Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

RP kirjoitti:175cm pitkä joten juuri unelmapituus miehelle.
:h:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Crowbar kirjoitti:Eikös Statham ole 180cm, Diesel 183cm, Willis 183cm, Pitt 180cm, Cruise 172cm, Eastwood 188cm, manala 29cm, tix 162cm, elco 278cm, gattaca 40 paunaa, ninni 800mg, So Easy 3,7 sivua demelloa ja huima 256mb.
Todennäköisesti kyllä.

Ja vielä bonuksena rautalanka pupuselle: paljonko ND on pitkä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Aijuu, Dave oli jotain 175. Ei Stath mun mielestä ole 180 vaan juurikin noin 175. Niin useasti olen kuullut sen olevan lyhyt, enkä usko että 180 kutsutaan lyhyeksi. Eikä se leffoissakaan pitkältä näytä, päinvastoin.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Korjaan, Stath onkin 175cm pitkä joten juuri unelmapituus miehelle. Muistelin että olisi ollut noin 170cm. Jatkakaa.
Mies alle 180cm = lyhyt.
Kuin pitkä sä muuten olit? Ei vittuiluna vaan siksi että viime näkemisestä on sen verran aikaa etten enää oikein hahmota.
Manaaja

Moon kyllä ihan niinku naiset. Vaikka pituutta pitäis olla just sopivasti, niin aina pitäis olla vähän lisää. Luulen että olisin onnellisempi 188-senttisenä. Oman pituuteni voin suuresta solidaarisuudestani luovuttaa davelle.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:Aijuu, Dave oli jotain 175. Ei Stath mun mielestä ole 180 vaan juurikin noin 175. Niin useasti olen kuullut sen olevan lyhyt, enkä usko että 180 kutsutaan lyhyeksi. Eikä se leffoissakaan pitkältä näytä, päinvastoin.
Tom Cruisellakin on joku inttimitta toi 172 cm. Veikkaan että livenä MAX 168 cm.
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Bluntly kirjoitti:Tanan pituusrasistit.
On se nyt kumma että mitään ei saa haluta!!!!1
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:
RP kirjoitti:Aijuu, Dave oli jotain 175. Ei Stath mun mielestä ole 180 vaan juurikin noin 175. Niin useasti olen kuullut sen olevan lyhyt, enkä usko että 180 kutsutaan lyhyeksi. Eikä se leffoissakaan pitkältä näytä, päinvastoin.
Tom Cruisellakin on joku inttimitta toi 172 cm. Veikkaan että livenä MAX 168 cm.
No olen nyt surffaillut 20min. Ja näyttää Stathamin pituus heittelevän 172-175cm välillä, yleisemmin. Mielestäni näyttääkin siltä. Whateva! Panisin!
Crowbar
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

RP kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
No olen nyt surffaillut 20min. Ja näyttää Stathamin pituus heittelevän 172-175cm välillä, yleisemmin. Mielestäni näyttääkin siltä. Whateva! Panisin!
No kato perkele. En olis uskonut. Taas yksi Rick Moranis. Mun mielestä se on näyttänyt ihan perusjampan mittaselta, eikä kääpiöltä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Kuin pitkä sä muuten olit? Ei vittuiluna vaan siksi että viime näkemisestä on sen verran aikaa etten enää oikein hahmota.
Mä olen pätkä, siksi aina reilusti korkoa kannan alla. 164cm ilman kenkiä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vagabondo kirjoitti:
RP kirjoitti:175cm pitkä joten juuri unelmapituus miehelle.
:h:
Ja naiselle!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

193 cm on unelmapituus hamsterille.
annepa
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ja naiselle!
Kotonaniko tätä kirjoitat? :oops:
Kotonani.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä jotenkin koen itseni pitkäksi vaikka olen ihan normaalit 170, mutta kun yleensä pyörin vaan kääpiönaisten kanssa (153, 160, 163 jne.). Jättiläinen noiden rinnalla.
annepa
Kitisijä

