Onkohan mulle tulossa joku anna-äiti-tissiä tai imetä-huorra-mun-kersaa -kausi kun nää isotissiset on alkaneet rokkaamaan mun maailmaa? Ennen olin 100% pyllymies, enää en oo ihan varma.
Manaaja kirjoitti:Onkohan mulle tulossa joku anna-äiti-tissiä tai imetä-huorra-mun-kersaa -kausi kun nää isotissiset on alkaneet rokkaamaan mun maailmaa? Ennen olin 100% pyllymies, enää en oo ihan varma.
Kai se on osa luonnollista kasvuprosessia oman ikäisten naisten parhaissa ominaisuuksissa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Manaaja kirjoitti:Onkohan mulle tulossa joku anna-äiti-tissiä tai imetä-huorra-mun-kersaa -kausi kun nää isotissiset on alkaneet rokkaamaan mun maailmaa? Ennen olin 100% pyllymies, enää en oo ihan varma.
Tämä on mitä luultavimmin siviilikuva. Alusvaatteet ja kello tuollaisia, en osta aidoksi.
Alusvaatteethan on intissa suomessakin useimmilla omat. Veikkaan, että missään muuallakaan ei ole ollut kiinnostusta kuppikokojen kanssa sähläämiseen. Paljon helpompaa tarjota varusnaisille jotain inttikalsareita vastaavaa summaa ja sanoa: voit käyttää talon vermeitä tai sitten hommata tällä rahalla omat.
Kyllä tuo tissinsä paljastanut on jenkkiunivormussa. Isosta kuvasta selviää detaljit vielä paremmin: http://apina.biz/36899.jpg
Manaaja kirjoitti:Entäs jos makaa jonkun polun vieressä ja kyynärpää näkyy puskasta ja legopalikat huomaa!11
Luultavasti tuo näky sokaisee AA:han tottuneen vihollistaistelijan, jolloin sahalaitataistelija ehtii heittää sieltä polun varresta nopean hedun vaimennetulla rynkyllään.
Riemumieli kirjoitti:Edellisen sivun tissikuva
Edellisen sivun tissikuva 2
Ei oo kyl sama emäntä!
Käyttämieni lähteiden mukaan samana hlönä esitetty on sama hlö.
No joo, toisaalta kyllä kai nää kuvat käy sellasen fotosoppimankeloinnin, että sinne luomet häipyy ja tissitkin muuttaa muotoaan. Silti kyllä epäilen, että eri misu on.