Jäätelöastia tmv. samanlainen, reikiä pohjaan, kansi päälle ja tiukka 1 min ravistus. Mökillä toimiiAngryBird kirjoitti:Siivilä ei toimi ja vesi haittaa.

Jäätelöastia tmv. samanlainen, reikiä pohjaan, kansi päälle ja tiukka 1 min ravistus. Mökillä toimiiAngryBird kirjoitti:Siivilä ei toimi ja vesi haittaa.
Missä se valomiekka on?!?!Vesper kirjoitti:
Housuissas on!CeDell Davis kirjoitti:Missä se valomiekka on?!?!
Tää hohtaa vain öisin!Vesper kirjoitti:Housuissas on!CeDell Davis kirjoitti:Missä se valomiekka on?!?!
Siinä tapauksessa kannttais hankia sellainen salaattilinko. Tuppervare varmaan kehitteli sen, mutta nyt niitä saa jo murto-osa hintaan muiltakin muovi valmistajilta.AngryBird kirjoitti:Ei voi.
Hyvä! Nyt voin tehdä salattilingosta vaikka hyrräkypärän joka pyörii suuntaan jos toiseenkin! Baktterit olivat täällä jo 43,5 miljardia vuotta sitten joten eipä siinä mitään, olen kyllä hygienistinä desinfioinut linkoa kerran vuodessa.. Olisit voinut saada vaikka ilmaiseksi kun tarpeesi oli noinkin "polttava"!AngryBird kirjoitti:Jännittävää. Uusi salaattilinko kaupan paketissa ilman nibabakteereja 11,90 €. Sounds better.
"Nyt kaksi vanhan hinnalla!"AngryBird kirjoitti:Jännittävää. Uusi salaattilinko kaupan paketissa ilman nibabakteereja 11,90 €. Sounds better.
Daah! Osta käteisellä?CeDell Davis kirjoitti:Noin vuoden-kahden sisällä rivarin pätkä jostainpäin akselilla knummi-espoo-(vantaa-njärvi). Vituttaa jo etukäteen alkaa taas velalliseksi, saatana. Olenko tymä, vai olenko TYMÄ?
Elcolle: En nyt kuitenkaan ole mikään syntyperäinen rantaruottalainen.Bluntly kirjoitti:^ sanoisin, että olet. Rivarissa yhdistyy omakotitalon ja kerrostalon huonot puolet ilman hyviä puolia.
*tykkää*Vesper kirjoitti:Mä ainakin viihdyn rivarissa, tää just tähän elämäntilanteeseen täydellinen ratkaisu.
Sori, mun naapurini Ritva on varsin hyvin kuuleva ja näkevä kuuskymppinen.Bluntly kirjoitti:No pehmennetään sen verran, että kyllä se rivarikin menee. Kunhan naapuri on kuuromykkä ja pakettiin kuuluu hottischiksi.