Niin mustakinurpiainen kirjoitti:Tää on musta ihan hyvä kysymys..Manaaja kirjoitti:Miksi sen sitten pitää ylipäätänsä olla maasturi?

Mulle kelpaisi 5-sarjan Bemari tai E-sarjan mersukin, mutta waimo ei niistä tykkää.
Niin mustakinurpiainen kirjoitti:Tää on musta ihan hyvä kysymys..Manaaja kirjoitti:Miksi sen sitten pitää ylipäätänsä olla maasturi?
No, maanantaiyksilöitä on joka merkissä. Kyllä mulla silti tukholman syndroomaa pukkaa. Kun vaihtoi volkkariin niin yhtäkään ongelmaa ei ollut talven aikana mutta kyllä fiilis on sellainen kuin olisi vaihtanut Lindsay Lohanista Jutta Urpilaiseen.Dave kirjoitti:Sullahan oli kuitenkin sen Jagen kanssa kovasti murheita?
Missäs tankkaat?Dave kirjoitti:Miksiköhän noita kaasulla toimivia ei myydä enempää, kun noin halpaa?
"Suomessa on 17 julkista kaasupolttoaineen tankkausasemaa". Muistaakseni noissa kaasuautoissa on pieni bensatankki myös, eli pystyy ajamaan bensalla myös.CeDell Davis kirjoitti:Missäs tankkaat?Dave kirjoitti:Miksiköhän noita kaasulla toimivia ei myydä enempää, kun noin halpaa?
Noo, budjettia voi aina venyttää ...Dave kirjoitti:Land Rover ei mun korvissa oikein kuulosta riittävän hyvältä (siis nimi). Range Rover Sport taas halvimmillaankin maksaa 95k, eli menee yli budjetin.
Niin no, kun ihmettelit, että miksi niitä ei myydä, niin montakos noita kaasuasemia sattuu muiden kuin West Endiläisten tielle? Meitä on moneksi, muuallakin kuin pääkaupunkiseudulla.Dave kirjoitti:Mä ajan yhden kaasuaseman ohi joka arkipäivä.
Ne jotka pääkaupunkiseudulla autolla ajavat ovat kaltaisiasi bussikaistalla törttöileviä urpoja isoilla tankeillaan ja heitä tuskin kiinnostaa paljonko se polttoaine maksaa. Kunhan on komeeta ja pääsee nopeesti.Dave kirjoitti:^no joo, mutta jos ajaminen on puolta halvempaa, niin luulisi kiinnostavan pks:lla ajavia.
Öh? Aika monelaista kotteroa täällä näkyy, kuten nyt varmaan itsekin tiedät. Pks:lla asuu yli miljoona ihmistä.CeDell Davis kirjoitti:Ne jotka pääkaupunkiseudulla autolla ajavat ovat kaltaisiasi bussikaistalla törttöileviä urpoja isoilla tankeillaan ja heitä tuskin kiinnostaa paljonko se polttoaine maksaa. Kunhan on komeeta ja pääsee nopeesti.Dave kirjoitti:^no joo, mutta jos ajaminen on puolta halvempaa, niin luulisi kiinnostavan pks:lla ajavia.
.
Takseja tuossa Gasumin asemalla usein näkeekin, mikä tietenkin tekee järkeä.Manaaja kirjoitti:Onhan noita automalleja ollut vuoteen 2010 asti aika vähän, ja nekin on vähän sen luokan marginaalimalleja ollut ettei suurta yleisöä ole tainnut paljoa kiinnostaa. Nythän tuli esim. uudet Paskatit tänä vuonna tohon röpötyssegmenttiin, joka saattaa parantaa asiaa.
2200 euroa saa maksaa enemmän ja 10hv tinkiä maakaasuversiosta. Aika kohtuullinen hintaero joka voi jo tehdä järkeä. Kyllähän sillä 1400 litraa ostaa ainetta tankkiin, joten parikytä tonnia joutuu ajamaan ennenkuin päästään plussalle.
Sitä suuremmalla syyllä. Miksi ihmettelet, että ihmiset käyttävät bensaa kaasun sijaan ja samaan aikaan itselläsi on iso auto ja moottoripyörä? En ymmärrä sinua. Kolkuttaako omatunto vai mikä?Dave kirjoitti:Öh? Aika monelaista kotteroa täällä näkyy, kuten nyt varmaan itsekin tiedät. Pks:lla asuu yli miljoona ihmistä.
Meidän viestintä ei nyt oikein toimi.CeDell Davis kirjoitti:Sitä suuremmalla syyllä. Miksi ihmettelet, että ihmiset käyttävät bensaa kaasun sijaan ja samaan aikaan itselläsi on iso auto ja moottoripyörä? En ymmärrä sinua. Kolkuttaako omatunto vai mikä?Dave kirjoitti:Öh? Aika monelaista kotteroa täällä näkyy, kuten nyt varmaan itsekin tiedät. Pks:lla asuu yli miljoona ihmistä.
Hyvinhän tää toimii. Mä ihmettelen, että miksi sä ihmettelet. Kun samaan aikaan teet ihan jotain muuta. Haluaisin tietää.Dave kirjoitti:Mä ihmettelen vain ja ainoastaan sitä, miksi ihmiset eivät haki kaasuautoja, kun niilllä ajaminen on niin halpaa.
Siis mitä sä ihmettelet? Miksi mä en aja pyörällä? Miksi mä ajaisin polkupyörällä, kun voin ajaa autolla?CeDell Davis kirjoitti:Hyvinhän tää toimii. Mä ihmettelen, että miksi sä ihmettelet. Kun samaan aikaan teet ihan jotain muuta. Haluaisin tietää.Dave kirjoitti:Mä ihmettelen vain ja ainoastaan sitä, miksi ihmiset eivät haki kaasuautoja, kun niilllä ajaminen on niin halpaa.
No mut sitähän mä just ihmettelen sun kohdalla, että miksi sä ihmettelet?! Bonjaatkos?Dave kirjoitti:Miksi mä ajaisin polkupyörällä, kun voin ajaa autolla?
Kerro sä mulle, miksi ihmiset eivät halua säästää omia rahojaan.
AaCeDell Davis kirjoitti:No mut sitähän mä just ihmettelen sun kohdalla, että miksi sä ihmettelet?! Bonjaatkos?Dave kirjoitti:Miksi mä ajaisin polkupyörällä, kun voin ajaa autolla?
Kerro sä mulle, miksi ihmiset eivät halua säästää omia rahojaan.
Hankit minkä tahansa noista, niin itäblockin pojat hakee sen aika nopeesti. Kannattaa olla varuillaan ja pitää lukitussa tallissa piilossa ylimääräisiltä silmäpareilta.Dave kirjoitti:Käyn kamppailua sisäisen juutalaiseni kanssa. Ehkä kenties mahdollisesti voisin seuraavaksi firman autoksi liisata jonkun näistä:
-Jeep Grand Cherokee (uusi, tulee syksyllä)
-Porsche Cayenne
-Audi Q7
-Mersun ML
-BMW X5
90k ohjehintana on ehdoton katto.
Ehkä juutalainen kuitenkin voittaa ja en liisaa mitään noista.
Mitä mieltä lahjomaton kitinäraati on? Onko joku noista selkeästi muita parempi tai huonompi.
Edelleen korostan, että juutalaisen voittaessa en liisaa mitään noista, vaan jotain halvempaa.
Metsään ei ole tarkoitus mennä. Maasto-ominaisuuksilla ei ole merkitystä.
Manalan ehdotus voitti. Hanki Jagge. Lupaan, etten tööttää, kun ohitat bussikaistaa sisäkautta.Dave kirjoitti:No itse asiassa tuo Jagge kyllä olisi ihan jeesch ja olen sitä vähän kanssa katellut, hyvän näköinnen auto.
*Huoh*Dave kirjoitti:Kyllähän mä nyt voin ihmetellä vaikka maalin kuivumista
Eikun asentaa siihen toimivan ajoneston. Eli semmoisen raudan renkaaseen joka on jenkkileffoissa kun saa pysäköintisakon.Leevi kirjoitti:Hankit minkä tahansa noista, niin itäblockin pojat hakee sen aika nopeesti. Kannattaa olla varuillaan ja pitää lukitussa tallissa piilossa ylimääräisiltä silmäpareilta.Dave kirjoitti:Käyn kamppailua sisäisen juutalaiseni kanssa. Ehkä kenties mahdollisesti voisin seuraavaksi firman autoksi liisata jonkun näistä:
-Jeep Grand Cherokee (uusi, tulee syksyllä)
-Porsche Cayenne
-Audi Q7
-Mersun ML
-BMW X5
90k ohjehintana on ehdoton katto.
Ehkä juutalainen kuitenkin voittaa ja en liisaa mitään noista.
Mitä mieltä lahjomaton kitinäraati on? Onko joku noista selkeästi muita parempi tai huonompi.
Edelleen korostan, että juutalaisen voittaessa en liisaa mitään noista, vaan jotain halvempaa.
Metsään ei ole tarkoitus mennä. Maasto-ominaisuuksilla ei ole merkitystä.