http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201010 ... 6_ul.shtml
Eikun just toiste päin. Luen ihan kaiken mitä tuolta megabeibeltä tulee. Kannattaa ehdottomasti. Se on toki surullista, että tuo on koko Suomen median tarjonnasta ainoasti oikeasti hyvää ja mielekästä. Tuksun tekstit pieksee jonkun Sofi Oksasen säälittävät räpellykset minä päivänä tahansa (and I'm not kidding). Mutta jos lukee mitä tahansa muuta, mitä tässä maassa kirjoitetaan, haluaa ampua itseään jalkaan ja naapuriaan päähän. Suomen kirjailijat, päätoimittajat, toimittajat ja poliitikot... Jengi on tasan yhtä nokkelia, kuin Tuksu, joten tuosta vinkkelistä katsottuna tuo tyttö puhdasta kultaa.annepa kirjoitti:Ei ni.Kreitsu kirjoitti: Ei tajuu!
Minulla on nikkeliallergia, joten mielelläni käytän aitoja koruja,Oli muuten eka kerta kun luin Tuksun postauksen. Tais jäädä viimeiseksi kans.Koruina käytän sekä "rihkamaa" että ihan aitoja koruja.
"Haen miestä joka on mielellään yli 40-vuotias, karismaattinen, älykäs ja hyvin toimeentuleva. Täysin itse juuri 32-vuotta, minusta ikäero on hyvä jos mies on useamman vuoden vanhempi. Naisilla on erilaisia miesihanteita, mutta minun ihanteeni on periaatteessa isähahmo.Kreitsu kirjoitti:http://www.seiska.fi/julkkisblogit/joha ... ela+yksin/
Hei, miksei kukaan halua mua!? Ei tajuu! Oon tämmönen lunnonlapsi ja mulla on kaikkea, mitä miehet voi vaan toivoa - pyöree pylly ja baby face -kasvot (öh, mistä lähtien yliruskettunutta siiderin turvottamaa naamaa on alettu kutsua baby face -kasvoiksi)!!!!
NuoriD kirjoitti:Ja vanhemmat miehet ovat aina pitäneet minusta, minulla on pyöreät Baby-Face kasvot, korkeat poskipäät, pitkä tukka ja pyöreä peppu, en keksi enää muuta mistä miehet eivät voisi pitää.
Mitäs sitte jos oletkin?Vesper kirjoitti:NuoriD kirjoitti:Ja vanhemmat miehet ovat aina pitäneet minusta, minulla on pyöreät Baby-Face kasvot, korkeat poskipäät, pitkä tukka ja pyöreä peppu, en keksi enää muuta mistä miehet eivät voisi pitää.
Maanantaina Ouluun mennessäni halusi koneessa vieressäni istunut liki 70-vuotias herrasmies jakaa kanssani taksin keskustaan, ja taksista jäätyään tuikkasi vielä käyntikorttinsakin käteeni. Apua, olenko vanhojen miesten halujen kohde!?
Minusta ei. Suomi on vakavamielinen maa. Jonkun tissin vilahtaminen vahingossa tv-lähetyksessä aiheuttaisi todnäk myös potkut täällä, Lattareissa ehkä ei. Uutiset ovat vakava asia. Uutisten lukijan vitsikkyys väärässä paikassa syö luotettavuutta, ties vaikka se pilailisi joskus muulloinkin! "Se kuoli, eikun eipäs kuollutkaan."NuoriD kirjoitti: Beergate
Ei mikään erityisen hauska vitsi, mutta kyllä sopimuksen purku tuon perusteella nyt oli minusta liioittelua.
No olishan se nyt ihan kamalaaaa!!11annepa kirjoitti:Mitäs sitte jos oletkin?
No nyt kun selität sen, niin ymmärrän, että olin väärässä. Anteeksi.nowaysis kirjoitti:Minusta ei. Suomi on vakavamielinen maa. Jonkun tissin vilahtaminen vahingossa tv-lähetyksessä aiheuttaisi todnäk myös potkut täällä, Lattareissa ehkä ei. Uutiset ovat vakava asia. Uutisten lukijan vitsikkyys väärässä paikassa syö luotettavuutta, ties vaikka se pilailisi joskus muulloinkin! "Se kuoli, eikun eipäs kuollutkaan."NuoriD kirjoitti: Beergate
Ei mikään erityisen hauska vitsi, mutta kyllä sopimuksen purku tuon perusteella nyt oli minusta liioittelua.
Eikö siellä Ylellä sosiaalidemokraattisuuden hengessä pitäis olla joku taho joka valvoo minkälaisen lähetyksen ankkuri on pistämässä ilmoille? Joku tässä sössi, kun valvontaketju petti. Ymmärrän, että ns. riskiankkuri pistetään pellolle, mikäli itsesäätely ei ole tyydyttävää luokkaa.
