No siinähän se ero tulikin. Kyllä mulla on varaa käydä kampaajalla kerran kuussa, ostaa hetkittäiset PT-palvelut, käydä meikissä juhlia varten ja käyttää jotain tavaratalon stylistiä. Mutta mulle ei ole varaa stylistiin, joka jatkuvasti täyttää vaatevarastoani, kampaajaan, joka hoitaa hiukset ojennukseen joka kissanristiäisiin, personal traineriin, joka treenaa kanssani päivittäin, kokkiin joka valmistaa kaikki ruokani ravitsemusterapeuttini ohjeiden mukaan jne...NuoriDaavid kirjoitti:Väitätkö, että sulla ei ole varaa hankkia" henkilökohtaisia kampaajia, meikkaajia, personal trainereita, ravitsemusterapeutteja, stylistejä, kynsiteknikoita jne. "Vesper kirjoitti:Täähän oli ihan paksaa.NuoriDaavid kirjoitti:
En vastaa sun kysymykseesi, vaan selvennän pointtiani.
Musta ei saisi NBA-tähteä, vaikka käytössä olisi kaikki maailman aika ja raha.
Eli kyse ei ole rahan ja ajan puutteesta, vaan siitä, että mulla ei ole lahjoja. Eli mun geenit on väärät.
Turha siis kenenkään syyttää ajan ja rahan puutetta, jos peilikuva/menestys työmarkkinoilla/tankotanssikilpailuissa/whatever ei riitä.
Ei mustakaan Shakiraa saa, mutta ihan satavarmasti Shakiran näköisen kunhan vaan on tarpeeksi aikaa ja rahaa.
Siis jos nyt lähdetään siitä, että niiden ei tarvi ihan 24/7 sentään olla sun käytettävissäsi, vaan aina kun tarvitset.
Priorisointikysymys.
Ketä sitten panisisit?
-
- Kitisijä
Re: Ketä sitten panisisit?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Ammattilaisilla tarkoittanet Photoshoppareita?Mirkku kirjoitti:Pojat. Teillä ei taida olla aavistustakaan, mitä meikillä & ammattilaisen panoksella saa aikaiseksi?
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
No nekin kuuluu tähän Shakira-pakettiin.Riemumieli kirjoitti:Ammattilaisilla tarkoittanet Photoshoppareita?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
-
- Kitinä VIP-jäsen
Ja mun ja NBA-tähteyden välissä on vain se, että mulla ei ole joka päivä käytössä omaa fysioterapeuttia.Vesper kirjoitti: No siinähän se ero tulikin. Kyllä mulla on varaa käydä kampaajalla kerran kuussa, ostaa hetkittäiset PT-palvelut, käydä meikissä juhlia varten ja käyttää jotain tavaratalon stylistiä. Mutta mulle ei ole varaa stylistiin, joka jatkuvasti täyttää vaatevarastoani, kampaajaan, joka hoitaa hiukset ojennukseen joka kissanristiäisiin, personal traineriin, joka treenaa kanssani päivittäin, kokkiin joka valmistaa kaikki ruokani ravitsemusterapeuttini ohjeiden mukaan jne...
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 09.06.2011 10:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Dave. Nyt olikin kyse siitä, että säkin varmasti voit näyttää NBA-tähdeltä, mutta taitoja et saa.NuoriDaavid kirjoitti:Ja mun ja NBA-tähteyden välissä on vain se, että mulla ei ole joka päivä käytössä omaa fysioterapeuttia.

"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
-
- Kitisijä
Vesper kirjoitti:No nekin kuuluu tähän Shakira-pakettiin.Riemumieli kirjoitti:Ammattilaisilla tarkoittanet Photoshoppareita?

-
- Kitisijä
Nyt sä venkoilet ihan tahallasi. Lahjat vs. ulkonäkö, täysin eri asiat.NuoriDaavid kirjoitti:Ja mun ja NBA-tähteyden välissä on vain se, että mulla ei ole joka päivä käytössä omaa fysioterapeuttia.
-
- Kitisijä
Tarkoitinkin lähinnä Pamelaa, joka hänkin oli Koti kuntoon -sarjassa ja Pulmusissa esiintyessään nuori ja kaunis ilman kummenpia kommervenkkejä. Kova elämä on vienyt virran, joten muokkausta tarvitaan ja toisaalta krapula-aamun jälkeinen kuva on jotain muuta kuin ns. normaali tila.exPertti kirjoitti:^ On kyllä shoppaamattakin aika katselukunnossa.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Pitäis varmaan katsoa tuo Shakiran video, kun siitä riitti näin juttua.
-
- Kitisijä
Täytyypä kyllä itseni ja muiden uhkaavasti parin vuoden sisällä 34v. lähestyvien täälläkin vaikuttavien ystäväneitosten kunniaksi sanoa, että ei me todellakaan pahasti kakkosiksi jäädä tuolle, vaikka ei vastaavia summia ulkonäköömme tuhlattaiskaan
Kuten Riemiskin asian ilmaisi, voi elää niinkin ettei ne vuodet hirveästi näy naamasta. Ja geeneillä tietty kans on osuutensa.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Kuten Riemiskin asian ilmaisi, voi elää niinkin ettei ne vuodet hirveästi näy naamasta. Ja geeneillä tietty kans on osuutensa.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
No mä voin sitten näin 34-vuotiaana sanoa, että oon kyllä melko kaukana tosta videon Shakirasta. Oon sitten varmaan elänyt jotenkin huonosti, geenit on kuitenkin melko mahtavat.nowaysis kirjoitti:Täytyypä kyllä itseni ja muiden uhkaavasti parin vuoden sisällä 34v. lähestyvien täälläkin vaikuttavien ystäväneitosten kunniaksi sanoa, että ei me todellakaan pahasti kakkosiksi jäädä tuolle, vaikka ei vastaavia summia ulkonäköömme tuhlattaiskaan![]()
-
- Kitisijä
Mä oon vielä puolisen vuotta alle kolmekymmentä, ja voin kertoa että mun kroppa tuntuu menevän iän myötä vaan parempaan suuntaan! Ehkä mä sitten kolmevitosena saavutan ton Shakira-tilan. Tietysti tää genetiikkahomma on sen verran haastava, että tähän kroppaan ei taida koskaan mahtua kapeita reisiä ja muhkeaa takapuolta yhtä aikaa ilman veistä. Tällä hetkellä olen tyytynyt pitämään molemmat muhkeina.
-
- Kitisijä
kyllä mäkin hiukkasen jään tosta Shakirasta, mut entäs sitten 

"To infinity... and beyond!"
-
- Kitinä VIP-jäsen
Kauheen vanhoja harppuja täällä. Pitää varmaan vaihtaa maisemaa.
-
- Kitinä VIP-jäsen
No eihän siihen tarvita kuin kenkäplankkia ja piilokorot!Mirkku kirjoitti:Dave. Nyt olikin kyse siitä, että säkin varmasti voit näyttää NBA-tähdeltä, mutta taitoja et saa.NuoriDaavid kirjoitti:Ja mun ja NBA-tähteyden välissä on vain se, että mulla ei ole joka päivä käytössä omaa fysioterapeuttia.
-
- Kitisijä
Housuihin tennissukka tai pari.NuoriDaavid kirjoitti:No eihän siihen tarvita kuin kenkäplankkia ja piilokorot!Mirkku kirjoitti:Dave. Nyt olikin kyse siitä, että säkin varmasti voit näyttää NBA-tähdeltä, mutta taitoja et saa.NuoriDaavid kirjoitti:Ja mun ja NBA-tähteyden välissä on vain se, että mulla ei ole joka päivä käytössä omaa fysioterapeuttia.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
^^Ja hieman lihaksia silikonilla...?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitisijä
Tosi pleijeri teippaa reiteen porkkanan.Riemumieli kirjoitti: Housuihin tennissukka tai pari.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Po. kurkku?elco kirjoitti:Tosi pleijeri teippaa reiteen porkkanan.Riemumieli kirjoitti: Housuihin tennissukka tai pari.
Vanhoja harppuja ja ryppyisiä pappojahan tämä on täynnä.NuoriDaavid kirjoitti:Kauheen vanhoja harppuja täällä. Pitää varmaan vaihtaa maisemaa.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Kyllä Davella on pointti tossa, että aikaa ja rahaa riittää, jos asiat priorisoi. Mulla on siitä omakohtaista kokemusta sekä monta sivusta katsottua versiota. Yleisin syy miksi se ei onnistu on, että halutaan jotain/paljon muutakin, kuten esim. normaalin elämän.
Asiat helpottuu kummasti, jos raha ei ole ongelma. Toisaalta asiat vaikeutuu, jos läheisiltä ei saa tukea.
Asiat helpottuu kummasti, jos raha ei ole ongelma. Toisaalta asiat vaikeutuu, jos läheisiltä ei saa tukea.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Suosittelen Demi-lehden keskustelupalstaa.NuoriDaavid kirjoitti:Kauheen vanhoja harppuja täällä. Pitää varmaan vaihtaa maisemaa.