Nettideittailu ei vaadi merkittävästi enemmän efforttia kuin kitinään kirjoittaminen. Oikeastaan aika lailla sama prosessi. Rekisteröidyt ja kerrot että munan tarpeessa olisin. Ainoa ero että deittisaitilla saatat törmätä paskanpuhujien joukossa johonkuhun Toteuttajaankin.Mirkku kirjoitti:Dave kirjoitti:^^Mä en suosittele, että odottaa kotona, että prinssi tulee noutamaan valkoisen ratsun selässä.Eix tää niinku toimi, vai? Ja mä kun niin luulin.... Eihän mulla ole koskaan aikaa käydä missään muualla kuin kotona <-> töissä, ni mistä sellasen kaappiheteron sit sais?
Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
Tota... miksi luulet kaikkien näiden sinkkunaisten olevan kitinässä? Mutta no sex please, we are kitinäläisiä.So Hard kirjoitti:Nettideittailu ei vaadi merkittävästi enemmän efforttia kuin kitinään kirjoittaminen. Oikeastaan aika lailla sama prosessi. Rekisteröidyt ja kerrot että munan tarpeessa olisin. Ainoa ero että deittisaitilla saatat saada paskanpuhujien joukosta jonkun Toteuttajankin.Mirkku kirjoitti:Dave kirjoitti:^^Mä en suosittele, että odottaa kotona, että prinssi tulee noutamaan valkoisen ratsun selässä.Eix tää niinku toimi, vai? Ja mä kun niin luulin.... Eihän mulla ole koskaan aikaa käydä missään muualla kuin kotona <-> töissä, ni mistä sellasen kaappiheteron sit sais?
Miksi toistelet mitä juuri sanoin, captain obvious? Mähän tässä juuri koitin tehdä manuaalisen uudelleenohjauksen oikealle nettisaitille.Dave kirjoitti:Tota... miksi luulet kaikkien näiden sinkkunaisten olevan kitinässä? Mutta no sex please, we are kitinäläisiä.
-
- Kitisijä
Jep. Joku alastonsuomi.com tms. niin saa valita suunnilleen kalugalleriasta itselleen sopivan peniksen. Keskustelu sitten sikseen.
Yritin tuoda esiin, että suositat nettideittailua naisille, jotka juuri luulevat parhaillaan nettideittailevansa.So Hard kirjoitti:Miksi toistelet mitä juuri sanoin, captain obvious? Mähän tässä juuri koitin tehdä manuaalisen uudelleenohjauksen oikealle nettisaitille.Dave kirjoitti:Tota... miksi luulet kaikkien näiden sinkkunaisten olevan kitinässä? Mutta no sex please, we are kitinäläisiä.
Pitäisiköhän Aasin laittaa rekisteröintiin jokus disclaimer: Täältä ei saa munaa.
-
- Kitisijä
No v*ttu sori, meen muualle leikkimään!!11So Hard kirjoitti:Miksi toistelet mitä juuri sanoin, captain obvious? Mähän tässä juuri koitin tehdä manuaalisen uudelleenohjauksen oikealle nettisaitille.
Ootko montakin valkanut? Millasesta diggaat?huima kirjoitti:Jep. Joku alastonsuomi.com tms. niin saa valita suunnilleen kalugalleriasta itselleen sopivan peniksen. Keskustelu sitten sikseen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Senkin höpsö. Mä olen palveluntarjoajana siellä, tietenkin.Vesper kirjoitti:Ootko montakin valkanut? Millasesta diggaat?huima kirjoitti:Jep. Joku alastonsuomi.com tms. niin saa valita suunnilleen kalugalleriasta itselleen sopivan peniksen. Keskustelu sitten sikseen.
Tunnus on vaahtokylpya_ja_kuohuvaa.
Eli paskan möivät.huima kirjoitti:Senkin höpsö. Mä olen palveluntarjoajana siellä, tietenkin.Vesper kirjoitti:Ootko montakin valkanut? Millasesta diggaat?huima kirjoitti:Jep. Joku alastonsuomi.com tms. niin saa valita suunnilleen kalugalleriasta itselleen sopivan peniksen. Keskustelu sitten sikseen.
Tunnus on vaahtokylpya_ja_kuohuvaa.
-
- Kitisijä
Dave Dave. Happamia ja niin edespäin.
Ei ole teidän perheen muilta jäseniltä tullut reklamaatioita palvelun tasosta.
Tuo monikko kyllä toi Huimasta nyt ihan uuden puolen esiin. Ymmärtääkseni perheessä on jäseninä yksi kappale aikuisia naisia, teinityttö ja esiteinipoika ja pari koiraa.huima kirjoitti:Dave Dave. Happamia ja niin edespäin.
Oliks siellä joku lemmikkien kylpypaketti samassa vai mistäs tässä..
-
- Kitisijä
Mä luulin tätä elcoks!!1 Mut se taitaakin olla se vaahtokylpyä_ja_kynttilöitä. Oon pitänyt sitä vähän pervona...huima kirjoitti:Tunnus on vaahtokylpya_ja_kuohuvaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Taitaa olla parempi ettei tiedä mitä niillä kynttilöillä siellä kylvyssä tehdään.Vesper kirjoitti:Mä luulin tätä elcoks!!1 Mut se taitaakin olla se vaahtokylpyä_ja_kynttilöitä. Oon pitänyt sitä vähän pervona...huima kirjoitti:Tunnus on vaahtokylpya_ja_kuohuvaa.
Koirat ovat kyllä olleet kovin tyytyväisen oloisia ja siististi trimattuja.So Hard kirjoitti: Oliks siellä joku lemmikkien kylpypaketti samassa vai mistäs tässä..
-
- Kitisijä
Näytä niille kekkosen kuvaa ja tarkkaile alkavatko ne murisemaan, ulvomaan vai nylkyttämään?Dave kirjoitti: Koirat ovat kyllä olleet kovin tyytyväisen oloisia ja siististi trimattuja.
Jos vesi on ruskeaa, niin kannattaa pyytää alennusta.So Hard kirjoitti:Taitaa olla parempi ettei tiedä mitä niillä kynttilöillä siellä kylvyssä tehdään.Vesper kirjoitti:Mä luulin tätä elcoks!!1 Mut se taitaakin olla se vaahtokylpyä_ja_kynttilöitä. Oon pitänyt sitä vähän pervona...huima kirjoitti:Tunnus on vaahtokylpya_ja_kuohuvaa.
-
- Kitisijä
huima kirjoitti:Jep. Joku alastonsuomi.com tms.....

