Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Mä vedän tarvittaessa ihan teräsharjalla pinnan veks.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Raivokasta työvoimaa tarjolla!Vesper kirjoitti:Mä vedän tarvittaessa ihan teräsharjalla pinnan veks.
Huomenna tulee jotain äijiä tarkastamaan kosteat tilat. Ärsyttää kun ei ole ihan tiptop. !11
-
- Kitinän uhri
No kerkesitkö sheivailla?Manaaja kirjoitti:Huomenna tulee jotain äijiä tarkastamaan kosteat tilat. Ärsyttää kun ei ole ihan tiptop. !11
Pröötprööt
-
- Kitinän uhri
HEH HEH HOH HOH Kiva kun tykkäsit! HAH HAH!Manaaja kirjoitti:^ Ihan mieletöntä.

Pröötprööt
Se on cheivailla nykyään.pierupylly kirjoitti:No kerkesitkö sheivailla?Manaaja kirjoitti:Huomenna tulee jotain äijiä tarkastamaan kosteat tilat. Ärsyttää kun ei ole ihan tiptop. !11
Mission Impossible 3:ssa Ethan Hunt väittää että ajoneuvoliikenteellä on muisti. Olen motarin aamuruuhkissa tuumaillut että tuo mahtanee pitää paikkansa. Vaikka kolari olisi siivottu reitiltä pois aikaa siitten, elää jono vieläkin kuin tilanne olisi yhä päällä.
True, or not true?
True, or not true?
Onko mun silverlightissa tai selaimessa jotain vikaa, vai onko tää ihan tyypillistä tälle mikkisoftan koodaamalle paskakikkareelle, että kun esim. katsomo.fi:stä YRITTÄÄ katsoa vaikkapa putousta, niin video vaan hyytyy ihan suht säännöllisesti mutta satunnaisesti. Pakko kelata taaksepäin että videon saa taas pyörimään, ja sitten se menee äsken jämähtäneen kohdan yli ihan nätisti. Välillä myös iskee mainokset ruutuun kesken kaiken ja koko saatanan klippi alkaakin alusta.
Aivan saatanan ärsyttävää.
Aivan saatanan ärsyttävää.
-
- Kitisijä
Ja tällä mäkillä on turha yrittää katsoa Katsomon videoita, ei ole kummallakaan toiminu, enkä viitsi enää edes yrittää...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitinän uhri
Joo, Mäkillä katsomo ei tosiaan toimi lainkaan.saira kirjoitti:Ja tällä mäkillä on turha yrittää katsoa Katsomon videoita, ei ole kummallakaan toiminu, enkä viitsi enää edes yrittää...
Pröötprööt
"Jos sosiaalituilla elävä raiskataan ja hän saa siitä korvauksia, vähennetään sama summa sosiaalituista."
Ari Peltonen pisti pahan Päivi Räsäselle, pitäneekö paikkansa?
http://www.city.fi/artikkeli/Kuka+teill ... 4ivi/3729/
Ari Peltonen pisti pahan Päivi Räsäselle, pitäneekö paikkansa?
http://www.city.fi/artikkeli/Kuka+teill ... 4ivi/3729/
Tätä mä just tarkoitin, en taas muistanut mikä sen nimi olikaan.Vaola kirjoitti:Ainakin toimeentulotuki on käsitykseni mukaan sellainen, josta vähennetään KAIKKI.
Persaukisena ei kyllä kannata kierrättää mitään tilien kautta mitä ei ole pakko. Soon vissi.
Kuka se möreä-ääninen drag-kasariartisti taas olikaan mitä masakin on linkittänyt, kun ei muista.
Edit: Ai niin, Divinehän se.
Edit: Ai niin, Divinehän se.
Oon kait kysynyt tätä ennenkin mutta muistaakseni en saanut oikein kunnon vastausta (tai sitten vain haluan kysyä uudelleen).
Eli miten prostitutioidun voitelupuoli. Voiko nainen panna ilman mitään liukastetta, jos ei ole yhtään kiihottunut? Käyttävätkö kenties jotain lubrikanttia?
Eli miten prostitutioidun voitelupuoli. Voiko nainen panna ilman mitään liukastetta, jos ei ole yhtään kiihottunut? Käyttävätkö kenties jotain lubrikanttia?
Joo.Dave kirjoitti: Käyttävätkö kenties jotain lubrikanttia?
Sun akkas kirjoittelee mulle mailia!
On 21 January 2011 01:12, PEPSI BOTTLING COMPANY PLC <[email protected]> wrote:
You have won £500,000.00POUNDS from Pepsi Company award 2011, Please provide your Full name, Age, Sex, Country,Occupation,Phone and Address.and send them to: Mrs. FRANCESS DAVE, Phone # : +447011150911 +4407024015829 E MAIL:[email protected]
Kuka toi eukko Daven avassa on? Voiko sitä googlettaa?!??
-
- Kitisijä
Lopez?Manaaja kirjoitti:Kuka toi eukko Daven avassa on?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Mrs. FRANCESS DAVE, kts. ed.Manaaja kirjoitti:Kuka toi eukko Daven avassa on? Voiko sitä googlettaa?!??
Daveksi ei tuota toista.exPertti kirjoitti:Vaikea on vaimoksi tuota uskoa.
-
- Kitisijä
Matkapahoinvoinnin hallitsemiseen vinkkejä? Käsikauppalääkkeet kokeiltu, teho aika mitätön ja väsytys loppupäivän ajan ihan tolkuton. Autossa toimii eteenpäin katsominen ja etupenkillä istuminen, mutta tankotanssissa pitäisi jotenkin kestää sitä pyörimistä.
Vinkkejä otetaan vastaan!
Vinkkejä otetaan vastaan!
^ Mulle neuvoivat joskus tkd-kursseilla, notta jos pyöriminen tekee huonoa, pidä katse mahdollisimman pitkään yhdessä kiintopisteessä. Muun kropan pyörähdyksen ollessa jo pitkällä, pää spinnaa viimeisenä katsomaan kohti samaa kiintopistettä, kroppa seuraa perässä. Ideana pitää siis katse ja naama kohti samaa kiintopistettä mahdollisimman kauan. Sori jos selitän epäselvästi.
En tiedä miten sovellettavissa tuo on tankotanssiin, mutta tasamaalla pyöriessä auttaa kyllä. Jää- ja balettitanssijoiden tätä näkee tekevän usein, kun pyöritään samoilla jalansijoilla useita kertoja peräkkäin.
En tiedä miten sovellettavissa tuo on tankotanssiin, mutta tasamaalla pyöriessä auttaa kyllä. Jää- ja balettitanssijoiden tätä näkee tekevän usein, kun pyöritään samoilla jalansijoilla useita kertoja peräkkäin.
-
- Kitisijä
Pitää kokeilla, tuskin tuosta haittaakaan on. Ohjaaja lohdutti, että kroppa tottuu ajan kanssa, mutta alkaa olla korkea kynnys mennä totuttelemaan, kun puolet tanssitunnista + tunti jälkeenpäin menee vatsa sekaisin oksennusta pidätellen tai nieleskellen.
^ Usko ohjaajaa, kyllä tuohon jossain määrin pystyy totuttautumaan. Mie olin pennusta lähtien niin matkapahoinvointinen, että laatta lensi leikkikentän karusellissäkin. Nykyään pystyy sietämään jo kohtuullisesti huvipuistokieputtimiakin.