Ihanaa, että olen onnistunut antamaan kuvan että kiinnitän erityistä huomiota sinuun. Nyt joudun tuottamaan pettymyksen. Joitain ketjuja luen läpi viestejä lukien noteeraamatta sen suuremmin kirjoittajaa. En kumminkaan tuomitse jos joku muu lukee viestit harkiten "seuraavan viestin on kirjoittanut pertti, eli se on vaan idiootin horinaa, tämän vespa, eli viesti on täynnä nerouden kikkareita, tämän masa, viesti on siis ukottuneen miehen purkaus..." (tämä on esimerkki, eli en tarkoita sanoa että pertti on idiootti, vespa nero ja masa ukko). Oletan näin olevan kohdallasi, koska minun viestistä vetäisit palon sieraimeen, mutta EWn vastaavan sisältöisen jätit huomiotta. Kiitos, olen otettu tästä erityishuomiosta jota soit ihan vaan mulle. Hienoa tietää että olen onnistunut koskettamaan jotain täällä kitinän kylmässä ja kyynisessä maailmassaZeb kirjoitti:^Ei kiinnosta tämä metakeskustelun deja vu sun kanssasi yhtään. Jospa jatkossa jätettäisiin toisemme rauhaan? Suomeksi sanoen en kaipaa neuvojasi.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
En siis aio muuttaa kitinän selailutapaa, vastaustapaani, hampaitten harjaustapaani tai sanotaan nyt ihan suoraan, yhtään mitään sinun takiasi. Et vaan kiinnosta minua niin paljon että viitsisin jotain erityistä tehdä takiasi. Suosittelen painamaan kohdallani norenappia jos kiristää. Niin, jatkan neuvomista, koska se nyt on vaan mun juttu. Paina vaan rohkeasti sitä norea, lupaan etten itke.