Eli ei siihen taaskaan tarvita kuin kunnon känni. Iisimani.Bluntly kirjoitti:
Viime uusivuosi sai riittää tälle vuosituhannelle.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Elämätön Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Miten saa miehen kiinnostumaan puolialastomasta naisesta, vaikka televisiosta tulisikin Raw&Smackdown?
Tissit paljaana ei auta, onko mieheni impotentti???
Auttakee!
Auttakee!
-
- Kitisijä
Meik kirjoitti:Eli ei siihen taaskaan tarvita kuin kunnon känni. Iisimani.Bluntly kirjoitti:
Viime uusivuosi sai riittää tälle vuosituhannelle.
Ei se känni vaan tanssipartneri, joka ei valita tasapainoaistittomasta tollosta, jolla on teräsvahvisteiset kengät.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Elämätön Kitisijä
Ala siinä kostyymissä ottaa mallia telkusta ja käy tosissasi miehen kimppuun. Ei mitenkään hellästi, vaan silleen tuli silmissä. Ota kunnon matsi. Eiköhän yleensä mies naisen selätä (saa tulkita miten haluaa)ninnithequeen kirjoitti:Miten saa miehen kiinnostumaan puolialastomasta naisesta, vaikka televisiosta tulisikin Raw&Smackdown?
Auttakee!
Mikä auttaa nukahtamaan uudestaan? Pitäsköhän mun keittää kahvit?
-
- Elämätön Kitisijä
RuNksiKittys kirjoitti:Mikä auttaa nukahtamaan uudestaan? Pitäsköhän mun keittää kahvit?
Ei mua ruNkututaMeik kirjoitti:RuNksiKittys kirjoitti:Mikä auttaa nukahtamaan uudestaan? Pitäsköhän mun keittää kahvit?

Tjaa-ah. No, ehkä se tanssipartneri oli kännissä? Niin kännissä, ettei sellaisia ole kuin kerran vuosituhannessa? Tuskinpa, kuule, vaan. Tuskin edes kenellekään tuli pysyviä vammoja, sen paremmin henkisiä kuin sielullisiakaan. Tuskin edes tarvittiin sairaanhoitajaa. Sä tanssit ihan siinä missä muutkin, jos et jopa ihan kivastikin. Eli, tuolla ne naiset odottavat, mene tanssittamaan niitä!Bluntly kirjoitti: Ei se känni vaan tanssipartneri, joka ei valita tasapainoaistittomasta tollosta, jolla on teräsvahvisteiset kengät.
No kaikkitietävä Kitykansa?ninnithequeen kirjoitti:Mikä se on se joku Joulukanava radiossa? Se mistä tulee vaan joulumusiikkia nyt tän kuun? Joku asiakas duunis väitti että Novan vierestä, no eip löytyny
Ketuttaa ko en löydä
Ei o löytynnä vieläkään. Ja joku siitä joskus täällä puhuikin, auttakee?
-
- Elämätön Kitisijä
Mä en ottanutkaan kantaa siihen kumman pitää olla kunnon kännissäBluntly kirjoitti:Meik kirjoitti:
Eli ei siihen taaskaan tarvita kuin kunnon känni. Iisimani.
Ei se känni vaan tanssipartneri, joka ei valita tasapainoaistittomasta tollosta, jolla on teräsvahvisteiset kengät.

-
- Elämätön Kitisijä
105,5?ninnithequeen kirjoitti:
Ei o löytynnä vieläkään. Ja joku siitä joskus täällä puhuikin, auttakee?
Höpöhöpöä tuo satafemma.
http://www.vantaanseurakunnat.fi/ajanko ... ternetissa
En oo kokeillut itse, joten pesen käteni kaikesta.
Voiko tuollaisen muovisen suihkuverhon pesukoneessa? Ja jos voi, niin missä asteessa?
-
- Elämätön Kitisijä
Eiköhän 30:ssa hienopesussa saa pestä vaikka kissanpentujaNa kirjoitti:Voiko tuollaisen muovisen suihkuverhon pesukoneessa? Ja jos voi, niin missä asteessa?

Hei....sä olet mies. Sun pyykinpesuvinkkeihin ei voi luottaa.Meik kirjoitti: Eiköhän 30:ssa hienopesussa saa pestä vaikka kissanpentuja. Mä ainakin laitan aina kaiken mietintää aiheuttavan 30:een.