Mulla viime viikolla Tre-Hki junassa ihan charmantti ehkä viiskybänen vieruskaveri jututti mielestäni hieman yli-innokkaasti(ylipäänsä puhui mulle, halusin olla rauhassa) ja vielä pyysi mukaansa kahville ravintolavaunuun. Juna oli täynnä opiskelijatapahtumasta kotiutuvia hunkseja, mutta minuun halusi tehdä tuttavuutta tämä varattu herrasmies. Nice one, God. Taisi olla viiden vuoden aikana jo toinen itseään ns. tykö tehnyt mieshenkilö, että ehkä kestän tuonVesper kirjoitti:Maanantaina Ouluun mennessäni halusi koneessa vieressäni istunut liki 70-vuotias herrasmies jakaa kanssani taksin keskustaan, ja taksista jäätyään tuikkasi vielä käyntikorttinsakin käteeni. Apua, olenko vanhojen miesten halujen kohde!?
Raivostuttava nössö, kasvata selkäranka! ARG!NuoriD kirjoitti:No nyt kun selität sen, niin ymmärrän, että olin väärässä. Anteeksi.nowaysis kirjoitti:Minusta ei. Suomi on vakavamielinen maa. Jonkun tissin vilahtaminen vahingossa tv-lähetyksessä aiheuttaisi todnäk myös potkut täällä, Lattareissa ehkä ei. Uutiset ovat vakava asia. Uutisten lukijan vitsikkyys väärässä paikassa syö luotettavuutta, ties vaikka se pilailisi joskus muulloinkin! "Se kuoli, eikun eipäs kuollutkaan."NuoriD kirjoitti:Beergate
Eikö siellä Ylellä sosiaalidemokraattisuuden hengessä pitäis olla joku taho joka valvoo minkälaisen lähetyksen ankkuri on pistämässä ilmoille? Joku tässä sössi, kun valvontaketju petti. Ymmärrän, että ns. riskiankkuri pistetään pellolle, mikäli itsesäätely ei ole tyydyttävää luokkaa.
Mitä mieltä nyt mun pitää olla? En osaa sanoa kumpi pelottaa enemmän Nowa vai Manala.nowaysis kirjoitti:Manishanis tää tais olla vähän semmonen insidejuttu..luulisin?
Selitettäköön tavallista helpommin ymmärtämättömyyttä osoittavalle rautasauvasta kiertäen: Väärässäolon myöntäminen silloin kun on oikeassa, on selkärangatonta. Työsopimuksen purku oli liioittelua, kuten Dave alunperin sanoi. Korkeintaan nuhtelun arvoinen asia.elco kirjoitti:Jotenkin vaan istuu kuvioon, että manalan mielestä väärässäolon myöntäminen kielii selkärangattomuudesta.
Mä en haluaisi pilata teidän riitaanne, eikä vitsejä pitäisi selitellä, mutta nyt on pakko.Manaaja kirjoitti:Selitettäköön tavallista helpommin ymmärtämättömyyttä osoittavalle rautasauvasta kiertäen: Väärässäolon myöntäminen silloin kun on oikeassa, on selkärangatonta. Työsopimuksen purku oli liioittelua, kuten Dave alunperin sanoi. Korkeintaan nuhtelun arvoinen asia.elco kirjoitti:Jotenkin vaan istuu kuvioon, että manalan mielestä väärässäolon myöntäminen kielii selkärangattomuudesta.
Etkös sä ole kaikenikäisten ?Vesper kirjoitti:Apua, olenko vanhojen miesten halujen kohde!?
En mä nyt enää :/Pulkannaru kirjoitti:Etkös sä ole kaikenikäisten ?Vesper kirjoitti:Apua, olenko vanhojen miesten halujen kohde!?
Jos oikein muistan, niin Tuttelilla oli esimiehensä lupa ja teksti oli etukäteen tarkistettu. Siitä huolimassa tuli kenkää, kun syntyi [poliittinen]kohu ...nowaysis kirjoitti:
Saihan se Tuttelikin joskus vuosia sitten fudut esittäessään poliittisiksi mielipiteiksi tulkittavia "sisäänajaessaan"(mikäseterminytonkaan) Vietnaminsotaleffaa.
http://www.youtube.com/watch?v=j9vzmficfpU
Mikähän juttu se oikein pohjimmiltaan oli? Halusivat julkituoda mielipiteitään? En ole kuuna päivänä törmännyt vastaavan pituiseen "sisäänajoon" minkään muun jutun yhteydessä.Teraslilja_m kirjoitti:
Jos oikein muistan, niin Tuttelilla oli esimiehensä lupa ja teksti oli etukäteen tarkistettu. Siitä huolimassa tuli kenkää, kun syntyi [poliittinen]kohu ...
Damn woman, äläs nyt luovuta! Paskaa tapahtuu toisinaan näissä paremmissakin piireissä, kyllä siitä kuule vielä noustaan! Hali, teille kaikilleVesper kirjoitti: En mä nyt enää :/