Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Elppis
Kitisijä

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^"akuutti ylähengitystieinfektio". Tylsää :( Sikisyskähän on just tollasta.
The great club outshines the individual, always and forever.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:^"akuutti ylähengitystieinfektio". Tylsää :( Sikisyskähän on just tollasta.
Mikä on "alahengitystie" sitten?

Mulla on yleensä yskät tämmösiä, ensin vähän köhittää, sitten äityy hirvittävä ärsytysyskä ja sitten se muuttuu räkäyskäksi joka jonkun ajan kuluttua hiipuu poies. Ei siis mitään uutta.

Jos sikiksen sairastus menee tällä niin en valita. Olen kuitenkin jotakuinkin toimintakuntoinen (huolimatta vajaista yöunista).

Vatsalihakset on hellänä ja samaten kaula siitä kilpirauhasen alapuolelta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Paras päivä ikinä.
annepa
Kitisijä

^Tänks. Luulen että mulla on alatulehus eikä ylätulehus. Tai molemmat! No huomenna se selvinnee. Lääkäri tietysti sanoo että höyryhengitä :x
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
annepa
Kitisijä

Henkitorven tulehus. Hoitona "Suomen tehokkain yskänlääke" ja antibioottikuuri. Vähän mietin tota antibioottia, mut kai se pitää syyä ko lääkäri määräsi.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Selkä/kylki kipiä. Jopa niin kipeä, että joudun kohta raahautuu lääkäriin jos ei ala helpottaa.. Eihän se vauva nyt NOIN korkealle mahdu potkimaan? Vai yrittääkö se tunkea kylkiluiden välistä ulos?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Saattaa olla Alien-vauva.

Kuva
Paras päivä ikinä.
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Niskajäykkyyttä, särkylä kaulassa ja koko yläselässä, aika mitä pystyy istua koneella ja tehdä töitä lyhenee koko ajan.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Sulla ilmeisesti ikävämpi vaiva kuin mulla, mutta valitan silti omastani. Selkälihakset (hah, mitkä) koko ajan jumissa reilun 10 kg punnuksen jatkuvasta kanniskelusta. Sittenkin kun ei satu niin tuntuu sellaista jännää väreilyä tai puutumista ko. alueella. Älköön kukaan kuitenkaan patistako mihinkään keppijumppaan.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mulla tuntuu kanssa selkälihaksissa jäykkyyttä. Säteilee kipuna myös käteen sekä kainalon alueella/rintalihaksiin. Oikeastaan vain toinen puoli. Kihelmöi ja ajoittain puutuu. Rintalastan keskellä kipua myös, tuntuu erityisesti liikkuessa ja on välillä myös kosketusarka.
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä

Zeb kirjoitti:^Sulla ilmeisesti ikävämpi vaiva kuin mulla, mutta valitan silti omastani. Selkälihakset (hah, mitkä) koko ajan jumissa reilun 10 kg punnuksen jatkuvasta kanniskelusta. Sittenkin kun ei satu niin tuntuu sellaista jännää väreilyä tai puutumista ko. alueella. Älköön kukaan kuitenkaan patistako mihinkään keppijumppaan.
Jokaisen omat säryt on ne kovimmat :)

Tänään taasen pariin viikkoon ensimmäinen päivä ilman särkylääkkeitä, tosin ihan vain, jotta osaan sitten huomenna valittaa oikein kunnolla lääkärissä.
Elppis
Kitisijä

Selkä kipeytyy hirmu nopsasti nykyään.. Ehkä syynä tuon 16 kg tyypin nostelu ja kanniskelu, vaikka siis ihan omin voimin liikkuu.. Tänään lumipenkkojen yli kanniskelu kun itse kahlasin 20 cm lumessa hoitomestaan auraamattoman pihan halki = selkä paskaksi ja supistukset täydessä käynnissä. ARGh.
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä

vauvakuume
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Interface (hiirikädet) taas perkeleen kipeät.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Panettaa. Liikaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Paskanpuhujia ja toteuttajia.
annepa
Kitisijä

Antibioottikuuri ei tehonnu henkitorven tulehukseen eli taisi sitten olla turha kuuri ja viruksen aiheuttama tauti :( Enää ei yskitä niin kauhiasti mutta yskittää kuitenki. Ja ääni on epäkunnossa, koiraki kattoo välillä ihan kummissaan ko mie raakun.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

annepa kirjoitti:Enää ei yskitä niin kauhiasti mutta yskittää kuitenki. Ja ääni on epäkunnossa, mie raakun.
Sama. Viime viikon lopulta alkaen kurkku on välillä ollut kipeänä, välillä kivuton. Välillä yskittää enemmän, pääsääntöisesti aika hillitysti. Mutta jatkuvana oireena on äänen temppuilu. Välillä pelkkää pihinää, välillä krapulaista kähinää. Siis ilman sitä krapulaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^Kari Tapion sielu etsii uutta isäntää.
annepa
Kitisijä

urpiainen kirjoitti:
annepa kirjoitti:Enää ei yskitä niin kauhiasti mutta yskittää kuitenki. Ja ääni on epäkunnossa, mie raakun.
Sama. Viime viikon lopulta alkaen kurkku on välillä ollut kipeänä, välillä kivuton. Välillä yskittää enemmän, pääsääntöisesti aika hillitysti. Mutta jatkuvana oireena on äänen temppuilu. Välillä pelkkää pihinää, välillä krapulaista kähinää. Siis ilman sitä krapulaa.
Mulla ei ole koko episodin aikana ollu kurkku kipiä :o Yskä on ollu kauhia, tuossa meni viikko liian vähillä unilla, viime viikolla kun sain kunnon yskänlääkettä niin olen palannu elävien kirjoihin. Mutta ei sekään lääke kunnolla tehoa.

Mietin että pitäskö sitä höyryhengittää tms, että auttaisko kosteus äänihuulien palautumiseen. Eipä kait siitä haittaakaan olis.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriD kirjoitti:Kari Tapion sielu etsii uutta isäntää.
*Ilman* krapulaa, mä kirjoitin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keskiviikkona ja torstaina särki päätä ja olin poissa töistä. Perjantaina särki päätä, mutta olin töissä. Lauantaina ei särkenyt, mutta sunnuntaina ja maanantaina taas särkee. Mä haluan tämän pään amputoitavaksi!

Mä olen ollut ihan järkyn stressaantunut jo pari viikkoa. Nyt alkaa helpottaa, joten ehkä tämä päänsärkykin vähitellen. Helpottais nyt sen verran, että voisin käydä salilla joogaamassa omaan piikkiin tatamilla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä

^I feel you. Eilen jo uhkasin autossa, että vedän sapeliveitsellä pääni irti ja pyydän miestä kävelemään ympäri malmintoria mun pää seipäässä. ARGH.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sattuu rotevasti aivoihin, kun pitkästä aikaa joutuu vääntämään pöytiäistä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Oikeanpuoleinen kaulajänne (tai mikä se nyt onkaan) on kipeä ja säteilee oikeanpuoleiseen alaleukaan asti. On varmaan tulehtunut taas. Mitähän sille voisi tehdä?