Nokiaa vai iUskovaisuutta?

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
huima
Kitisijä

Re: Nokiaa vai iUskovaisuutta?

Viesti Kirjoittaja huima »

Haemaeraemies kirjoitti:..
Mä voin ostaa pois.

Mulla olisi käyttöä testilaitteelle.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kuka on jo nähnyt uuden iPhonen?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

huima kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:..
Mä voin ostaa pois.

Mulla olisi käyttöä testilaitteelle.
En kyllä luovu tuosta. Kokoajan tuntuu löytyvän enemän syitä digata vehkeestä, jos ei muuta niin GTA Chinatown, Modern Combat2 ja Global War. Ai niin, on noi aplikaatiot kyllä ihan loistavia, Remote FTW!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Niin just. iPhone ei hallunut herättää mua tänään. Onneksi hämähäkkimiesvaistoni herätti minut vain 15 minuuttia myöhässä.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:Muistelen lukeneeni, että apple ei aio korjata tätäkään vikaa vaan "odottaa, että kalenteri alkaisi parin päivän päästä tottua vuodenvaihteeseen".
Käsittääkseni tuo ongelma liittyy vain gregoriaaniseen kalenteriin ja korjaantuu kun siirrymme triffidien kalenteriin vuonna 2133.
Haemaeraemies
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Niin just. iPhone ei hallunut herättää mua tänään. Onneksi hämähäkkimiesvaistoni herätti minut vain 15 minuuttia myöhässä.
Muistelen lukeneeni, että apple ei aio korjata tätäkään vikaa vaan "odottaa, että kalenteri alkaisi parin päivän päästä tottua vuodenvaihteeseen".
Voispa testaa että onko toi sama vika omas touchissa. Siinä on kyllä täysin sama OS mitä iLuurissa, joten voisi olettaa. Tosin tuon pitäisi korjaantua tänään itsestään, mutta voisipas koittaa kun pääsee kotia.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Haemaeraemies kirjoitti:Voispa testaa että onko toi sama vika omas touchissa. Siinä on kyllä täysin sama OS mitä iLuurissa, joten voisi olettaa. Tosin tuon pitäisi korjaantua tänään itsestään, mutta voisipas koittaa kun pääsee kotia.
No ei se ainakaan tänä aamuna ollut korjaantunut. Onneksi ei ollut mitään isompaa menoa aamulla. Taidan huomisaamuksi laittaa jonkun mekaanisemman laitteen herättämään kun pitää oikeasti olla aamusta liikkeellä huollattamassa muita laitteita pikahuollossa. Pökötistä alkaa loppua veto. Sähköt sekoilee. Vittu näitä laitteita! Onkohan siinäkin IOS 4?!?! Vai Win 7. Vai mitä vittua?!
Haemaeraemies
Kitisijä

CeDell Davis kirjoitti: No ei se ainakaan tänä aamuna ollut korjaantunut.
Nyt ainakin toimi herätyskello ihan normaalisti. En tiedä kalenterin muistutuksesta kun en sitä käytä mut hälärm wörkki ihan normisti.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:http://www.taloussanomat.fi/tietoliiken ... 2011346/12

Miten kauan kuluttajat jaksavat tätä scheissea?
Mitä schaissea? Onko noita hajoillut enemmänkin kylmän takia, vai tarkoitatko että iLuuri hajoilee muutenkin paljonkin?
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
exPertti kirjoitti:http://www.taloussanomat.fi/tietoliiken ... 2011346/12

Miten kauan kuluttajat jaksavat tätä scheissea?
Mitä schaissea? Onko noita hajoillut enemmänkin kylmän takia, vai tarkoitatko että iLuuri hajoilee muutenkin paljonkin?
Se lasihan hajoaa milloin (näköjään) kylmästä, milloin taskun pohjalle jääneestä hiekanmuruista. Milloin signaali on haussa tai tyylikäs design on piilotettava kumikortsuun.

