Kerro vaivasta
-
- Kitisijä
Re: Kerro vaivasta
^"akuutti ylähengitystieinfektio". Tylsää
Sikisyskähän on just tollasta.

The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Mikä on "alahengitystie" sitten?Elppis kirjoitti:^"akuutti ylähengitystieinfektio". TylsääSikisyskähän on just tollasta.
Mulla on yleensä yskät tämmösiä, ensin vähän köhittää, sitten äityy hirvittävä ärsytysyskä ja sitten se muuttuu räkäyskäksi joka jonkun ajan kuluttua hiipuu poies. Ei siis mitään uutta.
Jos sikiksen sairastus menee tällä niin en valita. Olen kuitenkin jotakuinkin toimintakuntoinen (huolimatta vajaista yöunista).
Vatsalihakset on hellänä ja samaten kaula siitä kilpirauhasen alapuolelta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
^Tänks. Luulen että mulla on alatulehus eikä ylätulehus. Tai molemmat! No huomenna se selvinnee. Lääkäri tietysti sanoo että höyryhengitä 

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Henkitorven tulehus. Hoitona "Suomen tehokkain yskänlääke" ja antibioottikuuri. Vähän mietin tota antibioottia, mut kai se pitää syyä ko lääkäri määräsi.
-
- Kitisijä
Selkä/kylki kipiä. Jopa niin kipeä, että joudun kohta raahautuu lääkäriin jos ei ala helpottaa.. Eihän se vauva nyt NOIN korkealle mahdu potkimaan? Vai yrittääkö se tunkea kylkiluiden välistä ulos?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
-
- Elämätön Kitisijä
Niskajäykkyyttä, särkylä kaulassa ja koko yläselässä, aika mitä pystyy istua koneella ja tehdä töitä lyhenee koko ajan.
^Sulla ilmeisesti ikävämpi vaiva kuin mulla, mutta valitan silti omastani. Selkälihakset (hah, mitkä) koko ajan jumissa reilun 10 kg punnuksen jatkuvasta kanniskelusta. Sittenkin kun ei satu niin tuntuu sellaista jännää väreilyä tai puutumista ko. alueella. Älköön kukaan kuitenkaan patistako mihinkään keppijumppaan.
^Mulla tuntuu kanssa selkälihaksissa jäykkyyttä. Säteilee kipuna myös käteen sekä kainalon alueella/rintalihaksiin. Oikeastaan vain toinen puoli. Kihelmöi ja ajoittain puutuu. Rintalastan keskellä kipua myös, tuntuu erityisesti liikkuessa ja on välillä myös kosketusarka.
-
- Elämätön Kitisijä
Jokaisen omat säryt on ne kovimmatZeb kirjoitti:^Sulla ilmeisesti ikävämpi vaiva kuin mulla, mutta valitan silti omastani. Selkälihakset (hah, mitkä) koko ajan jumissa reilun 10 kg punnuksen jatkuvasta kanniskelusta. Sittenkin kun ei satu niin tuntuu sellaista jännää väreilyä tai puutumista ko. alueella. Älköön kukaan kuitenkaan patistako mihinkään keppijumppaan.

Tänään taasen pariin viikkoon ensimmäinen päivä ilman särkylääkkeitä, tosin ihan vain, jotta osaan sitten huomenna valittaa oikein kunnolla lääkärissä.
-
- Kitisijä
Selkä kipeytyy hirmu nopsasti nykyään.. Ehkä syynä tuon 16 kg tyypin nostelu ja kanniskelu, vaikka siis ihan omin voimin liikkuu.. Tänään lumipenkkojen yli kanniskelu kun itse kahlasin 20 cm lumessa hoitomestaan auraamattoman pihan halki = selkä paskaksi ja supistukset täydessä käynnissä. ARGh.
-
- Elämätön Kitisijä
vauvakuume
-
- Kitisijä
Panettaa. Liikaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Antibioottikuuri ei tehonnu henkitorven tulehukseen eli taisi sitten olla turha kuuri ja viruksen aiheuttama tauti
Enää ei yskitä niin kauhiasti mutta yskittää kuitenki. Ja ääni on epäkunnossa, koiraki kattoo välillä ihan kummissaan ko mie raakun.

-
- Kitisijä
Sama. Viime viikon lopulta alkaen kurkku on välillä ollut kipeänä, välillä kivuton. Välillä yskittää enemmän, pääsääntöisesti aika hillitysti. Mutta jatkuvana oireena on äänen temppuilu. Välillä pelkkää pihinää, välillä krapulaista kähinää. Siis ilman sitä krapulaa.annepa kirjoitti:Enää ei yskitä niin kauhiasti mutta yskittää kuitenki. Ja ääni on epäkunnossa, mie raakun.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Mulla ei ole koko episodin aikana ollu kurkku kipiäurpiainen kirjoitti:Sama. Viime viikon lopulta alkaen kurkku on välillä ollut kipeänä, välillä kivuton. Välillä yskittää enemmän, pääsääntöisesti aika hillitysti. Mutta jatkuvana oireena on äänen temppuilu. Välillä pelkkää pihinää, välillä krapulaista kähinää. Siis ilman sitä krapulaa.annepa kirjoitti:Enää ei yskitä niin kauhiasti mutta yskittää kuitenki. Ja ääni on epäkunnossa, mie raakun.

Mietin että pitäskö sitä höyryhengittää tms, että auttaisko kosteus äänihuulien palautumiseen. Eipä kait siitä haittaakaan olis.
-
- Kitisijä
*Ilman* krapulaa, mä kirjoitin.NuoriD kirjoitti:Kari Tapion sielu etsii uutta isäntää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Keskiviikkona ja torstaina särki päätä ja olin poissa töistä. Perjantaina särki päätä, mutta olin töissä. Lauantaina ei särkenyt, mutta sunnuntaina ja maanantaina taas särkee. Mä haluan tämän pään amputoitavaksi!
Mä olen ollut ihan järkyn stressaantunut jo pari viikkoa. Nyt alkaa helpottaa, joten ehkä tämä päänsärkykin vähitellen. Helpottais nyt sen verran, että voisin käydä salilla joogaamassa omaan piikkiin tatamilla.
Mä olen ollut ihan järkyn stressaantunut jo pari viikkoa. Nyt alkaa helpottaa, joten ehkä tämä päänsärkykin vähitellen. Helpottais nyt sen verran, että voisin käydä salilla joogaamassa omaan piikkiin tatamilla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
^I feel you. Eilen jo uhkasin autossa, että vedän sapeliveitsellä pääni irti ja pyydän miestä kävelemään ympäri malmintoria mun pää seipäässä. ARGH.
-
- Kitisijä
Sattuu rotevasti aivoihin, kun pitkästä aikaa joutuu vääntämään pöytiäistä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Oikeanpuoleinen kaulajänne (tai mikä se nyt onkaan) on kipeä ja säteilee oikeanpuoleiseen alaleukaan asti. On varmaan tulehtunut taas. Mitähän sille voisi tehdä?