Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Elppis
Kitisijä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dodanoinni, oikeassa olin!

Pomon mielestä mun taannoinen palkakorotus sisältää jo nää kaikki loppupeleissä. Nooh, samaan mailiin laittoi sitten että turha mun on tuskailla, tätä menoa mun palkka on piakkoin nousemassa. Kiva kun edes jollain tavalla saa kredittiä, kun ei sitä suoraan sanota että "helvetin hyvää työtä!"
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Voiko Wordiin kuolla?

Tänään on taas sellainen päivä, että vihaan IT:tä yli kaiken.

Saatana.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ja varsinkin IT kehitystä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti:^ Ja varsinkin IT kehitystä.
Kuulostaa ihan siltä, että tarvitsisitte konsultin.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

sivustahuutaja kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:^ Ja varsinkin IT kehitystä.
Kuulostaa ihan siltä, että tarvitsisitte konsultin.
Tai ladatun aseen..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

No saatana. Kivikautinen puuceeni ei nyt millään pääse nettiin, voi että vitutaa. Eikä mitään hajua missä jotkut xiljoona vuotta vanhat ajurit on, jos niitä edes tuli tän mukana. Eikä tosin hajuakaan että mistä alkaa rakentamaan tuota yhteyttä. Argh.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:No saatana. Kivikautinen puuceeni ei nyt millään pääse nettiin, voi että vitutaa. Eikä mitään hajua missä jotkut xiljoona vuotta vanhat ajurit on, jos niitä edes tuli tän mukana. Eikä tosin hajuakaan että mistä alkaa rakentamaan tuota yhteyttä. Argh.
Varaat korin asennuskaljaa niin kyllä mä laitan!
Dumis

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:No saatana. Kivikautinen puuceeni ei nyt millään pääse nettiin, voi että vitutaa. Eikä mitään hajua missä jotkut xiljoona vuotta vanhat ajurit on, jos niitä edes tuli tän mukana. Eikä tosin hajuakaan että mistä alkaa rakentamaan tuota yhteyttä. Argh.
Varaat korin asennuskaljaa niin kyllä mä laitan!
Saatoin just aamupaskalla keksiä ongelmaan ratkaisun!
Dumis

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Saatoin just aamupaskalla keksiä ongelmaan ratkaisun!
Onko kyseessä ns. lopullinen ratkaisu? :)
Eiiii!
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oma tyhmyys vituttaa.

Ilmoittauduin huomenna vapaaehtoiseksi töihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä oon varmaan ihan kamala ihminen, mutta kaverin tulevat polttarit vituttaa jo valmiiksi ihan järjettömästi. Mä en siis voi sanoa tuntevani tätä ihmistä, tuleva mies on mun mieheni vanha ystävä ja olen tämän naisen tavannut joitain kertoja. Ei siis mikään läheinen ystävä. En edes tajua, miksi mut sinne pyydettin - alkaa tuntua että maksumieheksi. Tai siis -naiseksi.

Olen jäänyt täysin alakynteen yrityksissäni pitää budjettia kohtuullisena. Kukaan ei kuuntele. Mun mielestäni väh. satasen hintalappu puolituntemattoman tyypin polttareista on ihan järkyttävä eikä mua enää kiinnostaisi osallistua koko kinkereihin kun vituttaa niin paljon. Päätin jo, että skippaan suosiolla jatkot, koska mulla ei oo ylimääräistä rahaa laittaa tällaiseen.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tappelen selkäni takana istuvan nti. ylimielisyyden kanssa kokoajan. Haluan oman huoneen!!!
The great club outshines the individual, always and forever.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

swirl kirjoitti:Mä oon varmaan ihan kamala ihminen, mutta kaverin tulevat polttarit vituttaa jo valmiiksi ihan järjettömästi. Mä en siis voi sanoa tuntevani tätä ihmistä, tuleva mies on mun mieheni vanha ystävä ja olen tämän naisen tavannut joitain kertoja.
Mulla oli samanlainen tilanne muutama vuosi sitten paitsi että polttaririnsenssa on se mun miehen vanha tuttu. Polttarit oli vielä eri kaupungissa enkä yhtään ollut innostunut menemään. Menin kuitenkin ja mulla olikin ihan tosi hauskaa :) Avoimin mielin! Paitsi että tuo budjettihomma ei ole kiva juttu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
swirl
Kitisijä