Mutta ei huolta, ostat vaan urhoollisesti seuraavan ja se on sitten kunnossa. Ehkä.
Oon mäkin onnistunut saamaan parista nokialaisesta näytön paskaksi, ei nekään kestä kaikkea. Tosin muuten ne ovat kyllä toimineet tosi hyvin.
Kaipa sillä on oltava "hinta" jos puhelin reunat ovat lasia :roll:
Kylli oon miettinyt tuota iLuuriakin seuraavaksi kapulaksi, mutta luulen että siinä on vähän liikaa toimintoja joita en kuitenkaan tarvi, ihan kuin ex-Topfieldissani.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Miten kauan kuluttajat jaksavat tätä scheissea?
Hajoaminen on ihan ymmärrettävää sillä eihän kestävyys ole omenapuhelimen oleellinen ominaisuus, mutta ettei korvata koska on käytetty pakkasessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bluntly
Kitisijä

exPertti kirjoitti:Jos haluat hyvin puhelimena toimivan puhelimen älä ota applea. Jos haluat hauskan räpläysvärkin, jossa on miljuuna aplikaatiota ja huonosti kestävä akku niin ota omena.
Jossain lehdessä suositeltiin ostamaan räpläyslaite (merkistä riippumatta) ja oikea puhelin tärkeään käyttöön.

Mielummin pysyn näissä peruspuhelimissa (jos vain noksu tekisi kameratonta puhelinta).
Bluntly
Kitisijä

Eipä taida yhdessäkään räpläyslaitteessa akunkesto olla todellisessa käytössä lähelläkään peruspuhelimia.
Haemaeraemies
Kitisijä

http://www.bbc.co.uk/news/technology-12152517

Microsoft investigates 'phantom' Windows Phone 7 data

Microsoft has told BBC News that it is investigating why some handsets running its Windows Phone 7 software are sending and receiving "phantom data".

Several net forums detail complaints from people that say their phones are automatically eating into their monthly data plans without their knowledge.

Some have complained that their phone sends "between 30 and 50MB of data" every day; an amount that would eat into a 1GB allowance in 20 days.

Most complainants are based in the US.

"I received an e-mail from AT&T saying that I was close to my 2GB data limit which truly shocked me as I feel I do not use data that much," a phone owner called Julie told Paul Thurrott's supersite for Windows.

"I went and looked at my AT&T account online and noticed that my phone was sending huge chunks of data seemingly in patterns."

Another said that they had noticed that the phone's "idle data usage is around 2-5MB per hour".

"This seems quite excessive to me - what exactly is being transferred? This even happens at night when I'm not getting any e-mails at all," they wrote on Howard Forums.

Some have speculated the problem may be related to the phones sending "feedback" to Microsoft about the software's performance or that the phones are using a 3G connection even when wi-fi is available.

"We are investigating this issue to determine the root cause and will update with information and guidance as it becomes available," said a Microsoft spokesperson.

...

Aika mahtavaa. Kuka vakoilee ja ketä, eli kenen softa lähettää dataa minne ja minkä takia? Vai onko testaus ulkoistettu käyttäjille, ja joku softa raksuttaa sielt dataa kotiservulle analysoitavaksi? En tiiä mutta jännää on.

Varmaan myös tykkäävät asiakkaat kun datapaketti katoaa ilmaan tekemättä mitään.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

E5 on hajoillut nyt käytössä vähän aikaa ja en tiedä kumpi on enemmän rikki tästä, minä vai toi puhelin.

Todennäköisesti hardware-vika jossakin tuolla sisällä ja puhelin menee vaihtoon, mutta muutenkin tuo laite ja softa on yhdistelmänä jotain mitä ei todellakaan ole mukava käyttää.

Joudun oikeasti pinnistelemään ja funtsimaan että miten tehdä jokin asia tuossa puhelimessa - ja missään vaiheessa ei tunnu siltä, että jesh - tää laite toimii juuri niinkuin toivoin tai oletin, vaan minun pitää muuttaa merkittävästi omia toimintatapojani, jotta saan laitteesta hyödyt irti.

