urpiainen kirjoitti:Mikä on käytännön erona sille, käytkö satunnaisesti Cityn käyttäjäkuvasivuilla vai ranskalaisen mallitoimiston sivuilla?
Jos minulta kysyit, niin tuo ikäaspektihuijaus tietty oli pettymys ja kyllä se silleen säväyttää eri tavalla nähdä "arjessa" poikkeuksellista kauneutta kuin selailla jotain mallikansiota.
Joo. Jotain tällaista hain, muotoilit sen aika hyvin. Luulen ymmärtäväni - tarkoittaako tämä, että olen (olet?) matkalla kohti Gattacan sielunmaisemaa?
Mitä sä muuten teet "ketä sitten panisisit" -ketjussa?
^Mä olen aina funtsinut miksi en kuumotu tuosta enemmän kuin Criminal Mindsin nörttipojusta. Kuumotun toki, varsinkin tässä vitos siisonissa, mutta ei ole ykkönen. Outoa, koska on laatukamaa, ja tosiaan mun perustyyppiä. En kyllä suosta ajattelemaan hemmoa Tunteissa ja tuoksuissa.
Minä haluaisin suhteeseen, enempi intiimiin, Haloo Helsingin laulajabasisti
Ellin kanssa. Ehkä vähän suttuisenkaunis, mutta minusta hän vaikuttaa
Hyvältä Tytöltä.
Olisiko minulla mahdollisuuksia?
Ei tuo ollut provo. Haluaisin tuota(kin) misua.
Muuten minua taitaa vaivata vanheneminen, väsymys, kyynistyminen eli mitä sitä viittii rypistää ja että olen vähentänyt Karhun juomista.
Dumiz kirjoitti:Kuvittelin hetken Gattia tapailemassa tuota Elliä ja sitten oksensin.
Mustan Kirjani mukaan sinä Manaaja panisit Chisua. Mikä sattuma, minäkin panisin Chisua. Koska et ole vielä esittänyt vaateita Elliin, jospas sovitaan niin, että sinä pidät Chisun ja minä Ellin?
Pureman pitää olla todella hellä, muuten se ei ole kiva.
Voi olla, että vamppyyri osaa sen.
Tuohon jätkään pitäisi saada ensin eloa, jotta jaksaisi kiinnostaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.