Sian tuntien nekin on jo nähty.nowaysis kirjoitti:Käykö Latvia jos näet jonkun paikallisista kaunottarista nakuna?
Lomamatkaretostelua
Re: Lomamatkaretostelua
-
- Kitisijä
Ah tietty! Ihana muuten että meidän(mun ja exsun) nakuisuus asetetaan pitkäsäärisiä itäkaunottaria korkeammalle 

Prepare for the worstest.
Päädyt lukemaan sen sopparin pienellä printatun osuuden parin ruokaviiniputelin jälkeen! Tässä mennään tällaisella muna ovenväliin -taktiikalla.nowaysis kirjoitti:Voin _näyttäytyä_ Sikikselle nakuna (selkeesti sulla on vielä opittavaa biznezmaailmasta, kun noin heikot ehdot neuvottelit;) ) jos lähdet turvaamaan mun ja exsun turvallisuutta. Ja hei ties mihin ois suostuttu jos oisit tajunnu vaatia enemmän, daah!111
-
- Kitisijä
Haha.
Täällä on jo neuvottelut käynnissä. Yritin vähän selata halpalentotilannetta, jos katsoisi vielä vaihtoehtoisia kohteita. Mulle Riika ja Nowan riisuminen siis ihan OK, mutta kyllähän sitä halvalla pääsee toki muuallekin.
Mites Liettua, jos Latvia on jo niiin nähty? Ainakin Ryanair lentää Kaunasiin.

Musta on tosi kurja temppu kutsua Nowan riisuuntumista halvaksi! huomannet kuitenkin, että nakuilulupaus laajennettiin teidän rouvauteennekin. Jokin nappi päässä vinossa tänään. Luin että Ryanair lentää Kansasiin ja oli hetken wtf.exsu kirjoitti:Haha.Täällä on jo neuvottelut käynnissä. Yritin vähän selata halpalentotilannetta, jos katsoisi vielä vaihtoehtoisia kohteita. Mulle Riika ja Nowan riisuminen siis ihan OK, mutta kyllähän sitä halvalla pääsee toki muuallekin.
-
- Kitisijä
Ei se nyt härreguud noin suuri ole!11Bruce Willisika kirjoitti: ovenväliin
Kaunas ja Riika 6€/suunta Tampereelta, mulle molempi parempi. Aattelin että jos reissusta tulis ihan paska(laatupalstamme laatu huomioiden ei täysin mahdotonta sekään), ei harmittais kovin pahasti

Viimeksi muokannut nowaysis, 28.04.2011 17:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
No se on vähän kun Sika lupaisi riisua siellä, niin nähty.So Hard kirjoitti:huomannet kuitenkin, että nakuilulupaus laajennettiin teidän rouvauteennekin.
-
- Kitisijä
Ei tuottane ongelmiaSo Hard kirjoitti: nakuilulupaus laajennettiin teidän rouvauteennekin

Alan kohta huolestua Sian/Gattacan/Nussivan maailman hengen ja terveyden puolesta.exsu kirjoitti:No se on vähän kun Sika lupaisi riisua siellä, niin nähty.So Hard kirjoitti:huomannet kuitenkin, että nakuilulupaus laajennettiin teidän rouvauteennekin.
Joo kuutosella pääsee reissuun, niin kyllähän mä sitten voin harkita osallistumista, jos vain aikataulut sopii yksiin. Heitelkääs joitain päivämääräehdotuksia.
-
- Kitisijä
SH: Voit toki ilmoittautua mukaan ajamaan asiat oikealle tolalleen!
Kuvaajaa ja tahdin taputtajaa tarvitaan myös!(tahdin taputtaja lukee aika harvakseltaan nykyisin?)
Ja läpänheiton lisäksi voin itse ilmottautua keräämään(yv:lläkin voi lähestyä) listaa halukkaista lähtijöistä ja muutenkin säätämään asiaa eteenpäin (mitä tahansa opiskelulta välttyäkseni). Pahimmassa tapauksessa pärjännemme kolmestaankin

Kuvaajaa ja tahdin taputtajaa tarvitaan myös!(tahdin taputtaja lukee aika harvakseltaan nykyisin?)
Ja läpänheiton lisäksi voin itse ilmottautua keräämään(yv:lläkin voi lähestyä) listaa halukkaista lähtijöistä ja muutenkin säätämään asiaa eteenpäin (mitä tahansa opiskelulta välttyäkseni). Pahimmassa tapauksessa pärjännemme kolmestaankin

Viimeksi muokannut nowaysis, 28.04.2011 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Niitä kutosen lentoja on aika rajallisesti, mut jollain 50-60 eurolla kuluineen pääsee ees takaisin jo aika joustavasti.
Mulla on toukokuu aika tukossa, kesäkuun alkua?
Mulla on toukokuu aika tukossa, kesäkuun alkua?
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Olikohan se So Easy mun alter ego?So Hard kirjoitti:
Musta on tosi kurja temppu kutsua Nowan riisuuntumista halvaksi!

-
- Kitisijä
Tää ei nyt auennut mulle lainkaan. Mä oon enemmän huolissani siitä, että mun ja Nowan alastomuusoptio ei houkuttele tän enempää porukkaa. Mikä teitä vaivaa, ihmiset???!!So Hard kirjoitti: Alan kohta huolestua Sian/Gattacan/Nussivan maailman hengen ja terveyden puolesta.
-
- Kitisijä
Allekirjoittanut unohti olevansa Pietarissa 2.-5.6.(ryhmämatkalla
) (tää on niin mua). Mutta sen jälkeen, ilomielin 

-
- Kitisijä
Ne on varmaan matkalla töistä kotiin just parhaillaan. Odotellaan pari tuntiaexsu kirjoitti:Tää ei nyt auennut mulle lainkaan. Mä oon enemmän huolissani siitä, että mun ja Nowan alastomuusoptio ei houkuttele tän enempää porukkaa. Mikä teitä vaivaa, ihmiset???!!So Hard kirjoitti: Alan kohta huolestua Sian/Gattacan/Nussivan maailman hengen ja terveyden puolesta.

Voisin vaikka opiskella, koska en aloittanut suunnitelmieni mukaan neljältä, enkä viideltäkään. 18-21 on ihan hyvä vaihtis kans, ellei nyt iltalenkkiseuraa ole tarjolla..
Step-by-step rautalanka, vaikka vitsejä ei saisi koskaan selittää. Edes huonoja.exsu kirjoitti:Tää ei nyt auennut mulle lainkaan. Mä oon enemmän huolissani siitä, että mun ja Nowan alastomuusoptio ei houkuttele tän enempää porukkaa. Mikä teitä vaivaa, ihmiset???!!So Hard kirjoitti: Alan kohta huolestua Sian/Gattacan/Nussivan maailman hengen ja terveyden puolesta.
1. G on vuosia vongannut nähdäkseni kitnämisun nakuna
2. Katkeruus niille joiden on helppo skorata, erit. Sialle
3. julkinen lupaus kahdesta (!) nakuilijasta sialle heti ensiyrittämällä
4. Karhu x 12
5. Nussivan maailman tuho
-
- Kitisijä
Aaaah. Kiitos selvennyksestä.
12 karhua on ammattilaisille aamupala, jotta Nussiva Maailma tuhoutuisi, niin määrä pitää kolminkertaistaa.
-
- Kitisijä
Esim. sunnuntai 12.6.- keskiviikko 15.6. olis lennot yhteensä 12.02 euroa.
-
- Kitisijä
Ois ihan soppeli. Ja ei se hinta tosiaan ihan parista kympistä ole kiinni
Oisko SH kiinnostunu, entäs Dumis? Tarkennan vielä, etten väkipakolla nakuile kenenkään edessä, sivulla saati takana. Toisin kuin jossain järjestämässäni tapahtumassa, alkoholin nauttiminen, pöydillä tanssiminen ja nakuilu olisivat kuitenkin tällä reissulla sallittua.

Saunon (luultavasti) Treella vielä 11.6, joten ei pelkoa että tuuppaantuisin teidän seuraan.
-
- Kitisijä
No siitähän pääsee oikein jouhevasti Pirkkalasta 12.6. illasta lähtevälle lennolle!Dumis kirjoitti:Saunon (luultavasti) Treella vielä 11.6, joten ei pelkoa että tuuppaantuisin teidän seuraan.
-
- Kitisijä
Kyllä tässä on nyt touhukkaat tädit asialla! Ei on tuleva ehkä, ehkä muuttuu vielä kylläksi