevskia.
No en mä tiedä, se menis ehkä vähän jo tekotaiteelliseks. Tää on tarkkaa.
Mut siis no, jotenkin ajatus siitä että toinen osapuoli olis tyhmä kuin saapas, vaikka ulkoisesti oliskin kuinka hot, on vaan välitön turn-off. Möläyttäs kuitenkin vaan jotain urpåa väärällä hetkellä.
Ymmärrän kyl jotenkin paljon paremmin sitä, että ukot on valmiita pumppaamaan sopivaa Barbaraa vaan siks että se on sopivannäkönen Barbara. On mulla teoriakin niistä tekijöistä miks, mutta en aio avautua.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.