Elppis kirjoitti:annepa- mulla on jotain ylitsepääsemätöntä aggrae Maroon5:n musiikkia kohtaan, että ton jätkän näkeminenkin sai sellasen "sylkyreaktion" aikaan Ihme juttu!
En minäkään Maroon5:n musasta ihmeemmin tykkää mut nyt ei ollukaan kyse musiikinkuuntelusta
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Itse mielsin sen olen tällainen söpö pieni tytön tylleröinen, tulisiko kiltti setä laittamaan minua takaapäin isolla pippelillään -tyyliseksi kattaukseksi.
Riemumieli kirjoitti:Itse mielsin sen olen tällainen söpö pieni tytön tylleröinen, tulisiko kiltti setä laittamaan minua takaapäin isolla pippelillään -tyyliseksi kattaukseksi.
Tarkoitin noita useampiakin viimeisimpiä. Sellaista luonnollisuutta ja spontaaniutta ja aitoutta kaipaan, junous.
Isot rinnat saavat minua aina ajattelemaan, että kyse on söpöstä ja kiltistä naapurintytöstä, sellaisesta, josta saa lapsilleen pullantuoksuisen äidin ja itselleen kiihkeän rakastajan. Tämä siis esimerkiksi vastoin kaikkia mahdollisia varoitussignaaleja, olemusta tms. Samoin jos olen kyrpiintynyt toiseen, niiin kohteen kookkaat ryntäät vievät pahan tulee heti mennessään ja alkaa tehdä mieli sitä kahden ihmisen välistä kaunista asiaa. Pitäisi varmaan mennä terapiaan.
Mulla tulee noista keskilännen kookkaista maitohinkeistä aina mieleen ne mummot, jotka heittää tissit olalle uimahallin saunassa. Siis että alkavat vaan roikkumaan vanhemmiten, elleivät jo nuoremmiten. Käytännön ihminen kun olen...
nowaysis kirjoitti:Mulla tulee noista keskilännen kookkaista maitohinkeistä aina mieleen ne mummot, jotka heittää tissit olalle uimahallin saunassa. Siis että alkavat vaan roikkumaan vanhemmiten, elleivät jo nuoremmiten. Käytännön ihminen kun olen...
Kun tissit alkavat roikkua, niin on aika vaihtaa nuorempaan.
nowaysis kirjoitti:Mulla tulee noista keskilännen kookkaista maitohinkeistä aina mieleen ne mummot, jotka heittää tissit olalle uimahallin saunassa. Siis että alkavat vaan roikkumaan vanhemmiten, elleivät jo nuoremmiten. Käytännön ihminen kun olen...
No jos tyttö on jo tuohon ikään mennessä käynyt veitsen alla laitattamassa tissejään, niin ei kai se myöhemminkään tule mikään ongelma olemaan.
Palasin kuukauden joululomalta, vein muksun kouluun, kävin apteekissa, syömässä ja kävelin tuulessa kotiin. Pitäis ehkä vähän haeskella tenttikirjoja ja semmosta, mutta ei mitään akuuttia vielä. En oo siis reissussa uskaltanu juurikaan käyttää kitinää, kun pelkäsin että se jää kuitenkin jonnekin vieraan koneen muistiin ;D That's why.
On nuo kyllä sellaiset hinkit, että toivon olevan luomut. Nimittän maksaa nyt jostain tuollaisesta... Näyttävät aika hankalilta kantaa ja tosiaan aika painavan oloiset. Vähän pienemmät isot on kyllä nätimpiä.
Edit: En olisi ihan varma panisinko
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx