No toimii, mutta kuka sellaista jaksaa tehdä?exPertti kirjoitti:Kai siinä toimii osoiteriville kopiointi sentään? Muuta en keksi.RP kirjoitti:^Forbidden.
Ketä sitten panisisit?
Re: Ketä sitten panisisit?
No kuule, rajansa kullakin. Mine jaksa klikkailla pitkin poikin.exPertti kirjoitti:Kai siinä toimii osoiteriville kopiointi sentään? Muuta en keksi.RP kirjoitti:^Forbidden.
-
- Kitinän uhri
Caroline Munro ihastutti niin paljon, että pitää ettiä muitakin leffojaan ihan silmäniloksi.

Pröötprööt
-
- Kitisijä

India Reynolds
Viimeksi muokannut Riemumieli, 09.02.2011 1:27. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Tämä vanha setä laittaisi tänään Paramoren Hayley Williamsia.
Varsinkin seuraavassa on silleen viattoman seksy ja arkisen pantava, siis naapurinteinityttömäinen ja pirtsakka.
Harkitsen myös Avril Lavignea, jossa mielestäni on jotain samaa. No, ehkä Hayleyllä on minun makuuni söpömpi nenä.
Varsinkin seuraavassa on silleen viattoman seksy ja arkisen pantava, siis naapurinteinityttömäinen ja pirtsakka.
Harkitsen myös Avril Lavignea, jossa mielestäni on jotain samaa. No, ehkä Hayleyllä on minun makuuni söpömpi nenä.
Jos mäkin ihan pikkasen koittaisin. Detroit 1-8-7 ja Natalie Martinez.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Milloin vaan, missä vaan. Nuuh!

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Katselin erään Jessican leffan.. Voi lääh miten kaunis ja seksikäs rotunainen se on. Täydellinen.
http://rpjsyndicate.files.wordpress.com ... iel_13.jpg

http://rpjsyndicate.files.wordpress.com ... iel_13.jpg

Blade III:ssa oli vielä tiukassa tikissäkin, lääh!Boner kirjoitti:Katselin erään Jessican leffan.. Voi lääh miten kaunis ja seksikäs rotunainen se on. Täydellinen.
edit: tosin ehkä vähän liiankin, ehkä pehmeänä mielummin

-
- Kitisijä
Detroit 1-8-7 ja John Stone. Saletisti kivikova...

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Lähettipoju palasi taas elämääni pitkän tauon jälkeen, soitteli tytsän sängystä. Hersyvää naurua ja flirttailua. Pahoitteli kovasti ettei itse pääse taaskaan pakettia tuomaan. Voi nyyh, ehkä kestän ehkä en.
Katy Perry sais laulaa minkä tahansa "biisinsä" mun mikkifooniin.
(tää olis muuten melko loistava headshotti feikki-bloukkari-projektiin)

(tää olis muuten melko loistava headshotti feikki-bloukkari-projektiin)

Jaahas, jokos teidän tytsä on lähettipoju-iässä?RP kirjoitti:Lähettipoju palasi taas elämääni pitkän tauon jälkeen, soitteli tytsän sängystä.
Karkaisin miellelläni noin puolien naispuolisten luokkatovereideni päälle.
Ykkösestä pointsit ja kakkoseen totean että epäilemättä ;)Bruce Willisika kirjoitti:Jaahas, jokos teidän tytsä on lähettipoju-iässä?RP kirjoitti:Lähettipoju palasi taas elämääni pitkän tauon jälkeen, soitteli tytsän sängystä.
Karkaisin miellelläni noin puolien naispuolisten luokkatovereideni päälle.
-
- Kitisijä
Kun kerran alan Mestari olet, teepä se, ja lähetä minulle [email protected]. Kuitenkin koska aiempien teknisesti ylivertaisten näytteidesi ongelma oli minun amatöörin mielestä, ettei tissikoko vastannut todellisuutta, esim ihkuttamalleni melko laudalle Sandra Bullockille olit laittanut mauttomat melonit. .. niin jospa erikoishaasteena tekisit tuosta nakukuvan, käyttäen Katyn alkuperäiskuvan puolipaljaiden tissien yläosaa sellaisenaan, tai sitten maalaten itse koko räkin oikeaan kokoon. Kohtuullinen pyyntö, koska varsinkin sinä olet eniten ollut varaamassa näitä MUN virtuaalinaisia!!küllküll kirjoitti:Katy Perry sais laulaa minkä tahansa "biisinsä" mun mikkifooniin.
(tää olis muuten melko loistava headshotti feikki-bloukkari-projekti
Edit: itse surkeesti yritellessäni käyttäisin Katyn omia tisseja niin paljon kuin näkyy ja nännit keksisin ja tissien alaosan, mutta siitä varmaan ongelma, miten ja mistä saada vartalon naku alapuoli tuohon kulmaan. Ei välttämättä kumaraan, mutta se yleinen suuntaus.
Giuliaa (nainen valkoisessa mekossa). On niin uskomaton herkku että melkein ohittaa ykkösrakkauteni Carmenin, mutta olen uskollista sorttia ja pidän tämän edelleen kakkosena:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta en.Gat kirjoitti:Kun kerran alan Mestari olet, teepä se
Ei ole aikaa, eikä juuri tällä hetkellä huvita tehdä tietokoneella sekuntiakaan ylimääräisiä hommia.
-
- Kitisijä
Näitä misuja. Ovat hotteja, mutta kaikilla on myös korvia hivelevän seksikäs ääni:
Leoni:

Theron (jos mä saisin valita niin tämä olisi kissanainen! Todistetusti osaa olla väritön että vähemmän väritön):

Moore:

Leoni:

Theron (jos mä saisin valita niin tämä olisi kissanainen! Todistetusti osaa olla väritön että vähemmän väritön):

Moore:

-
- Kitisijä
Tämä kyllä kelpaisi just nyt
http://thechive.files.wordpress.com/200 ... =500&h=768
http://thechive.files.wordpress.com/200 ... =500&h=768
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä

Joku Sophien näköinen ja oloinen kyllä kelpaisi.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson