Mä voin ostaa pois.Haemaeraemies kirjoitti:..
Mulla olisi käyttöä testilaitteelle.
Mä voin ostaa pois.Haemaeraemies kirjoitti:..
En kyllä luovu tuosta. Kokoajan tuntuu löytyvän enemän syitä digata vehkeestä, jos ei muuta niin GTA Chinatown, Modern Combat2 ja Global War. Ai niin, on noi aplikaatiot kyllä ihan loistavia, Remote FTW!huima kirjoitti:Mä voin ostaa pois.Haemaeraemies kirjoitti:..
Mulla olisi käyttöä testilaitteelle.
Käsittääkseni tuo ongelma liittyy vain gregoriaaniseen kalenteriin ja korjaantuu kun siirrymme triffidien kalenteriin vuonna 2133.exPertti kirjoitti:Muistelen lukeneeni, että apple ei aio korjata tätäkään vikaa vaan "odottaa, että kalenteri alkaisi parin päivän päästä tottua vuodenvaihteeseen".
Voispa testaa että onko toi sama vika omas touchissa. Siinä on kyllä täysin sama OS mitä iLuurissa, joten voisi olettaa. Tosin tuon pitäisi korjaantua tänään itsestään, mutta voisipas koittaa kun pääsee kotia.exPertti kirjoitti:Muistelen lukeneeni, että apple ei aio korjata tätäkään vikaa vaan "odottaa, että kalenteri alkaisi parin päivän päästä tottua vuodenvaihteeseen".CeDell Davis kirjoitti:Niin just. iPhone ei hallunut herättää mua tänään. Onneksi hämähäkkimiesvaistoni herätti minut vain 15 minuuttia myöhässä.
No ei se ainakaan tänä aamuna ollut korjaantunut. Onneksi ei ollut mitään isompaa menoa aamulla. Taidan huomisaamuksi laittaa jonkun mekaanisemman laitteen herättämään kun pitää oikeasti olla aamusta liikkeellä huollattamassa muita laitteita pikahuollossa. Pökötistä alkaa loppua veto. Sähköt sekoilee. Vittu näitä laitteita! Onkohan siinäkin IOS 4?!?! Vai Win 7. Vai mitä vittua?!Haemaeraemies kirjoitti:Voispa testaa että onko toi sama vika omas touchissa. Siinä on kyllä täysin sama OS mitä iLuurissa, joten voisi olettaa. Tosin tuon pitäisi korjaantua tänään itsestään, mutta voisipas koittaa kun pääsee kotia.
Nyt ainakin toimi herätyskello ihan normaalisti. En tiedä kalenterin muistutuksesta kun en sitä käytä mut hälärm wörkki ihan normisti.CeDell Davis kirjoitti: No ei se ainakaan tänä aamuna ollut korjaantunut.
Mitä schaissea? Onko noita hajoillut enemmänkin kylmän takia, vai tarkoitatko että iLuuri hajoilee muutenkin paljonkin?exPertti kirjoitti:http://www.taloussanomat.fi/tietoliiken ... 2011346/12
Miten kauan kuluttajat jaksavat tätä scheissea?
Oon mäkin onnistunut saamaan parista nokialaisesta näytön paskaksi, ei nekään kestä kaikkea. Tosin muuten ne ovat kyllä toimineet tosi hyvin.exPertti kirjoitti:Se lasihan hajoaa milloin (näköjään) kylmästä, milloin taskun pohjalle jääneestä hiekanmuruista. Milloin signaali on haussa tai tyylikäs design on piilotettava kumikortsuun.Dumis kirjoitti:Mitä schaissea? Onko noita hajoillut enemmänkin kylmän takia, vai tarkoitatko että iLuuri hajoilee muutenkin paljonkin?exPertti kirjoitti:http://www.taloussanomat.fi/tietoliiken ... 2011346/12
Miten kauan kuluttajat jaksavat tätä scheissea?
Mutta ei huolta, ostat vaan urhoollisesti seuraavan ja se on sitten kunnossa. Ehkä.
Hajoaminen on ihan ymmärrettävää sillä eihän kestävyys ole omenapuhelimen oleellinen ominaisuus, mutta ettei korvata koska on käytetty pakkasessa.exPertti kirjoitti:Miten kauan kuluttajat jaksavat tätä scheissea?
Jossain lehdessä suositeltiin ostamaan räpläyslaite (merkistä riippumatta) ja oikea puhelin tärkeään käyttöön.exPertti kirjoitti:Jos haluat hyvin puhelimena toimivan puhelimen älä ota applea. Jos haluat hauskan räpläysvärkin, jossa on miljuuna aplikaatiota ja huonosti kestävä akku niin ota omena.
No kiitti vitusti. Mejän syyhän se onkin että pomot tekee paskoja päätöksiä eikä kukaan ota mistään päätöksestä sitten vastuuta. Eikä Tapani työntekijöitä syyttänyt. Hän käytti sanaa "me"....yhtiön työntekijät ole pystyneet hyödyntämään tuotettuja innovaatioita riittävällä tavalla.
Ootsä saa tuon memon? Vai jos kertoisit, joutuisit tappamaan minut?annepa kirjoitti:^ Uusi Suomi referoi hienosti että
No kiitti vitusti. Mejän syyhän se onkin että pomot tekee paskoja päätöksiä eikä kukaan ota mistään päätöksestä sitten vastuuta. Eikä Tapani työntekijöitä syyttänyt. Hän käytti sanaa "me"....yhtiön työntekijät ole pystyneet hyödyntämään tuotettuja innovaatioita riittävällä tavalla.
En muista, mutta samaa asiaa on intra täynnänsä. Ei tarvi tappaa.Dave kirjoitti:Ootsä saa tuon memon? Vai jos kertoisit, joutuisit tappamaan minut?annepa kirjoitti:^ Uusi Suomi referoi hienosti että
Öö? Et muista? Kui sä et muista? Vai tarkoitatko, että ko kirje on luettavissa niin monesta paikkaa intrassa?annepa kirjoitti:En muista, mutta samaa asiaa on intra täynnänsä. Ei tarvi tappaa.Dave kirjoitti:Ootsä saa tuon memon? Vai jos kertoisit, joutuisit tappamaan minut?annepa kirjoitti:^ Uusi Suomi referoi hienosti että
No kiitti vitusti. Mejän syyhän se onkin että pomot tekee paskoja päätöksiä eikä kukaan ota mistään päätöksestä sitten vastuuta. Eikä Tapani työntekijöitä syyttänyt. Hän käytti sanaa "me".
En muista onko juuri tämä memo kolahtanut minun inboxiini. Samaa sisältöä on kuitenkin intrassa olevissa kirjoituksissa.Dave kirjoitti:Öö? Et muista? Kui sä et muista? Vai tarkoitatko, että ko kirje on luettavissa niin monesta paikkaa intrassa?annepa kirjoitti: En muista, mutta samaa asiaa on intra täynnänsä. Ei tarvi tappaa.