Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
So Hard

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja So Hard »

nowaysis kirjoitti:Käykö Latvia jos näet jonkun paikallisista kaunottarista nakuna?
Sian tuntien nekin on jo nähty.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ah tietty! Ihana muuten että meidän(mun ja exsun) nakuisuus asetetaan pitkäsäärisiä itäkaunottaria korkeammalle 8)
Prepare for the worstest.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

nowaysis kirjoitti:Voin _näyttäytyä_ Sikikselle nakuna (selkeesti sulla on vielä opittavaa biznezmaailmasta, kun noin heikot ehdot neuvottelit;) ) jos lähdet turvaamaan mun ja exsun turvallisuutta. Ja hei ties mihin ois suostuttu jos oisit tajunnu vaatia enemmän, daah!111
Päädyt lukemaan sen sopparin pienellä printatun osuuden parin ruokaviiniputelin jälkeen! Tässä mennään tällaisella muna ovenväliin -taktiikalla.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Haha. :D Täällä on jo neuvottelut käynnissä. Yritin vähän selata halpalentotilannetta, jos katsoisi vielä vaihtoehtoisia kohteita. Mulle Riika ja Nowan riisuminen siis ihan OK, mutta kyllähän sitä halvalla pääsee toki muuallekin.

Mites Liettua, jos Latvia on jo niiin nähty? Ainakin Ryanair lentää Kaunasiin.
So Hard

exsu kirjoitti:Haha. :D Täällä on jo neuvottelut käynnissä. Yritin vähän selata halpalentotilannetta, jos katsoisi vielä vaihtoehtoisia kohteita. Mulle Riika ja Nowan riisuminen siis ihan OK, mutta kyllähän sitä halvalla pääsee toki muuallekin.

Mites Liettua, jos Latvia on jo niiin nähty? Ainakin Ryanair lentää Kaunasiin.
Musta on tosi kurja temppu kutsua Nowan riisuuntumista halvaksi! huomannet kuitenkin, että nakuilulupaus laajennettiin teidän rouvauteennekin. Jokin nappi päässä vinossa tänään. Luin että Ryanair lentää Kansasiin ja oli hetken wtf.
nowaysis
Kitisijä

Bruce Willisika kirjoitti: ovenväliin
Ei se nyt härreguud noin suuri ole!11

Kaunas ja Riika 6€/suunta Tampereelta, mulle molempi parempi. Aattelin että jos reissusta tulis ihan paska(laatupalstamme laatu huomioiden ei täysin mahdotonta sekään), ei harmittais kovin pahasti ;) Eiku, ihan oikeesti musta ois tietyin varauksin oikein kiva lähteä :)
Viimeksi muokannut nowaysis, 28.04.2011 17:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
exsu
Kitisijä

So Hard kirjoitti:huomannet kuitenkin, että nakuilulupaus laajennettiin teidän rouvauteennekin.
No se on vähän kun Sika lupaisi riisua siellä, niin nähty.
nowaysis
Kitisijä

So Hard kirjoitti: nakuilulupaus laajennettiin teidän rouvauteennekin
Ei tuottane ongelmia ;) Kannattaa ilmottautua mukaan nyt, voi olla tunkua kunhan sana tästä leviää!111 :D
So Hard

exsu kirjoitti:
So Hard kirjoitti:huomannet kuitenkin, että nakuilulupaus laajennettiin teidän rouvauteennekin.
No se on vähän kun Sika lupaisi riisua siellä, niin nähty.
Alan kohta huolestua Sian/Gattacan/Nussivan maailman hengen ja terveyden puolesta.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Joo kuutosella pääsee reissuun, niin kyllähän mä sitten voin harkita osallistumista, jos vain aikataulut sopii yksiin. Heitelkääs joitain päivämääräehdotuksia.
nowaysis
Kitisijä

SH: Voit toki ilmoittautua mukaan ajamaan asiat oikealle tolalleen! :)

Kuvaajaa ja tahdin taputtajaa tarvitaan myös!(tahdin taputtaja lukee aika harvakseltaan nykyisin?)

