Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Oakley keksi hyvän paikan mainostaa

Kuva

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201010 ... 6_ul.shtml
Crowbar
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

annepa kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti: Ei tajuu!
Ei ni.
Minulla on nikkeliallergia, joten mielelläni käytän aitoja koruja,
Koruina käytän sekä "rihkamaa" että ihan aitoja koruja.
Oli muuten eka kerta kun luin Tuksun postauksen. Tais jäädä viimeiseksi kans.
Eikun just toiste päin. Luen ihan kaiken mitä tuolta megabeibeltä tulee. Kannattaa ehdottomasti. Se on toki surullista, että tuo on koko Suomen median tarjonnasta ainoasti oikeasti hyvää ja mielekästä. Tuksun tekstit pieksee jonkun Sofi Oksasen säälittävät räpellykset minä päivänä tahansa (and I'm not kidding). Mutta jos lukee mitä tahansa muuta, mitä tässä maassa kirjoitetaan, haluaa ampua itseään jalkaan ja naapuriaan päähän. Suomen kirjailijat, päätoimittajat, toimittajat ja poliitikot... Jengi on tasan yhtä nokkelia, kuin Tuksu, joten tuosta vinkkelistä katsottuna tuo tyttö puhdasta kultaa.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kreitsu kirjoitti:http://www.seiska.fi/julkkisblogit/joha ... ela+yksin/

Hei, miksei kukaan halua mua!? Ei tajuu! Oon tämmönen lunnonlapsi ja mulla on kaikkea, mitä miehet voi vaan toivoa - pyöree pylly ja baby face -kasvot (öh, mistä lähtien yliruskettunutta siiderin turvottamaa naamaa on alettu kutsua baby face -kasvoiksi)!!!!
"Haen miestä joka on mielellään yli 40-vuotias, karismaattinen, älykäs ja hyvin toimeentuleva. Täysin itse juuri 32-vuotta, minusta ikäero on hyvä jos mies on useamman vuoden vanhempi. Naisilla on erilaisia miesihanteita, mutta minun ihanteeni on periaatteessa isähahmo.

Ja vanhemmat miehet ovat aina pitäneet minusta, minulla on pyöreät Baby-Face kasvot, korkeat poskipäät, pitkä tukka ja pyöreä peppu, en keksi enää muuta mistä miehet eivät voisi pitää.

Tuksua on selvästi jäänyt vaivaamaan kohtaamisemme Mummiksessa. Pitäisiköhän viestittää sille, että parasta vain mennä nyt eteenpäin eikä katsella taaksepäin.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Ja vanhemmat miehet ovat aina pitäneet minusta, minulla on pyöreät Baby-Face kasvot, korkeat poskipäät, pitkä tukka ja pyöreä peppu, en keksi enää muuta mistä miehet eivät voisi pitää.

:shock: Maanantaina Ouluun mennessäni halusi koneessa vieressäni istunut liki 70-vuotias herrasmies jakaa kanssani taksin keskustaan, ja taksista jäätyään tuikkasi vielä käyntikorttinsakin käteeni. Apua, olenko vanhojen miesten halujen kohde!?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ja vanhemmat miehet ovat aina pitäneet minusta, minulla on pyöreät Baby-Face kasvot, korkeat poskipäät, pitkä tukka ja pyöreä peppu, en keksi enää muuta mistä miehet eivät voisi pitää.

:shock: Maanantaina Ouluun mennessäni halusi koneessa vieressäni istunut liki 70-vuotias herrasmies jakaa kanssani taksin keskustaan, ja taksista jäätyään tuikkasi vielä käyntikorttinsakin käteeni. Apua, olenko vanhojen miesten halujen kohde!?
Mitäs sitte jos oletkin?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriD kirjoitti: Beergate

Ei mikään erityisen hauska vitsi, mutta kyllä sopimuksen purku tuon perusteella nyt oli minusta liioittelua.
Minusta ei. Suomi on vakavamielinen maa. Jonkun tissin vilahtaminen vahingossa tv-lähetyksessä aiheuttaisi todnäk myös potkut täällä, Lattareissa ehkä ei. Uutiset ovat vakava asia. Uutisten lukijan vitsikkyys väärässä paikassa syö luotettavuutta, ties vaikka se pilailisi joskus muulloinkin! "Se kuoli, eikun eipäs kuollutkaan."