RP kirjoitti:Mä jotenkin koen itseni pitkäksi vaikka olen ihan normaalit 170, mutta kun yleensä pyörin vaan kääpiönaisten kanssa (153, 160, 163 jne.). Jättiläinen noiden rinnalla.
Joo tiedän tunteen... onneksi mulla on normaalinki kokosia kavereita, ei aina tarvi tuntea olevansa titaani.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

annepa kirjoitti:
RP kirjoitti:Mä jotenkin koen itseni pitkäksi vaikka olen ihan normaalit 170, mutta kun yleensä pyörin vaan kääpiönaisten kanssa (153, 160, 163 jne.). Jättiläinen noiden rinnalla.
Joo tiedän tunteen... onneksi mulla on normaalinki kokosia kavereita, ei aina tarvi tuntea olevansa titaani.
Nojuu, mun naispuoliset kaverit taitaa kaikki olla yhtä lukuunottamatta mua lyhyempiä *byääh*. Tämä taitaa olla lähemmäs 180, ehkä 178. Silloin tunnen itseni taskuvenukseksi :D
Manaaja

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mä olen pätkä, siksi aina reilusti korkoa kannan alla. 164cm ilman kenkiä.
Eikös sellainen ole ihan ok mitta naiselle?
Ei toi nyt munkaan mielestä ole mikään erityinen pätkämitta naiselle. Aika paljon on naisia jotka huitelee siellä 155-163 välimaastossakin.

Alle 160-senttiset naiset on siitä käteviä että ne on yleensä kevyitä nostaa sohvalta pois tieltä jos ne kattoo siinä jotain väärää ohjelmaa samaan aikaan kun toiselta kanavalta tulee Top Gear.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tähän pituuskeskusteluun uskaltaisi varmaan kommentoidakin jotain kun FK ei tiettävästi ole paikalla. Eipä sillä että kukaan muukaan jaksaisi mun iänikuisia preferenssejä kuulla kymmenettä kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eix Dave oo 174? Muistan tämän, koska Gaia lynkkas Daven "vitun lyhyeksi".
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eix Dave oo 174? Muistan tämän, koska Gaia lynkkas Daven "vitun lyhyeksi".
Koeta nyt pysyä housuissasi hujoppi! :lol:

Niin "memyselfandI" = 178cm eli suhteellisen lähellä ns. suomalaisten miesten keskipituutta, ihan hyvä puolet lyhyempiä ja puolet pidempiä..
Pyyhin Netikettiin..
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Crowbar kirjoitti:Eikös Statham ole 180cm, Diesel 183cm, Willis 183cm, Pitt 180cm, Cruise 172cm, Eastwood 188cm, manala 29cm, tix 162cm, elco 278cm, gattaca 40 paunaa, ninni 800mg, So Easy 3,7 sivua demelloa ja huima 256mb.
Tää oli päivän paras tähän mennessä. Repeilin urakalla.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti:Stath onkin 175cm pitkä joten juuri unelmapituus miehelle.
Rahojen pitäisi näkyä Caymansaarten tililläsi aivan kohta.
Meni ohi, rautalanka!
Korvaus maksetusta mainoksesta!
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eix Dave oo 174? Muistan tämän, koska Gaia lynkkas Daven "vitun lyhyeksi".
Niin mäkin oon luullu vuosikaudet, mutta tuon episodin jälkeen oon kahdella eri mitalla mitannut 175 cm itselleni (eikä oo internetsentti!11) Itsetuntoni kohosi ainakin 3 pykälää Richterin asteikolla.
RolloTomasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ootteks te kaikki noi vitun pitkii? (Ite oon samassa pituusluokassa Scorsesen, Polanskin ja Chaplinin kanssa - ainakin karkottaa kaikki pinnalliset naiset. Karkottaa kaiketi kaikki muutkin.)
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.