Urpilaisesta en tiedä, mutta minä luulen nyt sisäistäneeni logiikan. RKP:n sosiaalisiiven edustajien lausunnot velvoittavat punavihreät ottamaan lausuntoihin kantaa, muuten tämän rkp:n tyypin jutut tulkitaan itsestäänselvästi punavihreiden toimijoiden kannoiksi. Siis tähän tapaan (alkuun esimerkki mestarilta):sivustahuutaja kirjoitti:Onko tässä nyt lyöty porvaripuolueen Evaa riittävästi? Onko uskottavaa menoa urpilaiselle?
Siimes iskee jälleen. Soini parantaa Suomen poliittista kulttuuria!sivustahuutaja kirjoitti:Ei vittu mikä valopää. Sehän se oikeuttaakin kaikkeen kun vain tänne onnistuu tunkemaan.elco kirjoitti:Biaudetiskee jälleen. Katto pään päälle ja kouluun!
Miksei Eva ota heitä kotiinsa asumaan?
Ihan oikeasti viherhipit: Jos ette julkisesti dissaa Biaudetin lausahduksia, niin ei ole muuta mahdollisuutta kuin tulkita teidän olevan samaa mieltä.
Jos joku Kokkari ryssii, niin olen siellä ensimmäisten kivien heittäjien joukossa.
Miksei Siimes ota persuja kotiinsa asumaan?
Ei vittu mikä valopää. Sehän oikeuttaakin kaiken kun vain pari osaamatonta eduskuntaan onnistuu tunkemaan.
Ihan oikeasti oikeistoporvarit: Jos ette julkisesti dissaa Siimeksen lausahduksia, niin ei ole muuta mahdollisuutta kuin tulkita teidän olevan samaa mieltä.
Jos joku Vihreä ryssii, niin olen siellä ensimmäisten kivien heittäjien joukossa.