Eikö siellä Ylellä sosiaalidemokraattisuuden hengessä pitäis olla joku taho joka valvoo minkälaisen lähetyksen ankkuri on pistämässä ilmoille? Joku tässä sössi, kun valvontaketju petti. Ymmärrän, että ns. riskiankkuri pistetään pellolle, mikäli itsesäätely ei ole tyydyttävää luokkaa.

Saihan se Tuttelikin joskus vuosia sitten fudut esittäessään poliittisiksi mielipiteiksi tulkittavia "sisäänajaessaan"(mikäseterminytonkaan) Vietnaminsotaleffaa.

http://www.youtube.com/watch?v=j9vzmficfpU
Viimeksi muokannut nowaysis, 14.10.2010 14:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Vesper
Kitisijä

annepa kirjoitti:Mitäs sitte jos oletkin?
No olishan se nyt ihan kamalaaaa!!11
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

nowaysis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Beergate

Ei mikään erityisen hauska vitsi, mutta kyllä sopimuksen purku tuon perusteella nyt oli minusta liioittelua.
Minusta ei. Suomi on vakavamielinen maa. Jonkun tissin vilahtaminen vahingossa tv-lähetyksessä aiheuttaisi todnäk myös potkut täällä, Lattareissa ehkä ei. Uutiset ovat vakava asia. Uutisten lukijan vitsikkyys väärässä paikassa syö luotettavuutta, ties vaikka se pilailisi joskus muulloinkin! "Se kuoli, eikun eipäs kuollutkaan."

Eikö siellä Ylellä sosiaalidemokraattisuuden hengessä pitäis olla joku taho joka valvoo minkälaisen lähetyksen ankkuri on pistämässä ilmoille? Joku tässä sössi, kun valvontaketju petti. Ymmärrän, että ns. riskiankkuri pistetään pellolle, mikäli itsesäätely ei ole tyydyttävää luokkaa.
No nyt kun selität sen, niin ymmärrän, että olin väärässä. Anteeksi.
nowaysis
Kitisijä

Vesper kirjoitti: :shock: Maanantaina Ouluun mennessäni halusi koneessa vieressäni istunut liki 70-vuotias herrasmies jakaa kanssani taksin keskustaan, ja taksista jäätyään tuikkasi vielä käyntikorttinsakin käteeni. Apua, olenko vanhojen miesten halujen kohde!?
Mulla viime viikolla Tre-Hki junassa ihan charmantti ehkä viiskybänen vieruskaveri jututti mielestäni hieman yli-innokkaasti(ylipäänsä puhui mulle, halusin olla rauhassa) ja vielä pyysi mukaansa kahville ravintolavaunuun. Juna oli täynnä opiskelijatapahtumasta kotiutuvia hunkseja, mutta minuun halusi tehdä tuttavuutta tämä varattu herrasmies. Nice one, God. Taisi olla viiden vuoden aikana jo toinen itseään ns. tykö tehnyt mieshenkilö, että ehkä kestän tuon ;)
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Beergate

No nyt kun selität sen, niin ymmärrän, että olin väärässä. Anteeksi.
Raivostuttava nössö, kasvata selkäranka! ARG!
nowaysis
Kitisijä

Manishanis tää tais olla vähän semmonen insidejuttu..luulisin?
Manaaja

Ei vaikuta asiaan millään tavalla. Tuumasin jo eilen mielessäni ettei noin nössöä tohvelisankaria voi olla olemassa kun äitinsä syöpäleikkauksen rahoitusasioista kertoi.

Vieläkin ärsyttää!
NuoriD

nowaysis kirjoitti:Manishanis tää tais olla vähän semmonen insidejuttu..luulisin?
Mitä mieltä nyt mun pitää olla? En osaa sanoa kumpi pelottaa enemmän Nowa vai Manala.
nowaysis
Kitisijä

No siinä tapauksessa.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Jotenkin vaan istuu kuvioon, että manalan mielestä väärässäolon myöntäminen kielii selkärangattomuudesta.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Miten kaivosmiehet purkautuivat, ennen kuin purkautuivat maan pinnalle. Homosteltiinko siellä ajan kuluksi? Tällaista lööppiä ei silmiini pistänyt.
Manaaja

elco kirjoitti:Jotenkin vaan istuu kuvioon, että manalan mielestä väärässäolon myöntäminen kielii selkärangattomuudesta.
Selitettäköön tavallista helpommin ymmärtämättömyyttä osoittavalle rautasauvasta kiertäen: Väärässäolon myöntäminen silloin kun on oikeassa, on selkärangatonta. Työsopimuksen purku oli liioittelua, kuten Dave alunperin sanoi. Korkeintaan nuhtelun arvoinen asia.
NuoriD

Manaaja kirjoitti:
elco kirjoitti:Jotenkin vaan istuu kuvioon, että manalan mielestä väärässäolon myöntäminen kielii selkärangattomuudesta.
Selitettäköön tavallista helpommin ymmärtämättömyyttä osoittavalle rautasauvasta kiertäen: Väärässäolon myöntäminen silloin kun on oikeassa, on selkärangatonta. Työsopimuksen purku oli liioittelua, kuten Dave alunperin sanoi. Korkeintaan nuhtelun arvoinen asia.
Mä en haluaisi pilata teidän riitaanne, eikä vitsejä pitäisi selitellä, mutta nyt on pakko.

Luulin, että sokea reettakin näkee, että mun vastaukseni Nowalle oli vitsi. Luulin puolestani, että hänen alkuperäinen vastauksensa mun Beergate-viestiini oli vitsi. En nyt enää tiedä, oliko.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Apua, olenko vanhojen miesten halujen kohde!?
Etkös sä ole kaikenikäisten ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vesper
Kitisijä

Pulkannaru kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Apua, olenko vanhojen miesten halujen kohde!?
Etkös sä ole kaikenikäisten ?
En mä nyt enää :/
masa

Teraslilja_m
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

nowaysis kirjoitti:
Saihan se Tuttelikin joskus vuosia sitten fudut esittäessään poliittisiksi mielipiteiksi tulkittavia "sisäänajaessaan"(mikäseterminytonkaan) Vietnaminsotaleffaa.

http://www.youtube.com/watch?v=j9vzmficfpU
Jos oikein muistan, niin Tuttelilla oli esimiehensä lupa ja teksti oli etukäteen tarkistettu. Siitä huolimassa tuli kenkää, kun syntyi [poliittinen]kohu ...
Life is complex, it has real and imaginary parts.
masa

Kyllä valtio taas osaa kusta autoilijaa silmään.

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 0101031113
nowaysis
Kitisijä

Teraslilja_m kirjoitti:
Jos oikein muistan, niin Tuttelilla oli esimiehensä lupa ja teksti oli etukäteen tarkistettu. Siitä huolimassa tuli kenkää, kun syntyi [poliittinen]kohu ...
Mikähän juttu se oikein pohjimmiltaan oli? Halusivat julkituoda mielipiteitään? En ole kuuna päivänä törmännyt vastaavan pituiseen "sisäänajoon" minkään muun jutun yhteydessä.
nowaysis
Kitisijä

Vesper kirjoitti: En mä nyt enää :/
Damn woman, äläs nyt luovuta! Paskaa tapahtuu toisinaan näissä paremmissakin piireissä, kyllä siitä kuule vielä noustaan! Hali, teille kaikille :h: