Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Mikään ei ole niin seksikäs kuin tankotanssija jonka pää pyörii metrin säteellä tolpan ympäri samalla oksennusta kaaressa lingoten.
Entäs tankotanssiessa?küllküll kirjoitti:. Nykyään pystyy sietämään jo kohtuullisesti huvipuistokieputtimiakin.
Mä vedän nykyään pelkkiä (p)rivoja.Boner kirjoitti:Entäs tankotanssiessa?
-
- Kitisijä
Noinhan sen pitääkin mennä. Jos tuo tapahtuma sitten vaatii esim. terapiaa, niin sitten sossu korvaa sen terapian.Dumis kirjoitti:"Jos sosiaalituilla elävä raiskataan ja hän saa siitä korvauksia, vähennetään sama summa sosiaalituista."
Ari Peltonen pisti pahan Päivi Räsäselle, pitäneekö paikkansa?
http://www.city.fi/artikkeli/Kuka+teill ... 4ivi/3729/
Myöhemmin ketjussa heitetyt esimerkit esim. lainojen tulkinnasta ovat paljon ikävämpi juttu.
-
- Kitisijä
Joo sama täällä. Tosin olen ratkaissut tilanteen sillä etten kiepu. En huvipuistossa enkä muutenkaan. Tässä se nyt sitten kostautuu.küllküll kirjoitti:^ Usko ohjaajaa, kyllä tuohon jossain määrin pystyy totuttautumaan. Mie olin pennusta lähtien niin matkapahoinvointinen, että laatta lensi leikkikentän karusellissäkin. Nykyään pystyy sietämään jo kohtuullisesti huvipuistokieputtimiakin.
-
- Kitisijä
Inkivääri kuulemma saattais auttaa matkapahoinvointiin, kuten noin 99%:iin muistakin ihmisen kehittämistä vaivoista 

Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Tässä vois olla ideaa. Mä luulen, että sellaista esiintymistä ehtii harjoittelemaan myöhemminkin. Ja toisaalta, kuten Manalakin aiemmin viitasi, niin kauan kun vatsanesteet valuvat suupielestä ei sillä ilmeellä tai katseen suunnalla ole niin kauheasti väliä.Vaola kirjoitti: Mä oon tankotanssiessa tehnyt myös niin, että oon kohdistanut katseen esim. tankokäteen. Sehän pysyy suhteessa katseeseen paikoillaan, vaikka muuten pyöriikin, niin on mua ainakin vähän helpottanut. (Vaikkei se kovin esiintyjämäistä olekaan.)

Nowa: Mä oon muuten kans kuullut tuosta! Auttaiskohan sokeroidut tai suklaakuorrutetut kans?

Ja kiitokset kaikille vinkeistä! En mä vielä ehkä leipätyöstä luovu, mutta en haluaisi lopettaa uutta harrastusta ihan ensimetreille.
Menee hiustenhalkomiseksi. Puhumme molemmat samasta asiasta, mutta eri sanankääntein.McJanne kirjoitti:Mulle tutumpi versio on sellainen, että katse kääntyy ensin sinne tulevan suunnan kiintopisteeseen ja sen jälkeen vasta käännös alkaa..
-
- Kitisijä
Autossa tuo toimii, tanssitangon kanssa hieman haastavampaa.McJanne kirjoitti: Horisontin tuijottamista mie tarjoisin ensi hätään, jos kuinkin näillä suomen kärripoluilla voi olla hitusen hankalaa myös se.
Tullaanko tähän yrjötankostrippaukseen myymään lippuja jossain? Vaikuttaa sellaiselta performanssitaiteen spektaakkelilta että kyllä kympin maksan koska tahansa ja tuon puoli tusinaa maksavaa asiakasta mukanani.
-
- Kitisijä
Pitäis kehittää naamajaisasu. A-pu-va!
-
- Kitisijä
Meille liimattiin pienenä laastarit korvan taakse matkapahoinvointia vastaan. Akupiste, voimakristalli tai jotain muuta semmosta nönnönnöötä, mutta tuntu tuo auttavan. Ehkä pyörintäänkin?
Me transmitte sursum, Caledoni!
http://punanaamio.fi/aasi kirjoitti:Pitäis kehittää naamajaisasu. A-pu-va!
Siellä on vähän joka lähtöön

-
- Kitisijä
Laiska ja nopea versio: Askartele "Hello. My name is ..." lappu rintapieleen ja lisää siihen joku sopiva. Jeesus, jumala, mitä näitä nyt on...aasi kirjoitti:Pitäis kehittää naamajaisasu. A-pu-va!
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Onko joku teema?aasi kirjoitti:Pitäis kehittää naamajaisasu. A-pu-va!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Elämätön Kitisijä
Semmosta oon vaan miettinyt vastapäisen talon kattoa kattellessani, että jos työvoimatoimisto tarjoaa työttömälle töitä lumenpudottajana, niin saako siitä kieltäytyä?
Saa, jos on pätevä syy. Vrt. korkean paikan kammo.musta muumio kirjoitti:Semmosta oon vaan miettinyt vastapäisen talon kattoa kattellessani, että jos työvoimatoimisto tarjoaa työttömälle töitä lumenpudottajana, niin saako siitä kieltäytyä?
Muuten kieltäytyessä menettää toimeentulotukensa. Ari asia on sitten jos ottaa paikan vastaan, ja saa sieltä heti potkut..
-
- Elämätön Kitisijä
Eli se riittää? Ihan vaan jos kertoo, että pelkää, eikä tarvi olla mitään psykiatrin todistamaa fobiaa?Boner kirjoitti: Saa, jos on pätevä syy. Vrt. korkean paikan kammo.
musta muumio kirjoitti:Eli se riittää? Ihan vaan jos kertoo, että pelkää, eikä tarvi olla mitään psykiatrin todistamaa fobiaa?Boner kirjoitti: Saa, jos on pätevä syy. Vrt. korkean paikan kammo.
No sitä en taas tiedä. Riippunee työn tarjoajasta ja hänen aktiivisuudesta. Tarkoitan vaan että jos on pätevä syy kieltäytymiseen, niin voi kieltäytyä. Muussa tapauksessa taitaa menettää oikeutensa tukiin.
-
- Kitisijä
Ei oo teemaa.Vesper kirjoitti:Onko joku teema?aasi kirjoitti:Pitäis kehittää naamajaisasu. A-pu-va!
Mä olin kerran tukka-heavy rokkari. Just tuolta punanaamiosta peruukki ja tatuointihihat. Kiiltävät sukkahousut puuttu.aasi kirjoitti:Ei oo teemaa.Vesper kirjoitti:Onko joku teema?aasi kirjoitti:Pitäis kehittää naamajaisasu. A-pu-va!
-
- Kitisijä
Mä äänestän tätä: http://punanaamio.fi/tuote/5693/torakkaasuaasi kirjoitti:Ei oo teemaa.Vesper kirjoitti:Onko joku teema?aasi kirjoitti:Pitäis kehittää naamajaisasu. A-pu-va!
Kakkosvaihtoehtona tämäexsu kirjoitti:Mä äänestän tätä: http://punanaamio.fi/tuote/5693/torakkaasuaasi kirjoitti:Ei oo teemaa.Vesper kirjoitti: Onko joku teema?
-
- Kitisijä
Yyh. Ehkä mä hankin vain nuo Borat Mankinit. Voi käyttää kesälläkin!exsu kirjoitti:Mä äänestän tätä: http://punanaamio.fi/tuote/5693/torakkaasu
Ei mitään Divineä vähempää kannata alkaa esittämään.