Valtio painostaa samaan, maksaisivat sen kolme tonnia jos nyt syksyllä menisi pankin kanssa naimisiin.Sola kirjoitti:Uuden asunnon.
Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..
-
- Kitisijä
Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..
-
- Kitisijä
Manalan tyylinen MAHTIKULLI (TM) olisi kiva.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitinän uhri
Mä haluisin myös pankin kanssa naimisiin mutta se/ne ei huoli mua. Nyyh.aasi kirjoitti:Valtio painostaa samaan, maksaisivat sen kolme tonnia jos nyt syksyllä menisi pankin kanssa naimisiin.Sola kirjoitti:Uuden asunnon.
-
- Kitisijä
Vapaa, kiihkeä, selväpäinen, sopivan nuori ja kyllin kaunis nainen olisi enemmän kuin tarpeen !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Haluan hankkia seuraavaksi kunnon kännin.
Olen varustautunut sen saamiseen laatikolla noppaolutta, kossupullolla ja parilla punkkupullolla. Jos ei noilla tänään hankinta onnistu, niin yritän huomenna uudelleen. Jos onnistuu, jatkan huomisaamuna samaa tahtia.
Olen varustautunut sen saamiseen laatikolla noppaolutta, kossupullolla ja parilla punkkupullolla. Jos ei noilla tänään hankinta onnistu, niin yritän huomenna uudelleen. Jos onnistuu, jatkan huomisaamuna samaa tahtia.
^ Hyvää rallia sullekin!
Meikällä meni sen puolentoista päivän aikana laatikko kepardia, puol litraa lakukossua, puol litraa Tapiota, 7 lonkeroa... hyvin ravisti vielä maanantaina
Meikällä meni sen puolentoista päivän aikana laatikko kepardia, puol litraa lakukossua, puol litraa Tapiota, 7 lonkeroa... hyvin ravisti vielä maanantaina

Tarvitsisin ja haluaisin hankkia, ja aion hankkia, parin vuoden sisään vanhojen tilalle. Nyt sisustetaan ja kortti vinkuu kipeästi:
Tytsän huoneeseen maton, hyllystön ja askartelupöydän. Ei tule olemaan halpaa lystiä.
Makuuhuoneeseen ratkaisun kirjoilleni. Ei tule olemaan halpaa lystiä.
Olohuoneeseen tilaustyönä tehty elektroniikkataso, verhot, ratkaisu televisiolle, hyllystö, tykkiteline, ruokailuryhmä, fatboy. Konkurssivaara.
Työhuoneeseen pieni vuodesohva, tyylikkäämpi hyllystö leffoille, työtuoli, verhot. Ei tule olemaan halpaa lystiä.
Eteiseen matto. Keittiöön matto ja verhot. Ei tule olemaan halpaa lystiä.
Alaterassille pieni istumaryhmä.
Yläterassille iso oleiluryhmä, kaasugrilli, fatboy ja lyhty-yhdistelmä. Ei tule olemaan halpaa lystiä.
Taidan lotota. Pelkkä olohuoneen pienehkö huomaamaton laatikosto leluille kun kustantaa jo 900€ *vammaisilme*
.... Tai sitten askeettista huonekalutonta elämää, vaihtoehto. Not.
Tytsän huoneeseen maton, hyllystön ja askartelupöydän. Ei tule olemaan halpaa lystiä.
Makuuhuoneeseen ratkaisun kirjoilleni. Ei tule olemaan halpaa lystiä.
Olohuoneeseen tilaustyönä tehty elektroniikkataso, verhot, ratkaisu televisiolle, hyllystö, tykkiteline, ruokailuryhmä, fatboy. Konkurssivaara.
Työhuoneeseen pieni vuodesohva, tyylikkäämpi hyllystö leffoille, työtuoli, verhot. Ei tule olemaan halpaa lystiä.
Eteiseen matto. Keittiöön matto ja verhot. Ei tule olemaan halpaa lystiä.
Alaterassille pieni istumaryhmä.
Yläterassille iso oleiluryhmä, kaasugrilli, fatboy ja lyhty-yhdistelmä. Ei tule olemaan halpaa lystiä.
Taidan lotota. Pelkkä olohuoneen pienehkö huomaamaton laatikosto leluille kun kustantaa jo 900€ *vammaisilme*
.... Tai sitten askeettista huonekalutonta elämää, vaihtoehto. Not.
-
- Kitisijä
^ Tai vaihtoehtoisesti saha ja tapitussarja käteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Bluntly kirjoitti:^ Tai vaihtoehtoisesti saha ja tapitussarja käteen.

