Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Kiitokset, nyt toimii taas!! Ei mene varmasti montaa päivää kun myös television oletuskieli on puola tai venäjä, taidan jo etukäteen painaa mieleen miten valikoissa edetään..
Elämä kantaa, jos sen antaa
-
- Kitinän uhri
Mikä on paras vitsku tms valmiste mikä estäis kynsien liuskottumista ja sais ne muutenkin vahvemmaks. Ja edistäis myös samalla hiusten kasvua?
-
- Kitisijä
Hankkiudu raskaaksi.Sola kirjoitti:Mikä on paras vitsku tms valmiste mikä estäis kynsien liuskottumista ja sais ne muutenkin vahvemmaks. Ja edistäis myös samalla hiusten kasvua?
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitinän uhri
Mä en tota juustoo enää oikein syö ja mitä tohon raskautumiseen tulee, niin ottasin sen miehekkeen tohon rinnalle eka 

-
- Kitinän uhri
^Saaks noit yhessä purkissa?
Ei kai. Ja kaseiinia nyt tarvii sellasia määriä sitten että sitä nyt nappeina vois oikein ottaakaan.Sola kirjoitti:^Saaks noit yhessä purkissa?
http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artikla ... t-pro-1-kg
Vedä tommosta parikytä grammaa joka ilta ja kato vaikuttaako mitään muutamassa viikossa. Sitä kalsiumia kans jos et käytä oikein maitotuotteita.
-
- Kitinän uhri
^Okei, mut mä en ny ihan käsittänyt mihin tota kaseiinia tarvii... Äh, täytyy himasa googletella. Ny ei kerkee. Kiitti kuitenkin avusta.
Pus
Pus

No se on maitoproteiini. En mä tiiä "tarviiko" sitä nyt niin mihinkään, mutta olin huomaavinani että omat kynnet tulivat vahvemmiksi sen jälkeen kun aloin vetämään tota iltaprodea naamariin ja ZMA:ta. Mut mä olen kyllä toisaalta aina nauttinut maitotuotteita suht hyvin.Sola kirjoitti:^Okei, mut mä en ny ihan käsittänyt mihin tota kaseiinia tarvii...
Mulle on tullut sitten marraskuun kun kokeilin sitä Nokia N8:aa, palvelu- ja päivitystekstareita lähettäjänä "Nokia", vaikka mulla ei ole ollut ko. puhelinta käytössä neljännesvuoteen. Miten noi saa loppumaan? En löytänyt pikaisella googlauksellakaan vastausta.
-
- Kitisijä
Minulla on eräänlainen taloudellis-moraalinen ongelma, johon Kitinästä ei liene ratkaisua. Mutta kunhan selostan.
Pöljä enoni vuokrasi ennen kauppaa 13,4 hehtaaria peltoa naapurin kehitysvammasiirtolalle. Tai oikeastaan jatkoi vuokrasopimusta vuosittain, ikuinen jatkumo niin. Minä kieltäydyin uusimasta vuosittain. Harrastavat "biodynaamista" maanviljelyä, joka on steinerilais-antroposofinen versio luomuviljelystä ja luomutuin. Tarvitsevat tukiinsa aina viiden vuoden sopimuksen.
Minä haluaisin maat omaan viljelyyn. Koska se epävarman tilanteen vuoksi oikeastaan vieläkään skulaa, täytynee jatkovuokrata vielä. Nyt ne hörhöt eivät olleet ottaneet yhteyttä, vaikka se viiden vuoden kautensa loppuu syksyllä. Ehkä unohtivat tai pelkäsivät minua.
Maataloussihteeri ja -neuvoja vakuuttavat, että ilman muuta saan pellon vuokralle. Ja paljon parempaan hintaan. Soitinkin hyvälle ja luotetulle maanviljelijäkamulle, joka on kovin kiinnostunut. Sitten otin itse yhteyttä steinerilaisiin, ja onnistuin kiristämään tosi hyvän hehtaarivuokran.
Ongelma, että minä en haluaisi viiden vuoden sopimusta. Enkä sitoutua varsinkaan heihin. En tukea minkäänlaista uskonlahkoa tai pseudotiedettä. Ovat nimittäin just näitä:
http://www.skepsis.fi/lehti/2001/2001-3erva.html
Ja kyllä, onhan kehitysvammaisten hoitokoti herkkä asia, mutta toisaalta oli se insidentti kun se yksi potilaansa koetti paeta luokseni ja valitti millainen pakkovalta siellä on, hän on vankina.
