Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
elco

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:^^ Sun pitäs vaihtaa nimimerkkiä. Mua alkaa välittömästi panettaa sen lukiessani.
Tohon varmaan auttaisi parhaiten se, että se vaihtaisi nimimerkkinsä "Tix":iksi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^^ Sun pitäs vaihtaa nimimerkkiä. Mua alkaa välittömästi panettaa sen lukiessani.
Tohon varmaan auttaisi parhaiten se, että se vaihtaisi nimimerkkinsä "Tix":iksi.
Sori, lisäis vaan panetusta täällä päässä. Nyt pakkaa aina välillä unohtumaan kuka siellä oikein kirjoittelee.

Jos saisin esittää toivomuksen niin sä + tixula lämmittämään mun petiä, samaan aikaan, ripaus poikarakkautta mukaan.

Funtsin.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Tohon varmaan auttaisi parhaiten se, että se vaihtaisi nimimerkkinsä "Tix":iksi.
:hail: :jee:
elco

RP kirjoitti: Jos saisin esittää toivomuksen niin sä + tixula lämmittämään mun petiä, samaan aikaan, ripaus poikarakkautta mukaan.
Kaksi viisastelevaa ja narisevaa langanlaihaa kekkulia?

Sä vaan haluat panna meidän aivoja!

EDIT: Että vielä homostelemaankin? Iyyyy. Henk. koht. homotesti feilasi taas kun visioin tilannetta. ECO-namiskuukkeli pysyy koskemattomana.
Viimeksi muokannut elco, 01.10.2010 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taas askeleen lähempänä petken lakia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

http://stopthedrugwar.org/chronicle/201 ... _passes_ma

California Legislature Passes Marijuana Decriminalization Bill

Just hours before the state's legislative session ended Tuesday, the California Assembly voted to approve SB 1449, Sen. Mark Leno's bill to fully decriminalize simple marijuana possession.

...

Toisaalta lisätietoa: pot possession will be treated like a traffic ticket. The fine will remain at $100, and there will be no arrest record.

Kyse on siis unssin (28,35 grammaa) tai alle hallussapidosta. Pienin askelin oikeaan suuntaan.

:jee:
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Et muuten ole ainoa joka raportoi vastaavan efektin! Olen löytänyt itseni. Kaikkien näiden vuosien harhailun jälkeen.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Jäämme jännityksellä odottelemaan seuraavia nimimerkin muutoksia...
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:Jäämme jännityksellä odottelemaan seuraavia nimimerkin muutoksia...
Gaia=>Dripping wet?
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nyt jäin hetkellisesti miettimään jotain tosi kovaa... Voi nuuh, pitääköhän mun vähän höllätä pöksyjen narua ja lohkasta jollekin onnekkaalle.

Ensin pitäs kyllä varmistaa, että tarjolla ON todella kovaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Jäämme jännityksellä odottelemaan seuraavia nimimerkin muutoksia...
Gaia=>Dripping wet?
Näh. Ei mulla ole tarvetta yrittää aiheuttaa panetusta kitinäläisissä. :]
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti: Jos saisin esittää toivomuksen niin sä + tixula lämmittämään mun petiä, samaan aikaan, ripaus poikarakkautta mukaan.
Kaksi viisastelevaa ja narisevaa langanlaihaa kekkulia?

Sä vaan haluat panna meidän aivoja!

EDIT: Että vielä homostelemaankin? Iyyyy. Henk. koht. homotesti feilasi taas kun visioin tilannetta. ECO-namiskuukkeli pysyy koskemattomana.
No hei, jokaisella on perversionsa!

Ps. ohitan homotestisi tuloksen ja jatkan funtsimista. Turha pyristellä vastaan, todistetusti sillä ei kuitenkaan ole mitään vaikutusta. Tyydy osaasi, kaikella rakkaudella <3
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

So Hard kirjoitti:
Et muuten ole ainoa joka raportoi vastaavan efektin! Olen löytänyt itseni. Kaikkien näiden vuosien harhailun jälkeen.
Mä olen ainakii! Kiellän mitä jyrkimmin herraa unohtamasta sitä!
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Odotin ilmoitukseni jälkeen yksityisviestien tulvaa postilaatikossani. Zero. Nada. Zip. Zilch.

