Siis onko vaikea istua?scarface kirjoitti:Ööö.. tä?Manaaja kirjoitti:Aa, sä olet ottanut mustan miehen lohtupatjaksi.scarface kirjoitti:Niin perkeleellisen kipeetä tää vitun eroominen tekee.
Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
-
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
-
- Kitisijä
Musta mies = iso kulli = tekee kipeää, kun on tottunut valkoisen miehen pieneen ja vaatimattomaan peenikseen.scarface kirjoitti:Ööö.. tä?Manaaja kirjoitti:Aa, sä olet ottanut mustan miehen lohtupatjaksi.scarface kirjoitti:Niin perkeleellisen kipeetä tää vitun eroominen tekee.
Paras päivä ikinä.
-
- Elämätön Kitisijä
Ei..?
ehän mole herranjestas paneskellukkaan kohta kuukauteen. *kele.

-
- Kitisijä
Tarkoititko ehkä, että scarfacella on niin isokyrpäinen neekeri, että tekee kipeetä vitussa?Manaaja kirjoitti:Nevermind.
-
- Elämätön Kitisijä
Ja joo en ole rasisti mutta toistaseks ois tarkotus jatkossakin pitäytyä suomalaisissa perusjampoissa 

Pitääkö kaikki aina alleviivata tai merkata neonoranssilla highlight-tussilla että ihmisille menee jakeluun jumalauta lääkkeet.Gat kirjoitti:Tarkoititko ehkä, että scarfacella on niin isokyrpäinen neekeri, että tekee kipeetä vitussa?Manaaja kirjoitti:Nevermind.
Kysytkö sä todella tota? Täällä?Manaaja kirjoitti: Pitääkö kaikki aina alleviivata tai merkata neonoranssilla highlight-tussilla että ihmisille menee jakeluun jumalauta lääkkeet.

AngryBird kirjoitti:Kysytkö sä todella tota? Täällä?Manaaja kirjoitti:Pitääkö kaikki aina alleviivata tai merkata neonoranssilla highlight-tussilla että ihmisille menee jakeluun jumalauta lääkkeet.

-
- Kitisijä
Grr!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
No tämä nyt kyllä täyttää rotusyrjinnän tunnusmerkit. Rasistinen motiivi toteutuu vain jos olet sitä mieltä, että jompi kumpi olisi rodullisesti ylivertainen.scarface kirjoitti:Ja joo en ole rasisti mutta toistaseks ois tarkotus jatkossakin pitäytyä suomalaisissa perusjampoissa :D
Kumpi nyt sitten on pahempi asia rasismi vai (rotu)syrjintä? Omastani ja ihmisoikeusliiton pääsihteerin Kristiina Kouroksen mielestä ehdottomasti syrjintä. Joten hyi.
People be like: Why are you doing something that I don't immediately understand? And I'm like: What?!
-
- Elämätön Kitisijä
Juu äh aina tätä samaa shittiä. Mua vaan nappaa enempi perinteinen suomalainen könsikäs (jollasiin olen aina tuntenu vetoa
) Samalla laillahan "syrjisin" jos toteisin ettei suomalainen perusjäbä nappaa vähääkään et tummahipiäinen sen on oltava!

Viimeksi muokannut scarface, 24.05.2011 11:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Kovasti salaatista pidän nytkin on mukana kevätsibbaa kurkkua ja tomaattia ja pari ruisleipää.. Eilen illalla oli mukava pieniä maapaakkuja kun sade oli mullan pehmentänyt, ilma kuivaa ja mureuttaa loput kohta päässee tunkemaan siämentä vakoon! Niin ja kesäkurppaa aioin pistää kasvamaan kesäkuussa taas vaikkapa 6 kappaletta, ettei tule ongelmaa kun niitä alkaa tulla niin sitten ei tilat riit' anää mihinkään, ja nämä uudet keskuslämmitysasunnot ei sovi, tulee kuivattua tavaraa aika nopeesti..
Makkaraa unohtamatta..
Makkaroissa on eroja kuten viineissä! Joo 16.6 Viini lehdessä on seuraava juttu..
Kun vain ottaa Tämän ja Tämän huomioon?
Nää on mun rakkaat makkara ja salaatti, niihin pystyy luomaan ihan oman erikoisen yhteytensä!
Makkaraa unohtamatta..
Makkaroissa on eroja kuten viineissä! Joo 16.6 Viini lehdessä on seuraava juttu..
Kun vain ottaa Tämän ja Tämän huomioon?
Nää on mun rakkaat makkara ja salaatti, niihin pystyy luomaan ihan oman erikoisen yhteytensä!
Viimeksi muokannut Niba, 24.05.2011 11:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitinä VIP-jäsen
^Nibalta erinomaisen hyvä ihmissuhdepostaus!
Niin minustakin. Se sanoi "Niba on norattu."NuoriDaavid kirjoitti:^Nibalta erinomaisen hyvä ihmissuhdepostaus!
-
- Kitisijä
Mnjoo. Hauskuutin vain hieman itseäni. Mutta tosiasiallisesti vihreiden Uudessa Suomessa sinulle on jo varattu uunivuoro.scarface kirjoitti:Juu äh aina tätä samaa shittiä.
People be like: Why are you doing something that I don't immediately understand? And I'm like: What?!
-
- Elämätön Kitisijä
Kiitti muistutuksesta, meinasin unohtaa makaroonilaatikon pöydälle, uunin päälle.Bhven kirjoitti: Mutta tosiasiallisesti vihreiden Uudessa Suomessa sinulle on jo varattu uunivuoro.
-
- Kitisijä
Natsi!RP kirjoitti:
uunin
-
- Kitisijä
Elämä on yhtä taistelua, päivisin leivästä ja öisin lihasta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Haluatko tulla katsomaantestaamaan mun uunia? Se on kohtuullisen hyvä kokkaamaanlämmittämään.elco kirjoitti:Natsi!RP kirjoitti:
uunin
-
- Elämätön Kitisijä
Juuei ole meikäläisestä sutinoimaan. Ihan liian ahistavaa tällä hetkellä. Prkl ko ei ole ko se sama vanha jamppa mielessä koko ajan.. 

-
- Kitisijä
^ Ois kai ennemminki outoo jos ei ois...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitinä VIP-jäsen
No ei ole, vaan RP on hankkinut uuden uunin, daah!exPertti kirjoitti:Onko tämä jotakin pulla uunissa tyylistä juttua? "Checkaa mun pullauuni".RP kirjoitti:Haluatko tulla katsomaantestaamaan mun uunia? Se on kohtuullisen hyvä kokkaamaanlämmittämään.elco kirjoitti:
Natsi!
-
- Elämätön Kitisijä
No niin ois. Nyt sit keskitynki vaan itteeni. Jos joskus joku ukkeli tulee, niin tulee. Ja jos ei niin ei, ei sen kummempaaLapitii kirjoitti:^ Ois kai ennemminki outoo jos ei ois...

Mullon treffiongelma.
Yks tyyppi ehdottelee viikottain tapaamisia. No, se ei sinänsä ole ongelma. Tyyppi on tuttu kymmenen vuoden ajalta, mukava, fiksu, sopivan ikäinen ja siedettävän näköinenkin. MUTTA. Se on mun ystävän ex
Ovat eronneet 4 vuotta sitten mutta silti.
Onko tää ongelma nyt vain mun päässä?
Yks tyyppi ehdottelee viikottain tapaamisia. No, se ei sinänsä ole ongelma. Tyyppi on tuttu kymmenen vuoden ajalta, mukava, fiksu, sopivan ikäinen ja siedettävän näköinenkin. MUTTA. Se on mun ystävän ex

Ovat eronneet 4 vuotta sitten mutta silti.
Onko tää ongelma nyt vain mun päässä?