Vieläkin nousee pilkut poskille kun ajattelee kuinka avokki laittoi silkkisen yöpaidan puuvilla-alusvaatteiden kanssa koneeseen ja asteet kuuteenkymppiin. "Alusvaate sekin."
-
- Kitisijä
Apuva!Na kirjoitti:Hei....sä olet mies. Sun pyykinpesuvinkkeihin ei voi luottaa.Meik kirjoitti: Eiköhän 30:ssa hienopesussa saa pestä vaikka kissanpentuja. Mä ainakin laitan aina kaiken mietintää aiheuttavan 30:een.
![]()
Vieläkin nousee pilkut poskille kun ajattelee kuinka avokki laittoi silkkisen yöpaidan puuvilla-alusvaatteiden kanssa koneeseen ja asteet kuuteenkymppiin. "Alusvaate sekin."
Pesisin suihkuverhon kylppärissä mäntysuovalla tai Tolulla ja juuriharjalla kontillani kuuraten. Alasti. Niin minä pesin verhoni ja hyvä tuli.
Kikkelis kokkelis.
Juuri tämä halutaan välttää.Keikaus kirjoitti: Pesisin suihkuverhon kylppärissä mäntysuovalla tai Tolulla ja juuriharjalla kontillani kuuraten. Alasti. Niin minä pesin verhoni ja hyvä tuli.

-
- Elämätön Kitisijä
Na kirjoitti: Hei....sä olet mies. Sun pyykinpesuvinkkeihin ei voi luottaa.![]()

Meidänkin perheessä halutaan uskotella, että naiset tietää kaiken pyykinpesusta. Totuus on kuitenkin se, että multa ollaan aina kysymässä neuvoa, kun on jostain normaalista poikkeavasta kyse

Mä en saa ripustella pyykkejä, kun en kuulemma suorista niitä tarpeeksi.
Älä muuten laita linkousta siihen verhoon. Voi mennä se "muovinen" pinta "rikki".
Onko Huimakin lähtenyt? Miten mä nyt tyydytän kaiken (huomion-)tarpeeni? Missä mun luottokylpyamme nykyään sijaitsee? Kuka mulle enää vaivautuu kuorimaan viinirypäleitä?
*vaipuu syvään epätoivoon*
p.s. Vapaaehtoiset edellisiin voivat ilmoittautua yksityisviestitse

*vaipuu syvään epätoivoon*
p.s. Vapaaehtoiset edellisiin voivat ilmoittautua yksityisviestitse
-
- Kitinän uhri
Totta. 30:ssä saa pestä muovisen suihkuverhon. Huuhteluainetta en käyttäny. Oli muuten ällöttävä repii sitä koneesta ulos pesun jälkeen; märkänä, kylmänä ja vettä valuvana.Meik kirjoitti:Eiköhän 30:ssa hienopesussa saa pestä vaikka kissanpentujaNa kirjoitti:Voiko tuollaisen muovisen suihkuverhon pesukoneessa? Ja jos voi, niin missä asteessa?. Mä ainakin laitan aina kaiken mietintää aiheuttavan 30:een.
Eikö siinä suihkuverhossa ole pesuohjetta?
Ei mitään pesuohjeita. Ihan siis tommonen aika jäykkää muovia oleva verho. On vaan ihan törkeän likainen kun on maannut tuolla remontin keskellä muutaman kuukauden. Huuhtelen suurimman moskat ja heitän huomenna koneeseen.Aito_Johanna kirjoitti:Eikö siinä suihkuverhossa ole pesuohjetta?
Testataan tuolla hellällä ohjelmalla. Kiitti Meik ja Kittys.

Sellainen minne voi pulahtaa, jos tuntuu että on tarvetta sellaiselle.Kimmen kirjoitti:Mikä on "luottokylpyamme"?
Pitääkö mun siirtää tämä volina shrinkin puolelle, että saan edes vähän myötätuntoa?
Miten satuinkin puhumaan pesuohjeista juuri samaan aikaan, kun oma pesukoneeni teki kylppärissä hirvittävää jälkeä?
Työnsin aiemmin tänään uudehkon, kalliin merkkineuleen neljänkympin pesuun ohjetta katsomatta. Arvatkaapa vituttiko äsken nostaa koneesta nukenvaatteenkokoiseksi kutistunut huopamainen tekele!
MUTTAMUTTA, en luovuttanut heti, ja nyt se paita on mun päällä kuivumassa. Väärällä pesuohjelmalla pilatusta neuleesta saa käyttökelpoisen, kun sen venyttelee takaisin entiseen kuosiinsa heti kosteana. Nyt tiedetään sitten sekin.

Työnsin aiemmin tänään uudehkon, kalliin merkkineuleen neljänkympin pesuun ohjetta katsomatta. Arvatkaapa vituttiko äsken nostaa koneesta nukenvaatteenkokoiseksi kutistunut huopamainen tekele!

MUTTAMUTTA, en luovuttanut heti, ja nyt se paita on mun päällä kuivumassa. Väärällä pesuohjelmalla pilatusta neuleesta saa käyttökelpoisen, kun sen venyttelee takaisin entiseen kuosiinsa heti kosteana. Nyt tiedetään sitten sekin.
Älä vilustu!Aito_Johanna kirjoitti: nyt se paita on mun päällä kuivumassa. Väärällä pesuohjelmalla pilatusta neuleesta saa käyttökelpoisen, kun sen venyttelee takaisin entiseen kuosiinsa heti kosteana.