If you found out that Thomas Edison fucked kids, would you stop turning the lights on?
Periaatteessa varmaan ihan mahdollista, koska osaan kyllä rakentaa ja nikkaroida. Mutta eipä taida nenä kestää vaikka olisi millaiset suojamaskit naamalla.Bluntly kirjoitti:^ Tai vaihtoehtoisesti saha ja tapitussarja käteen.
Mies ehkä voisi, mutta eipä taida ehtiä. Näytin juuri Dekon sisutuslehdestä tikapuuhyllyä leffoille. Tarkoitus oli toki näyttää minkä tyylistä olin ajatellut, eikä niin että kyseinen tikapuuhylly olisi saatava tai edes vakavasti otettava vaihtoehto. 1800€ hintalappu sai kiroilusarjan aikaan ja "haen puuta, nauloja ja vasaran, kyhään perkele itse". Eli ehkä tuolla keinolla voisi onnistuakin. Oveluus, naisen oveluus.
Todennäköisesti joudun myös perumaan Dekon kestotilauksen ;/
-
- Kitisijä
RP kirjoitti:Pelkkä olohuoneen pienehkö huomaamaton laatikosto leluille kun kustantaa jo 900€ *vammaisilme*

The great club outshines the individual, always and forever.
http://www.nettiauto.com/chevrolet/corvette/3788940
On tuo kyllä kaunis kori autoon, voi jumankvita.
-
- Kitisijä
^ Mun mielestä aivan saatanan ruma. Näyttää hammastahnatuubilta, jota on puristeltu vähän sieltä sun täältä.
If you found out that Thomas Edison fucked kids, would you stop turning the lights on?
-
- Kitisijä
Mä olen jättänyt mm olohuoneen sisustukseen liittyvät investoinnit (semihalpaa ja semihalvalta näyttävää(!) mattoa lukuunottamatta) tekemättä. Pitää odottaa vielä hetki, josko löytäisi ellin, jonka kanssa sitten laittaisi noikin -> mahdollista rahan säästöä kahteen kertaan kunnolla sisustamiseen verrattuna.RP kirjoitti:Tarvitsisin ja haluaisin hankkia, ja aion hankkia, parin vuoden sisään vanhojen tilalle. Nyt sisustetaan ja kortti vinkuu kipeästi
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Tollasen kyytiin otetaan tyttöjä, ei Bhvenia.Bhven kirjoitti:^ Mun mielestä aivan saatanan ruma. Näyttää hammastahnatuubilta, jota on puristeltu vähän sieltä sun täältä.
-
- Kitisijä
Hyvinkin luultavasti kämppään tulee uusi lamppu reissun jälkeen.
-
- Kitisijä
Pitäis hakea itiksen JYSK:stä lipasto. Pitäis myös saada autokyyti; ehkä äiti jeesais torstain vapaapäivänä ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Keskiviikkona periatteitteni vastaisesti olen klo 8 Hulluilla Päivillä hakemassa kaverille (tai kaverin pojalle) Ticket to Heaven- ulkoilupuvun, kun kerran vapaalla olen
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Keskiviikkona periatteitteni vastaisesti olen klo 8 Hulluilla Päivillä hakemassa kaverille (tai kaverin pojalle) Ticket to Heaven- ulkoilupuvun, kun kerran vapaalla olen

The great club outshines the individual, always and forever.
360cm TV- taso sydeeminen, hyvin matalan. Jossa on paljon säilytystilaa piilossa. Löysin yhden vaihtoehdon, mutta materiaali ei miellytä kovastikaan. Melkein pakko teettää sitten.
JOtenkin tuo ei oikein kosketa mun simpukkaa. Mä tykkään aggressiivisemman näköisistä.Manaaja kirjoitti:http://www.nettiauto.com/chevrolet/corvette/3788940
http://www.nettiauto.com/buick/riviera/3779884Dave kirjoitti:JOtenkin tuo ei oikein kosketa mun simpukkaa. Mä tykkään aggressiivisemman näköisistä.
-
- Kitisijä
^ Tossa rupeaa jo olemaan sen kokoinen moottori, että kehtaisi hankkia harrasteautoksi.
Heh. On vähän vitullisen tuskanen hinta pikkulohkomoposta joka ei liiku minneen. Ja mitä siihen laitettuun tulee, niin kromiosista näkee jo kuvien perusteella ettei auto ole lähellekään priimakunnossa. Kukahan tampio tuon menee tuohon hintaan noutamaan. Todennäkösesti maksanut uittajalle maksimissaan 13 tonttua veroineen päivineen. Jos toi olis edes Hemi Cuda, niin hintalapun vois jotenkin ymmärtää.exPertti kirjoitti:Siitä valmiiksi laitettua:Manaaja kirjoitti:http://www.nettiauto.com/buick/riviera/3779884Dave kirjoitti:JOtenkin tuo ei oikein kosketa mun simpukkaa. Mä tykkään aggressiivisemman näköisistä.
http://www.nettiauto.com/plymouth/barracuda/3649894
Noooooo!
PS. Voi jösses mikä kääpiö toi rougani on.
PS. Voi jösses mikä kääpiö toi rougani on.
-
- Kitisijä
Muuten ostaisin samantien, mutta kun on hopeinen. Ei kykene.
En ole kyllä ikinä ymmärtänyt noiden vanhojen hikisten rumien peltipurkkien päälle. Siis noi on vittu niin rumia että ei rajaa.
Vanhat jenkkimuskelit ovat påp
Vanhat jenkkimuskelit ovat påp