-
- Kitisijä
Millainen webisaitti sitten ei olisi liian siveä?Mirkku kirjoitti:huima kirjoitti:Jep. Joku alastonsuomi.com tms...... Liian siveä, ei pysty
-
- Kitisijä
ööh... siis mä olen liian siveä... Ei ollenkaan tyyliin: "täs on muna, ota se suuhun"-tyylistä, vaan romanttista kävelyä rannalla auringonlaskussa käsi kädessä yms (paitsi, et just kun mulla ei taida olla aikaa just tälläseen...eh?) 

Mirkku kirjoitti:ööh... siis mä olen liian siveä... Ei ollenkaan tyyliin: "täs on muna, ota se suuhun"-tyylistä.

Ja kun mä olin opetellut just tämän iskurepliikin.
Miten sen meninkään, en kyllä osaa, mutta yritän;exPertti kirjoitti:Ja sitten vasta se muna puolihuolimattomasti suuhun?Mirkku kirjoitti:ööh... siis mä olen liian siveä... Ei ollenkaan tyyliin: "täs on muna, ota se suuhun"-tyylistä, vaan romanttista kävelyä rannalla auringonlaskussa käsi kädessä yms (paitsi, et just kun mulla ei taida olla aikaa just tälläseen...eh?)
"Aurinko paistaa, linnut laulavat, mansikat maistuvat, onko neidillä porsliini, nyt narttu imet tätä teräksenkovaa rubiininpunaista, junous pox zäp"
-
- Kitisijä
:/Dave kirjoitti:"Aurinko paistaa, linnut laulavat, mansikat maistuvat, onko neidillä porsliini, nyt narttu imet tätä teräksenkovaa rubiininpunaista, junous pox zäp"
-
- Kitisijä
No nih. Kato eka tytön täytyy saada sitä romantiikkaaexPertti kirjoitti:Ja sitten vasta se muna puolihuolimattomasti suuhun?Mirkku kirjoitti:ööh... siis mä olen liian siveä... Ei ollenkaan tyyliin: "täs on muna, ota se suuhun"-tyylistä, vaan romanttista kävelyä rannalla auringonlaskussa käsi kädessä yms (paitsi, et just kun mulla ei taida olla aikaa just tälläseen...eh?)

En vaan osaaVesper kirjoitti::/Dave kirjoitti:"Aurinko paistaa, linnut laulavat, mansikat maistuvat, onko neidillä porsliini, nyt narttu imet tätä teräksenkovaa rubiininpunaista, junous pox zäp"

-
- Elämätön Kitisijä
Meitsi on saanu sutinaa aikaseks
ihan äimänä et kuis tässä näin kävi ja mulle vieläpä..
Hui ihan jännittää. Osaanks mie mittään ennää ko pitäs mennä reffeille ja silleen. En oo ikuisuuksiin käyny..

^Taisit olla peräti kokonaiset kolme viikkoa ettei ollut mitään sutinaa? 
Kaipa tässä pitäs itekin jotain kehitellä välillä.

Kaipa tässä pitäs itekin jotain kehitellä välillä.