^En mä yhtään epäile, etteikö mulla vois olla hauskaa - itseasiassa mökkeilin menneen viikonlopun sellaisen porukan kanssa, jota en ole aiemmin tavannut livenä ja mulla oli hiton hauskaa. Tuo budjettihomma on se joka vituttaa. Vaikka mulla sattuisi olemaan ylimääräistä rahaa, niin olen sitä mieltä, että homma menee aivan liian kalliiksi.
annepa
Kitisijä

Elppis kirjoitti:Tappelen selkäni takana istuvan nti. ylimielisyyden kanssa kokoajan. Haluan oman huoneen!!!
Minä koitan norata yhen kyylääjään. Se ei ennen kyylänny ko oltiin tekemässä samanlaista hommaa mut eri porukassa, nyt se on noussu asteen ylemmäs ja kyylääääääääaaaarggghhh :kele:

Onneksi se ei oo samassa toimistossa ko mie ja vaikka oltaiski niin mulla on oma huone!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
annepa
Kitisijä

swirl kirjoitti:^En mä yhtään epäile, etteikö mulla vois olla hauskaa - itseasiassa mökkeilin menneen viikonlopun sellaisen porukan kanssa, jota en ole aiemmin tavannut livenä ja mulla oli hiton hauskaa. Tuo budjettihomma on se joka vituttaa. Vaikka mulla sattuisi olemaan ylimääräistä rahaa, niin olen sitä mieltä, että homma menee aivan liian kalliiksi.
No sit et osallistu koska "mulla ei ollut mahdollisuutta vaikuttaa budjettiin ja tämä on mulle aivan liian kallista". Mitä sitä kiertelemään. Tai osallistut vain osan päivästä.
swirl
Kitisijä

^Mä jätän jo tankotanssit väliin, koska se on kallista. Verukkeella, että otan valokuvia polttarikansiota varten. Mä yritän päästä tästä vitutuksesta yli ennen polttareita... en viitti kokonaan skipata, kun morsio vetäisi varmaan herneen nenäänsä, ku se on vähän prinsessa.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

swirl kirjoitti:^ tankotanssit -- valokuvia
YV?
swirl
Kitisijä

^Riippuu siitä, kuinka paljon maksat niistä? :twisted:
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Luonnossa!

Kappa perunoita?
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

swirl kirjoitti:Olen jäänyt täysin alakynteen yrityksissäni pitää budjettia kohtuullisena. Kukaan ei kuuntele.
Ööh, kyllä polttareihin osallistumisesta saa kieltäytyä. Näyttäisi siltä että kieltäytymällä tekisit muillekin palveluksen. Ei siitä ole kenellekään iloa että sinne tulee yksi tekohymyilemään naama norsunvitulla kun päässä pyörii vaan pelkkä turha rahanmeno. Ilmoita ettet osallistu ja anna muun sakin järjestää sellaiset mitkä haluavat. Everybody wins.
swirl
Kitisijä

^Kuten sanoin, morsian vetäisi tästä herneen nenään. Enkä viitsi tässä vaiheessa enää ilmoittaa, etten osallistukaan. Jätän jatkot väliin ja osan aktiviteeteista.

Eikä mulla muuten ole tapana pilata kenenkään juhlia norsunvittuilemalla, oli tilanne millainen hyvänsä :roll:
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

swirl kirjoitti:^Kuten sanoin, morsian vetäisi tästä herneen nenään.
Ehkä se kuitenki selviäis hengissä siitä mittavasta vastoinkäymisestä, että ihminen jonka se on nähnyt pari kertaa ei tulekaan polttareihin. Uskon ja toivon. Mutta suit yourself.
swirl
Kitisijä

^Öööh, käsittääkseni henkiinjäämisellä ja mielen pahoittamisella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Tämä henkilö on mut itse tahtonut polttareihinsa ja vaikka en häntä kamalan hyvin tunne, tiedän hänen loukkaantuvan, jos kylmästi skippaan.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Valkoinen valhe, anyone?