Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
-
- Kitisijä
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Dodanoinni, oikeassa olin!
Pomon mielestä mun taannoinen palkakorotus sisältää jo nää kaikki loppupeleissä. Nooh, samaan mailiin laittoi sitten että turha mun on tuskailla, tätä menoa mun palkka on piakkoin nousemassa. Kiva kun edes jollain tavalla saa kredittiä, kun ei sitä suoraan sanota että "helvetin hyvää työtä!"
Pomon mielestä mun taannoinen palkakorotus sisältää jo nää kaikki loppupeleissä. Nooh, samaan mailiin laittoi sitten että turha mun on tuskailla, tätä menoa mun palkka on piakkoin nousemassa. Kiva kun edes jollain tavalla saa kredittiä, kun ei sitä suoraan sanota että "helvetin hyvää työtä!"
The great club outshines the individual, always and forever.
Voiko Wordiin kuolla?
Tänään on taas sellainen päivä, että vihaan IT:tä yli kaiken.
Saatana.
Tänään on taas sellainen päivä, että vihaan IT:tä yli kaiken.
Saatana.
-
- Kitisijä
^ Ja varsinkin IT kehitystä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Kuulostaa ihan siltä, että tarvitsisitte konsultin.Bluntly kirjoitti:^ Ja varsinkin IT kehitystä.
-
- Kitisijä
Tai ladatun aseen..sivustahuutaja kirjoitti:Kuulostaa ihan siltä, että tarvitsisitte konsultin.Bluntly kirjoitti:^ Ja varsinkin IT kehitystä.
Pyyhin Netikettiin..
No saatana. Kivikautinen puuceeni ei nyt millään pääse nettiin, voi että vitutaa. Eikä mitään hajua missä jotkut xiljoona vuotta vanhat ajurit on, jos niitä edes tuli tän mukana. Eikä tosin hajuakaan että mistä alkaa rakentamaan tuota yhteyttä. Argh.
Varaat korin asennuskaljaa niin kyllä mä laitan!Dumis kirjoitti:No saatana. Kivikautinen puuceeni ei nyt millään pääse nettiin, voi että vitutaa. Eikä mitään hajua missä jotkut xiljoona vuotta vanhat ajurit on, jos niitä edes tuli tän mukana. Eikä tosin hajuakaan että mistä alkaa rakentamaan tuota yhteyttä. Argh.
Saatoin just aamupaskalla keksiä ongelmaan ratkaisun!Manaaja kirjoitti:Varaat korin asennuskaljaa niin kyllä mä laitan!Dumis kirjoitti:No saatana. Kivikautinen puuceeni ei nyt millään pääse nettiin, voi että vitutaa. Eikä mitään hajua missä jotkut xiljoona vuotta vanhat ajurit on, jos niitä edes tuli tän mukana. Eikä tosin hajuakaan että mistä alkaa rakentamaan tuota yhteyttä. Argh.
Eiiii!exPertti kirjoitti:Onko kyseessä ns. lopullinen ratkaisu?Dumis kirjoitti:Saatoin just aamupaskalla keksiä ongelmaan ratkaisun!
-
- Kitisijä
Oma tyhmyys vituttaa.
Ilmoittauduin huomenna vapaaehtoiseksi töihin.
Ilmoittauduin huomenna vapaaehtoiseksi töihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Mä oon varmaan ihan kamala ihminen, mutta kaverin tulevat polttarit vituttaa jo valmiiksi ihan järjettömästi. Mä en siis voi sanoa tuntevani tätä ihmistä, tuleva mies on mun mieheni vanha ystävä ja olen tämän naisen tavannut joitain kertoja. Ei siis mikään läheinen ystävä. En edes tajua, miksi mut sinne pyydettin - alkaa tuntua että maksumieheksi. Tai siis -naiseksi.
Olen jäänyt täysin alakynteen yrityksissäni pitää budjettia kohtuullisena. Kukaan ei kuuntele. Mun mielestäni väh. satasen hintalappu puolituntemattoman tyypin polttareista on ihan järkyttävä eikä mua enää kiinnostaisi osallistua koko kinkereihin kun vituttaa niin paljon. Päätin jo, että skippaan suosiolla jatkot, koska mulla ei oo ylimääräistä rahaa laittaa tällaiseen.
Olen jäänyt täysin alakynteen yrityksissäni pitää budjettia kohtuullisena. Kukaan ei kuuntele. Mun mielestäni väh. satasen hintalappu puolituntemattoman tyypin polttareista on ihan järkyttävä eikä mua enää kiinnostaisi osallistua koko kinkereihin kun vituttaa niin paljon. Päätin jo, että skippaan suosiolla jatkot, koska mulla ei oo ylimääräistä rahaa laittaa tällaiseen.
-
- Kitisijä
Tappelen selkäni takana istuvan nti. ylimielisyyden kanssa kokoajan. Haluan oman huoneen!!!
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Mulla oli samanlainen tilanne muutama vuosi sitten paitsi että polttaririnsenssa on se mun miehen vanha tuttu. Polttarit oli vielä eri kaupungissa enkä yhtään ollut innostunut menemään. Menin kuitenkin ja mulla olikin ihan tosi hauskaaswirl kirjoitti:Mä oon varmaan ihan kamala ihminen, mutta kaverin tulevat polttarit vituttaa jo valmiiksi ihan järjettömästi. Mä en siis voi sanoa tuntevani tätä ihmistä, tuleva mies on mun mieheni vanha ystävä ja olen tämän naisen tavannut joitain kertoja.