Toisaalta sitten luultavimmin siltä toiselta kaverilta en ihan niin hyvää vuokraa saisi.
Ja ennen kaikkea näillä hörhöillä on luomulehmiä, joiden pitää saada olla ulkona.. ja asetelma on ettei niillä ole riittävän lähellä navettaansa mitään muuta paikkaa ne laittaa kuin se minun peltoni!! Voisivat kuulemma kuljetella muuallekin, mutta kovin hankalaa olisi. Ja minähän olen eläinsuojeluhenkinen.
Mutta en pidä heistä ja liian pitkä sopimus vaikkakin hyvä vuokra ja sitten ne lehmät ja sitten minä olen se paha jätkä.
Isänikin pitää itsestäänselvänä, että jatkovuokraisin taas niille, eikä ymmärrä minua ollenkaan.
Aarrgghh!!
Köyhä naapuri ne eivät sentään ole. Koko kylä täynnä niiden rakennuksia, henkilökuntaa kymmeniä, uusia autoja ja traktoreita pihat väärällään.
Pöljä enoni vuokrasi ennen kauppaa 13,4 hehtaaria peltoa naapurin kehitysvammasiirtolalle. Tai oikeastaan jatkoi vuokrasopimusta vuosittain, ikuinen jatkumo niin. Minä kieltäydyin uusimasta vuosittain. Harrastavat "biodynaamista" maanviljelyä, joka on steinerilais-antroposofinen versio luomuviljelystä ja luomutuin. Tarvitsevat tukiinsa aina viiden vuoden sopimuksen.
Minä haluaisin maat omaan viljelyyn. Koska se epävarman tilanteen vuoksi oikeastaan vieläkään skulaa, täytynee jatkovuokrata vielä. Nyt ne hörhöt eivät olleet ottaneet yhteyttä, vaikka se viiden vuoden kautensa loppuu syksyllä. Ehkä unohtivat tai pelkäsivät minua.
Maataloussihteeri ja -neuvoja vakuuttavat, että ilman muuta saan pellon vuokralle. Ja paljon parempaan hintaan. Soitinkin hyvälle ja luotetulle maanviljelijäkamulle, joka on kovin kiinnostunut. Sitten otin itse yhteyttä steinerilaisiin, ja onnistuin kiristämään tosi hyvän hehtaarivuokran.
Ongelma, että minä en haluaisi viiden vuoden sopimusta. Enkä sitoutua varsinkaan heihin. En tukea minkäänlaista uskonlahkoa tai pseudotiedettä. Ovat nimittäin just näitä:
http://www.skepsis.fi/lehti/2001/2001-3erva.html
Ja kyllä, onhan kehitysvammaisten hoitokoti herkkä asia, mutta toisaalta oli se insidentti kun se yksi potilaansa koetti paeta luokseni ja valitti millainen pakkovalta siellä on, hän on vankina.
Toisaalta sitten luultavimmin siltä toiselta kaverilta en ihan niin hyvää vuokraa saisi.
Ja ennen kaikkea näillä hörhöillä on luomulehmiä, joiden pitää saada olla ulkona.. ja asetelma on ettei niillä ole riittävän lähellä navettaansa mitään muuta paikkaa ne laittaa kuin se minun peltoni!! Voisivat kuulemma kuljetella muuallekin, mutta kovin hankalaa olisi. Ja minähän olen eläinsuojeluhenkinen.
Mutta en pidä heistä ja liian pitkä sopimus vaikkakin hyvä vuokra ja sitten ne lehmät ja sitten minä olen se paha jätkä.
Isänikin pitää itsestäänselvänä, että jatkovuokraisin taas niille, eikä ymmärrä minua ollenkaan.
Aarrgghh!!
Köyhä naapuri ne eivät sentään ole. Koko kylä täynnä niiden rakennuksia, henkilökuntaa kymmeniä, uusia autoja ja traktoreita pihat väärällään.
-
- Kitisijä
^ oli muuten jännä kun jossain viestissäsi taannoin sanoit, ettet halua kertoa mestasi tarkkaa sijaintia, mutta vihjeiden ja googlen avulla Runkkulaakso, Karhuvaara löytyi noin viidessä sekunnissa.
Viimeksi muokannut Bhven, 27.03.2011 0:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
People be like: Why are you doing something that I don't immediately understand? And I'm like: What?!
-
- Kitisijä
^ Meinaatko ryhtyä stalkkaamaan?
-
- Kitisijä
Tietenkin.elco kirjoitti:^ Meinaatko ryhtyä stalkkaamaan?
People be like: Why are you doing something that I don't immediately understand? And I'm like: What?!