Joko a) olen epätoivottavaa panomateriaalia tai b) Kitinäläiset on löysämunaisia. Kallistun jälkimmäiseen!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:8)
Senkin niljakas väliintunkija!!
Lääkärit Nettoaa paremmin kun lakipojut?
Vesper kirjoitti:Odotin ilmoitukseni jälkeen yksityisviestien tulvaa postilaatikossani. Zero. Nada. Zip. Zilch.

Joko a) olen epätoivottavaa panomateriaalia tai b) Kitinäläiset on löysämunaisia. Kallistun jälkimmäiseen!!
Mä voin lähettää kuvan jäykästä mulkusta?
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vesper kirjoitti:Kallistun jälkimmäiseen!!
Olin juuri saamaisillani heijarin päälle ja laittamassa giimaista viestiä, kun silmiini osui matikan harkkatehtäväpaperi ja homma kirjaimellisesti kuivui kasaan. Sori.
NuoriD

SikaMika kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Kallistun jälkimmäiseen!!
Olin juuri saamaisillani heijarin päälle ja laittamassa giimaista viestiä, kun silmiini osui matikan harkkatehtäväpaperi ja homma kirjaimellisesti kuivui kasaan. Sori.
Henkilökohtaisesti suosin wc-paperia.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vuoden vaihteessa 95-oktaaninen, 5 tilavuusprosenttia etanolia sisältävä bensiini korvautuu uudella E10-bensiinillä, jossa on kaksinkertainen määrä etanolia.
http://yle.fi/alueet/helsinki/2010/10/a ... 19734.html

Mä en tiennytkään että 95E:ssä olis aiemmin ollut etanolia.

Edit: on sitä vissiin ihan oikeasti:

http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/vaih ... ensiinille
Viimeksi muokannut aasi, 01.10.2010 18:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

aasi kirjoitti:
Vuoden vaihteessa 95-oktaaninen, 5 tilavuusprosenttia etanolia sisältävä bensiini korvautuu uudella E10-bensiinillä, jossa on kaksinkertainen määrä etanolia.
http://yle.fi/alueet/helsinki/2010/10/a ... 19734.html

Mä en tiennytkään että 95E:ssä olis aiemmin ollut etanolia..
Usko pois, on siinä ollut jo muutama vuosi. Tuo 5% on suurin määrä, mitä kaikki autot sietävät.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Odotin ilmoitukseni jälkeen yksityisviestien tulvaa postilaatikossani. Zero. Nada. Zip. Zilch.

Sä alat vaan olee wanha. Tervetuloa miesten maailmaan!
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:

Sä alat vaan olee wanha. Tervetuloa miesten maailmaan!
Vähän tuntuu ettei vespa jää seisomaan paikoilleen, taitaa alkaa puumailemaan, johan se oli jotain 25:ta kat(sast)ellut (vai miten se meni).
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

aasi kirjoitti:Kitinän kuolema
Kelasin samaa, mutta siirretään serveri jonneki ulkomaille, niin sillähän siitä selviää.

Ah, väärät mielipiteet rules.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kiinnostaa tietää miten rasismi ja rasistinen rikos on määritelty uudessa laissa, vai onko ensinkään.
elco

Bhven kirjoitti:Kiinnostaa tietää miten rasismi ja rasistinen rikos on määritelty uudessa laissa, vai onko ensinkään.
Ei niitä tietenkään määritellä. Väkivaltakoneisto vaan haluaa kontrollia ja mielipidesensuuria. Joku tuolla hesarin keskustelussa jo sanoikin, että hyvä homma, että just se suvaitsevainen puolue haluaa kontrolloida keskustelua.

Äänestäkää vihreitä - vievät kitinänkin.