Saitko jonkun taudin?Bluntly kirjoitti:En typottanut, en. Se on vettä ja rehuja nyt.Manaaja kirjoitti:Ootko nyt varma ettet typottanu? Carpacciotahan sä tarkotit?
Mitä teillä Tänään syödään?
Re: Mitä teillä Tänään syödään?
-
- Kitisijä
Aurajuustokalapullia ja salaattisekoitus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Poutun marinoitua possun sisäfilettä, viimeistä kertaa ikinä.
-
- Kitisijä
Tein ihan törkeen hyvää tomaattikeittoa: tomskuja, sipulia, kuivattuja tomskuja, punaisia linssejä kookosmaitoa, vähän hunajaa ja korianteria. Tätä sitten loppuviikko työeväänä.
Ipana söi kuumeesta ja yskästä välittämättä kolme jättilättyä ja kulhollisen metsämarjoja.
Mä olen syönyt puolikkaan Paussi-keksin ja yhden banaanin. Odotan sitä päivää, että tekis mieli syödä jotain.
Mä olen syönyt puolikkaan Paussi-keksin ja yhden banaanin. Odotan sitä päivää, että tekis mieli syödä jotain.
-
- Kitisijä
Tasan ei mee jne. Mä odotan sitä päivää, kun ruoka ei olis jotenkin elämän keskiössä ja jatkuvasti mielessä.AngryBird kirjoitti:Odotan sitä päivää, että tekis mieli syödä jotain.
-
- Kitisijä
Lohisalaattia. tjsp. RöyH.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Pitsan joutui vääntämään päivän järkytysten päälle. Mozzarellaa, salamia, tomaattia ja jalapenoja.
-
- Kitisijä
Lämmintä vuohenjuustosalaattia. Ja vähän sushiakin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Parsasalaattia ja sen laskeuduttua minestronekeittoa, nam.
-
- Kitisijä
Vihreää parsaa ja hollandaisekastiketta, sekä uunissa yrttien kanssa kuivatettuja kirsikkatomaatteja, rapsakaksi paahdettua ilmakuivattua kinkkua ja mozzarellaa basilikapedillä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Elämätön Kitisijä
Eilettäin tuli syötyä keitettyjä perunoita ja lihapullia. Tänään haen valmissatsin kaupan lihatiskiltä (enkä tarkota Saarioisten valmispakettia, vaan kaupan keittiön sapuska-annosta.. toivottavasti tarjonta ja kysyntä kohtais
muuten jää väliin!)

Eli toisin sanoen tarkoitat vanhentuneista raakatuotteista kypsentämällä "tuoreistettuja" jalosteita.scarface kirjoitti:Eilettäin tuli syötyä keitettyjä perunoita ja lihapullia. Tänään haen valmissatsin kaupan lihatiskiltä (enkä tarkota Saarioisten valmispakettia, vaan kaupan keittiön sapuska-annosta.. toivottavasti tarjonta ja kysyntä kohtaismuuten jää väliin!)
Saarioiseen verrattuna...noniinno.
Tervetuloa ruokamyrkytys!scarface kirjoitti:kaupan keittiön sapuska-annosta
Näköjään siis joku todella ostaa niitä pöperöitä...
Meillä on poronfilettä. Jotain varmaan tarttis tehdä sen seuraksi. Taidan olla laiska ja päätyä perunamuusiin. Puolukoita on pakastimessa...
-
- Elämätön Kitisijä
Joo joskus oon ostanu kun töissä ollu. Ei mitään raposta kyllä ne sapuskat, totta!
mut äkkiseltään menee kun on kiirus.
Tänään kokkailin kotosalla plainin spagetti bolognesen

Tänään kokkailin kotosalla plainin spagetti bolognesen

-
- Kitisijä
Meidän työpaikka pitää Malmin CM:n valmisruokatiskin pystyssäAngryBird kirjoitti:Näköjään siis joku todella ostaa niitä pöperöitä...

Itse suosin Prisman kanaa tai kalaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kala on kyllä viimeinen tuote mitä lähtisin ostelemaan noista valmistiskeistä. Ne on ensin pari päivää lojunut siinä tiskissä raakatuotteina myytävänä, sen jälkeen "loimutettu", ja työnnetty takaisin tiskiin myyntiin, ja kun ei vieläkään ole mennyt, niin sitten niistä tehdään "ruokaa". Yngh.
-
- Kitisijä
Jääkaapin tyhjentäjän spesiaalimössöä: kanaa, sipulia, paprikaa, valkosipulia, porkkanaa, ananasta, omenaa, chiliä, ruokakermaa, tuorejuustoa, pastaa. Lisäksi currya, mustapippuria, suolaa.
Onnistui, kaappi tyhjä! Nyt kauppaan.
Onnistui, kaappi tyhjä! Nyt kauppaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
-
- Kitisijä
Pakastimesta flunssantappokeittoa jossa oli muiden juureksien lisäksi punajuurta (->vääränlainen makeus tässä yhteydessä) ja liikaa inkivääriä. Lisäsin pakastimesta soosiin härkäpapuja ja jääkaapista auraa. Oli siedettävää mut ei mitenkään herkullista.
Mitenkäs tosta perussoosista saisi parempaa?
Mitenkäs tosta perussoosista saisi parempaa?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Mausteisia uunikyljyksiä ja vihanneksia, lohkoperunoita.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Seitiä ja pariisinperunoita. Päälle kippasin eilisen kanankoiville tarkoitetun dipin.
-
- Kitisijä
Grillikausi aukesi aiemmin tänään.
Lohta ja kesäkurpitsaa.
Lohta ja kesäkurpitsaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Nautaa, vihreää parsaa ja hollandaisea.
-
- Kitisijä
1kg wingsei porisee öljyssä.
Kastike: ½dl etikkaa, 200g voita, ½rkl sudden death, paprikajauhetta tujaus.
Kastike: ½dl etikkaa, 200g voita, ½rkl sudden death, paprikajauhetta tujaus.