-
- Kitisijä
Misut saisivat lähettää nakukuvia. Hypoteesisi on mahdollinen. Kirjoittaessani arvasin jonkun valopään tutkivan. Mutta tarvitsiko sanoa, häh? Tilanteen kuvatakseni kuitenkin täytyi antaa tietoja. En osaa päättää vaikka pitäisi.Bhven kirjoitti:Tietenkin.elco kirjoitti:^ Meinaatko ryhtyä stalkkaamaan?
No nyt ostin. Siinä oli kierrekorkkiManaaja kirjoitti:^ Ostat, se oli käsky!

Oon pohtinut, minkälaisen peitetarinan kehittelen vaimolle. Sanon, että katoin netistä viiniarvosteluja, ja tämän erinomaista hinta-laatusuhdetta kehuttiin.
-
- Kitisijä
AAARRGGHHH!! En vieläkään osaa päättää, vaikka tänään tai huomenna varmaan pitäisi kertoa osapuolille.
Yritän meditoida rauhoittavan kuva-aineiston avulla:
http://xhamster.com/movies/182036/russian_nudists.html
Yritän meditoida rauhoittavan kuva-aineiston avulla:
http://xhamster.com/movies/182036/russian_nudists.html
^Tää on helppo: kysyt äidiltä, kuinka kuuluu tehdä ja teet niin kuin se sanoo.
-
- Kitisijä
Mietin ihan samaa. Jos kerta oot eläintenystävä niin tuohan on pelkkää voittoa. Saat hyvät hynkyt ja tiedät että ammut kirmaa onnellisena laitumilla.Suvinen kirjoitti:Siis onko tässä muuta ongelmaa kuin että et pidä heistä?Gat kirjoitti:Minulla on eräänlainen taloudellis-moraalinen ongelma, johon Kitinästä ei liene ratkaisua.
En näe ongelmaa. Rahastat typeriä hörhöjä ja samalla teet luomulehmät onnellisiksi, mikä sen parempaa?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Mennään illalla waimon kanssa Helsinkiin syömään. Mikä olisi mukava ruokapaikka, jossa voisi ruokailun jälkeen ottaa vähän drinksua? Ei liian hiljainen, mutta ei kauhea metelikään.
-
- Kitisijä
Mecca, grotesk, sikala, belge, ahjo/toscanini.Dave kirjoitti:Mennään illalla waimon kanssa Helsinkiin syömään. Mikä olisi mukava ruokapaikka, jossa voisi ruokailun jälkeen ottaa vähän drinksua? Ei liian hiljainen, mutta ei kauhea metelikään.
EDIT: tulen stalkkaamaan.
-
- Kitisijä
Chez Dominiquen ei voi jäädä drinksulle?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
-
- Kitisijä
Mä tuun mukaan!!elco kirjoitti:EDIT: tulen stalkkaamaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
En kerro, mihin meenelco kirjoitti:Mecca, grotesk, sikala, belge, ahjo/toscanini.Dave kirjoitti:Mennään illalla waimon kanssa Helsinkiin syömään. Mikä olisi mukava ruokapaikka, jossa voisi ruokailun jälkeen ottaa vähän drinksua? Ei liian hiljainen, mutta ei kauhea metelikään.
EDIT: tulen stalkkaamaan.

-
- Kitisijä
No on siinä vielä se luomulle välttämätön viiden vuoden sopimus. Haluaisin vapaammin omaa harkintaa esim. vuoden välein. En haluaisi olla noiden kanssa naimisissa viittä vuotta ja luultavimmin loppuikäni jos nyt uusin. . Ei ne ole suosittuja täällä muutenkaan, moni haluaa ne vittuun. Aika hankalia ne on ihan käytännössä. Ne lehmät on ikäänkuin panttivankitilanne minulle. Tiedä vaikka saisivat muuallekin. Satku sinne tänne on minulle sivuasia tässä balanssissa.Haemaeraemies kirjoitti:Mietin ihan samaa. Jos kerta oot eläintenystävä niin tuohan on pelkkää voittoa. Saat hyvät hynkyt ja tiedät että ammut kirmaa onnellisena laitumilla.Suvinen kirjoitti:Siis onko tässä muuta ongelmaa kuin että et pidä heistä?Gat kirjoitti:Minulla on eräänlainen taloudellis-moraalinen ongelma, johon Kitinästä ei liene ratkaisua.
En näe ongelmaa. Rahastat typeriä hörhöjä ja samalla teet luomulehmät onnellisiksi, mikä sen parempaa?