Mitä teillä Tänään syödään?
Re: Mitä teillä Tänään syödään?
Possun lapaa "kiinalaisittain". Pakko todeta että oon hyvä kokki. 

Taidan tehdä herkkupitsan, uskoisin että krapulamätölle on tilausta.
On vähän kipeä olo. Taidan hakea snackystä heavy monsterin lohdukkeeksi.
-
- Kitisijä
Taisi tulla syöpöttelypäivä. Bratwurstiaamupalan päälle kalakeitto kiehumassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Kevätrullia+ hapanimeläkastiketta, punajuuripihvejä+turkkilaista jugurttia, tuoretta timjamia ja piparjuuritahnaa, eilistä salaattia. Nams.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Nakkikeittoa!
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Teki eilenkin mieli maksaa, mut ne veriset löllyrät oli niin äklöjä, että valitsin maksalaatikon. Tosin kai niitä vois siedättäytyä laittamaan itsekin, mutta ehkä ei ihan vielä kuitenkaan. Rusinoilla ja karpalohillolla. Valmiissa maksapihveissä oli E621, joten jäivät hylländeriin.
Prepare for the worstest.
Ei maksalaatikkoon saa laittaa rusinoita!!11
En tajua kuka sen maailman hölmöimmän idean on keksiny.
Ihan sama kuka on keksinyt, mut mulle rusinoilla!!! Tunge rusinas sit jonnekin muualle kuin suuhun jossei kelpaa.Manaaja kirjoitti:Ei maksalaatikkoon saa laittaa rusinoita!!11
-
- Kitisijä
Paahtopaistia, uunijuureksia ja salaattia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Paahtopaistia ja papuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Maksis ilman rusinoita on kuin nainen ilman nännejä.Dumis kirjoitti:mut mulle rusinoilla!!!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ruoka johon tungetaan hilloa ja rusinoita, on jälkiruokaa.
-
- Kitisijä
Eilen hanhenmaksamoussea ja shampanjaa, tänään QP laittikolalla. Syy ja seuraus.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Uuniperunaa ja kasviksia, NAM!
Mitähän sitä tekis puolikkaasta purkista hirvenlihanötköttiä? Toisen puolen törkkäsin hernariin jossa toimi, mutta ei sitä hernariakaan jaksais ihan määrättömiä määriä syödä putkeen.
IMO nötkötti on parasta kylmänä purkista päin.Manaaja kirjoitti:Mitähän sitä tekis puolikkaasta purkista hirvenlihanötköttiä? Toisen puolen törkkäsin hernariin jossa toimi, mutta ei sitä hernariakaan jaksais ihan määrättömiä määriä syödä putkeen.
-
- Kitisijä
HIRVIttävä epäsana.Manaaja kirjoitti: hirvenlihanötköttiä?
-
- Kitisijä
Olen perunafani, hiilarikammoiset voi mun puolesta pyörtyä. Ei ole ollut paino-ongelmia, vaikka vetelenkin perunaa. Ja salaatti kuluu jokaiseen ateriaan.Dumis kirjoitti:^ Watfak? Missä liha? Perunaa?
Lihaan en koske edes pitkällä tikulla!
Hivenlihanaudanliha?exsu kirjoitti:HIRVIttävä epäsana.Manaaja kirjoitti: hirvenlihanötköttiä?
^ Siinä on molempia eläimiä, joten ei toi teknisesti kovinkaan väärin ole. Saa toki keksiä paremman sanan tuotteelle.
-
- Kitisijä
Kastike, keitto, pihvi (=viipaloi ja paista). Toimii erittäin hyvin myös suolaisessa piirakassa mutta sinä et vissin hiilareita vieläkään harrasta.Manaaja kirjoitti:Mitähän sitä tekis puolikkaasta purkista hirvenlihanötköttiä?
Semmoinen nootti vielä että mejän säilyke oli kokonaan hirveä mutta varmaan tuo hirvi-nauta toimii samalla kaavalla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Mä tein jo sille yksinkertaiset: heitin pannulle haarukalla muhennettuna neljän munan kanssa ja raastoin päälle vähän wanhanmallista goudaa. Sit vaan puuhaarukalla sekasin kunnes jähmeetä ja ääntä kohti.
-
- Kitisijä
En tiedä. Minun puolesta voit laittaa sen tökötin mihin hyvänsä ja syödä sen peltipurkin.Manaaja kirjoitti:Mitähän sitä tekis puolikkaasta purkista hirvenlihanötköttiä? Toisen puolen törkkäsin hernariin jossa toimi, mutta ei sitä hernariakaan jaksais ihan määrättömiä määriä syödä putkeen.
Kyllä osaan minäkin! Tämä tietenkin kitinän kielellä (kaikki asiat päälawllaan normaalielämään nähden) tarkoittaa että meidän kaikkien puolesta voit syödä tökötin nauttien siitä ja heittää purkin pois kakkaämpäriisi!
Kaikki on täällä päinvastoin paitsi Stadinarska, joka loistaa tavallisuudellaan!
Ja ketjun TOPIC:
Tänään on jo syöty tavallista kotimuonaa, olikos se kermaista nassua.
Kohta otan kahvikupposen ja sitten illalla kenties rahkaa ja illalla myöhemmin jotain ruskeaa nestettä joka ei ole kaljaa, koska kaljaa en juo.
Ruskean sitruunaisen nesteen kera , jota teeksi kutsutaan, nautin ruskeaa ruisleipöö. Vaikka Heikkilän Antti on sitä vastaan! Oletteko lukeneet??
Ja sitten ehkä otan suklaata, mutta en ole varma.
Toivoo terveisin kaikille teidän Pastellipoikanne eli ruokaa sisälleen ahtaava hoikahko
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.