Noin periaatteessa laite olisi ihan unelmavehje bisneskäyttöön: näppäimistö, pieni näyttö, Exchange-synkkaukset ja muuta tauhkaa.

Tämä nimenomainen yksilö vain on alkanut kuolemaan hyvin satunnaisesti käytön aikana ja jumittelemaan niin, ettei siihen voi luottaa lainkaan.

N900 on edelleen laitteena paras mitä Nokia on tehnyt ja tähän Symbianiin verrattuna Maemon käyttäminen oli iloa <3 <3

Demo-puhelimeksi ostin 5230:n, jolla olen kokeillut mm. Sports Trackeria sykevyön kanssa. Periaatteessa toimii yllättävän hyvin ja sadan euron laitteeksi hurjan hyvä diili. Sadan euron laitteen vähän sinnepäin toiminnalle ei voi olla niin vihainen, tietää sinällään mitä saa...

Tosin samaan aikaan kiinalaiset pushaavat markkinoille tuohon hintaluokkaan ZTE Blade Android-puhelimia, jotka ovat taas hieman mukavampia käyttää kuin hidas 5230.

Ei ole helppoa Nokiallakaan.

Olen oikeasti yrittänyt tykätä näistä laitteista ja innostua uudestaan, mutta joka päivä kun on ollut ongelmia laitteiden kanssa on kysynyt itseltään että onko tämä näpräys oikeasti tämän arvoista. Enkö nyt kerrallakin voisi ostaa sen iPhonen.
Bluntly
Kitisijä

"Ifin mukaan Applen puhelimille sattuu Ruotsissa noin puolet matkapuhelimia koskevista vahinkotapauksista, vaikka yhtiön markkinaosuus ei ole lähelläkään 50:tä prosenttia."

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 0110155583
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

http://www.tietokone.fi/uutiset/nokian_ ... sessorilla

Meego + Atom + qwerty kulman takana. Kuka on enää kiinnostunut E7:sta? Paitsi Dave, nyt kun ne lisäsi sen perään virallisesti Communicator-nimen.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Apple on mielenkiintoinen? 79$ Takuu ei korvaa kaikkea takuuaikanakaan ja takuuajan jälkeen none.
Pyyhin Netikettiin..
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

^ Uusi Suomi referoi hienosti että
...yhtiön työntekijät ole pystyneet hyödyntämään tuotettuja innovaatioita riittävällä tavalla.
No kiitti vitusti. Mejän syyhän se onkin että pomot tekee paskoja päätöksiä eikä kukaan ota mistään päätöksestä sitten vastuuta. Eikä Tapani työntekijöitä syyttänyt. Hän käytti sanaa "me".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

annepa kirjoitti:^ Uusi Suomi referoi hienosti että
...yhtiön työntekijät ole pystyneet hyödyntämään tuotettuja innovaatioita riittävällä tavalla.
No kiitti vitusti. Mejän syyhän se onkin että pomot tekee paskoja päätöksiä eikä kukaan ota mistään päätöksestä sitten vastuuta. Eikä Tapani työntekijöitä syyttänyt. Hän käytti sanaa "me".
Ootsä saa tuon memon? Vai jos kertoisit, joutuisit tappamaan minut?
annepa
Kitisijä

Dave kirjoitti:
En muista, mutta samaa asiaa on intra täynnänsä. Ei tarvi tappaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

annepa kirjoitti:
Dave kirjoitti:

En muista, mutta samaa asiaa on intra täynnänsä. Ei tarvi tappaa.
Öö? Et muista? Kui sä et muista? Vai tarkoitatko, että ko kirje on luettavissa niin monesta paikkaa intrassa?
annepa
Kitisijä

Dave kirjoitti:
annepa kirjoitti: En muista, mutta samaa asiaa on intra täynnänsä. Ei tarvi tappaa.
Öö? Et muista? Kui sä et muista? Vai tarkoitatko, että ko kirje on luettavissa niin monesta paikkaa intrassa?
En muista onko juuri tämä memo kolahtanut minun inboxiini. Samaa sisältöä on kuitenkin intrassa olevissa kirjoituksissa.