Ja läpänheiton lisäksi voin itse ilmottautua keräämään(yv:lläkin voi lähestyä) listaa halukkaista lähtijöistä ja muutenkin säätämään asiaa eteenpäin (mitä tahansa opiskelulta välttyäkseni). Pahimmassa tapauksessa pärjännemme kolmestaankin :vihelt:
Viimeksi muokannut nowaysis, 28.04.2011 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
exsu
Kitisijä

Niitä kutosen lentoja on aika rajallisesti, mut jollain 50-60 eurolla kuluineen pääsee ees takaisin jo aika joustavasti.

Mulla on toukokuu aika tukossa, kesäkuun alkua?
nowaysis
Kitisijä

Kesäkuun alku sopis mullekin.
nowaysis
Kitisijä

So Hard kirjoitti:
Musta on tosi kurja temppu kutsua Nowan riisuuntumista halvaksi!
Olikohan se So Easy mun alter ego? :oops:
exsu
Kitisijä

So Hard kirjoitti: Alan kohta huolestua Sian/Gattacan/Nussivan maailman hengen ja terveyden puolesta.
Tää ei nyt auennut mulle lainkaan. Mä oon enemmän huolissani siitä, että mun ja Nowan alastomuusoptio ei houkuttele tän enempää porukkaa. Mikä teitä vaivaa, ihmiset???!!
nowaysis
Kitisijä

Allekirjoittanut unohti olevansa Pietarissa 2.-5.6.(ryhmämatkalla :oops: ) (tää on niin mua). Mutta sen jälkeen, ilomielin :D
nowaysis
Kitisijä

exsu kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Alan kohta huolestua Sian/Gattacan/Nussivan maailman hengen ja terveyden puolesta.
Tää ei nyt auennut mulle lainkaan. Mä oon enemmän huolissani siitä, että mun ja Nowan alastomuusoptio ei houkuttele tän enempää porukkaa. Mikä teitä vaivaa, ihmiset???!!
Ne on varmaan matkalla töistä kotiin just parhaillaan. Odotellaan pari tuntia ;) Ekslusiivisuus ei tee tapahtumasta tylsää, mikäli muita ei ilmottaudu!11

Voisin vaikka opiskella, koska en aloittanut suunnitelmieni mukaan neljältä, enkä viideltäkään. 18-21 on ihan hyvä vaihtis kans, ellei nyt iltalenkkiseuraa ole tarjolla..
So Hard

exsu kirjoitti:
Step-by-step rautalanka, vaikka vitsejä ei saisi koskaan selittää. Edes huonoja.

1. G on vuosia vongannut nähdäkseni kitnämisun nakuna
2. Katkeruus niille joiden on helppo skorata, erit. Sialle
3. julkinen lupaus kahdesta (!) nakuilijasta sialle heti ensiyrittämällä
4. Karhu x 12
5. Nussivan maailman tuho
exsu
Kitisijä

Aaaah. Kiitos selvennyksestä.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

12 karhua on ammattilaisille aamupala, jotta Nussiva Maailma tuhoutuisi, niin määrä pitää kolminkertaistaa.
exsu
Kitisijä

Esim. sunnuntai 12.6.- keskiviikko 15.6. olis lennot yhteensä 12.02 euroa.
nowaysis
Kitisijä

Ois ihan soppeli. Ja ei se hinta tosiaan ihan parista kympistä ole kiinni ;) Oisko SH kiinnostunu, entäs Dumis? Tarkennan vielä, etten väkipakolla nakuile kenenkään edessä, sivulla saati takana. Toisin kuin jossain järjestämässäni tapahtumassa, alkoholin nauttiminen, pöydillä tanssiminen ja nakuilu olisivat kuitenkin tällä reissulla sallittua.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Saunon (luultavasti) Treella vielä 11.6, joten ei pelkoa että tuuppaantuisin teidän seuraan.
exsu
Kitisijä

Dumis kirjoitti:Saunon (luultavasti) Treella vielä 11.6, joten ei pelkoa että tuuppaantuisin teidän seuraan.
No siitähän pääsee oikein jouhevasti Pirkkalasta 12.6. illasta lähtevälle lennolle!
nowaysis
Kitisijä

Kyllä tässä on nyt touhukkaat tädit asialla! Ei on tuleva ehkä, ehkä muuttuu vielä kylläksi ;)