Tohon varmaan auttaisi parhaiten se, että se vaihtaisi nimimerkkinsä "Tix":iksi.Vesper kirjoitti:^^ Sun pitäs vaihtaa nimimerkkiä. Mua alkaa välittömästi panettaa sen lukiessani.
Päivän uutiskatsaus
Re: Päivän uutiskatsaus
Sori, lisäis vaan panetusta täällä päässä. Nyt pakkaa aina välillä unohtumaan kuka siellä oikein kirjoittelee.elco kirjoitti:Tohon varmaan auttaisi parhaiten se, että se vaihtaisi nimimerkkinsä "Tix":iksi.Vesper kirjoitti:^^ Sun pitäs vaihtaa nimimerkkiä. Mua alkaa välittömästi panettaa sen lukiessani.
Jos saisin esittää toivomuksen niin sä + tixula lämmittämään mun petiä, samaan aikaan, ripaus poikarakkautta mukaan.
Funtsin.
-
- Kitisijä
elco kirjoitti:Tohon varmaan auttaisi parhaiten se, että se vaihtaisi nimimerkkinsä "Tix":iksi.

Kaksi viisastelevaa ja narisevaa langanlaihaa kekkulia?RP kirjoitti: Jos saisin esittää toivomuksen niin sä + tixula lämmittämään mun petiä, samaan aikaan, ripaus poikarakkautta mukaan.
Sä vaan haluat panna meidän aivoja!
EDIT: Että vielä homostelemaankin? Iyyyy. Henk. koht. homotesti feilasi taas kun visioin tilannetta. ECO-namiskuukkeli pysyy koskemattomana.
Viimeksi muokannut elco, 01.10.2010 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Taas askeleen lähempänä petken lakia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
http://stopthedrugwar.org/chronicle/201 ... _passes_ma
California Legislature Passes Marijuana Decriminalization Bill
Just hours before the state's legislative session ended Tuesday, the California Assembly voted to approve SB 1449, Sen. Mark Leno's bill to fully decriminalize simple marijuana possession.
...
Toisaalta lisätietoa: pot possession will be treated like a traffic ticket. The fine will remain at $100, and there will be no arrest record.
Kyse on siis unssin (28,35 grammaa) tai alle hallussapidosta. Pienin askelin oikeaan suuntaan.

California Legislature Passes Marijuana Decriminalization Bill
Just hours before the state's legislative session ended Tuesday, the California Assembly voted to approve SB 1449, Sen. Mark Leno's bill to fully decriminalize simple marijuana possession.
...
Toisaalta lisätietoa: pot possession will be treated like a traffic ticket. The fine will remain at $100, and there will be no arrest record.
Kyse on siis unssin (28,35 grammaa) tai alle hallussapidosta. Pienin askelin oikeaan suuntaan.

Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Et muuten ole ainoa joka raportoi vastaavan efektin! Olen löytänyt itseni. Kaikkien näiden vuosien harhailun jälkeen.Vesper kirjoitti:^^ Sun pitäs vaihtaa nimimerkkiä. Mua alkaa välittömästi panettaa sen lukiessani.
Jäämme jännityksellä odottelemaan seuraavia nimimerkin muutoksia...
Gaia=>Dripping wet?Gaia kirjoitti:Jäämme jännityksellä odottelemaan seuraavia nimimerkin muutoksia...
-
- Kitisijä
Nyt jäin hetkellisesti miettimään jotain tosi kovaa... Voi nuuh, pitääköhän mun vähän höllätä pöksyjen narua ja lohkasta jollekin onnekkaalle.
Ensin pitäs kyllä varmistaa, että tarjolla ON todella kovaa.
Ensin pitäs kyllä varmistaa, että tarjolla ON todella kovaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Näh. Ei mulla ole tarvetta yrittää aiheuttaa panetusta kitinäläisissä.NuoriD kirjoitti:Gaia=>Dripping wet?Gaia kirjoitti:Jäämme jännityksellä odottelemaan seuraavia nimimerkin muutoksia...
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
No hei, jokaisella on perversionsa!elco kirjoitti:Kaksi viisastelevaa ja narisevaa langanlaihaa kekkulia?RP kirjoitti: Jos saisin esittää toivomuksen niin sä + tixula lämmittämään mun petiä, samaan aikaan, ripaus poikarakkautta mukaan.
Sä vaan haluat panna meidän aivoja!
EDIT: Että vielä homostelemaankin? Iyyyy. Henk. koht. homotesti feilasi taas kun visioin tilannetta. ECO-namiskuukkeli pysyy koskemattomana.
Ps. ohitan homotestisi tuloksen ja jatkan funtsimista. Turha pyristellä vastaan, todistetusti sillä ei kuitenkaan ole mitään vaikutusta. Tyydy osaasi, kaikella rakkaudella <3
Mä olen ainakii! Kiellän mitä jyrkimmin herraa unohtamasta sitä!So Hard kirjoitti:Et muuten ole ainoa joka raportoi vastaavan efektin! Olen löytänyt itseni. Kaikkien näiden vuosien harhailun jälkeen.Vesper kirjoitti:^^ Sun pitäs vaihtaa nimimerkkiä. Mua alkaa välittömästi panettaa sen lukiessani.
-
- Kitisijä
Odotin ilmoitukseni jälkeen yksityisviestien tulvaa postilaatikossani. Zero. Nada. Zip. Zilch.
Joko a) olen epätoivottavaa panomateriaalia tai b) Kitinäläiset on löysämunaisia. Kallistun jälkimmäiseen!!
Joko a) olen epätoivottavaa panomateriaalia tai b) Kitinäläiset on löysämunaisia. Kallistun jälkimmäiseen!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Lääkärit Nettoaa paremmin kun lakipojut?Vesper kirjoitti:Senkin niljakas väliintunkija!!NuoriD kirjoitti:
Mä voin lähettää kuvan jäykästä mulkusta?Vesper kirjoitti:Odotin ilmoitukseni jälkeen yksityisviestien tulvaa postilaatikossani. Zero. Nada. Zip. Zilch.
Pyyhin Netikettiin..
Olin juuri saamaisillani heijarin päälle ja laittamassa giimaista viestiä, kun silmiini osui matikan harkkatehtäväpaperi ja homma kirjaimellisesti kuivui kasaan. Sori.Vesper kirjoitti:Kallistun jälkimmäiseen!!
Henkilökohtaisesti suosin wc-paperia.SikaMika kirjoitti:Olin juuri saamaisillani heijarin päälle ja laittamassa giimaista viestiä, kun silmiini osui matikan harkkatehtäväpaperi ja homma kirjaimellisesti kuivui kasaan. Sori.Vesper kirjoitti:Kallistun jälkimmäiseen!!
-
- Kitisijä
http://yle.fi/alueet/helsinki/2010/10/a ... 19734.htmlVuoden vaihteessa 95-oktaaninen, 5 tilavuusprosenttia etanolia sisältävä bensiini korvautuu uudella E10-bensiinillä, jossa on kaksinkertainen määrä etanolia.
Mä en tiennytkään että 95E:ssä olis aiemmin ollut etanolia.
Edit: on sitä vissiin ihan oikeasti:
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/vaih ... ensiinille
Viimeksi muokannut aasi, 01.10.2010 18:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Usko pois, on siinä ollut jo muutama vuosi. Tuo 5% on suurin määrä, mitä kaikki autot sietävät.aasi kirjoitti:http://yle.fi/alueet/helsinki/2010/10/a ... 19734.htmlVuoden vaihteessa 95-oktaaninen, 5 tilavuusprosenttia etanolia sisältävä bensiini korvautuu uudella E10-bensiinillä, jossa on kaksinkertainen määrä etanolia.
Mä en tiennytkään että 95E:ssä olis aiemmin ollut etanolia..
Sä alat vaan olee wanha. Tervetuloa miesten maailmaan!Vesper kirjoitti:Odotin ilmoitukseni jälkeen yksityisviestien tulvaa postilaatikossani. Zero. Nada. Zip. Zilch.
Vähän tuntuu ettei vespa jää seisomaan paikoilleen, taitaa alkaa puumailemaan, johan se oli jotain 25:ta kat(sast)ellut (vai miten se meni).Manaaja kirjoitti:Sä alat vaan olee wanha. Tervetuloa miesten maailmaan!Vesper kirjoitti:Odotin ilmoitukseni jälkeen yksityisviestien tulvaa postilaatikossani. Zero. Nada. Zip. Zilch.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Kelasin samaa, mutta siirretään serveri jonneki ulkomaille, niin sillähän siitä selviää.aasi kirjoitti:Kitinän kuolema
Ah, väärät mielipiteet rules.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Kiinnostaa tietää miten rasismi ja rasistinen rikos on määritelty uudessa laissa, vai onko ensinkään.
Ei niitä tietenkään määritellä. Väkivaltakoneisto vaan haluaa kontrollia ja mielipidesensuuria. Joku tuolla hesarin keskustelussa jo sanoikin, että hyvä homma, että just se suvaitsevainen puolue haluaa kontrolloida keskustelua.Bhven kirjoitti:Kiinnostaa tietää miten rasismi ja rasistinen rikos on määritelty uudessa laissa, vai onko ensinkään.
Äänestäkää vihreitä - vievät kitinänkin.