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
^En mä yhtään epäile, etteikö mulla vois olla hauskaa - itseasiassa mökkeilin menneen viikonlopun sellaisen porukan kanssa, jota en ole aiemmin tavannut livenä ja mulla oli hiton hauskaa. Tuo budjettihomma on se joka vituttaa. Vaikka mulla sattuisi olemaan ylimääräistä rahaa, niin olen sitä mieltä, että homma menee aivan liian kalliiksi.
-
- Kitisijä
Minä koitan norata yhen kyylääjään. Se ei ennen kyylänny ko oltiin tekemässä samanlaista hommaa mut eri porukassa, nyt se on noussu asteen ylemmäs ja kyylääääääääaaaarggghhhElppis kirjoitti:Tappelen selkäni takana istuvan nti. ylimielisyyden kanssa kokoajan. Haluan oman huoneen!!!

Onneksi se ei oo samassa toimistossa ko mie ja vaikka oltaiski niin mulla on oma huone!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
No sit et osallistu koska "mulla ei ollut mahdollisuutta vaikuttaa budjettiin ja tämä on mulle aivan liian kallista". Mitä sitä kiertelemään. Tai osallistut vain osan päivästä.swirl kirjoitti:^En mä yhtään epäile, etteikö mulla vois olla hauskaa - itseasiassa mökkeilin menneen viikonlopun sellaisen porukan kanssa, jota en ole aiemmin tavannut livenä ja mulla oli hiton hauskaa. Tuo budjettihomma on se joka vituttaa. Vaikka mulla sattuisi olemaan ylimääräistä rahaa, niin olen sitä mieltä, että homma menee aivan liian kalliiksi.
-
- Kitisijä
^Mä jätän jo tankotanssit väliin, koska se on kallista. Verukkeella, että otan valokuvia polttarikansiota varten. Mä yritän päästä tästä vitutuksesta yli ennen polttareita... en viitti kokonaan skipata, kun morsio vetäisi varmaan herneen nenäänsä, ku se on vähän prinsessa.
YV?swirl kirjoitti:^ tankotanssit -- valokuvia
-
- Kitisijä
^Riippuu siitä, kuinka paljon maksat niistä? 

Luonnossa!
Kappa perunoita?
Kappa perunoita?
Ööh, kyllä polttareihin osallistumisesta saa kieltäytyä. Näyttäisi siltä että kieltäytymällä tekisit muillekin palveluksen. Ei siitä ole kenellekään iloa että sinne tulee yksi tekohymyilemään naama norsunvitulla kun päässä pyörii vaan pelkkä turha rahanmeno. Ilmoita ettet osallistu ja anna muun sakin järjestää sellaiset mitkä haluavat. Everybody wins.swirl kirjoitti:Olen jäänyt täysin alakynteen yrityksissäni pitää budjettia kohtuullisena. Kukaan ei kuuntele.
-
- Kitisijä
^Kuten sanoin, morsian vetäisi tästä herneen nenään. Enkä viitsi tässä vaiheessa enää ilmoittaa, etten osallistukaan. Jätän jatkot väliin ja osan aktiviteeteista.
Eikä mulla muuten ole tapana pilata kenenkään juhlia norsunvittuilemalla, oli tilanne millainen hyvänsä
Eikä mulla muuten ole tapana pilata kenenkään juhlia norsunvittuilemalla, oli tilanne millainen hyvänsä

Ehkä se kuitenki selviäis hengissä siitä mittavasta vastoinkäymisestä, että ihminen jonka se on nähnyt pari kertaa ei tulekaan polttareihin. Uskon ja toivon. Mutta suit yourself.swirl kirjoitti:^Kuten sanoin, morsian vetäisi tästä herneen nenään.
-
- Kitisijä
^Öööh, käsittääkseni henkiinjäämisellä ja mielen pahoittamisella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Tämä henkilö on mut itse tahtonut polttareihinsa ja vaikka en häntä kamalan hyvin tunne, tiedän hänen loukkaantuvan, jos kylmästi skippaan.