Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
küllküll

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja küllküll »

:evil: Ikääntyvät naiskuljettajat työmatkaliikenteessä :evil:

1) Lähdetään ohittamaan perävaunullista liian pienellä nopeuserolla. Joudun vetämään pientareelle ja seisomaan jarrulla, ettei olisi tullut nokkaan

2) moottoritien syöttörampilla jäädään äimäämään että liittyäkö sekaan vai ei - puoliksi ajoradalla, puoliksi kiihdytyskaistalla ja aiheutetaan melkein kuuden auton ketjukolari

Molemmat tänä aamuna, ratissa 50++ rouva.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

küllküll kirjoitti: 2) moottoritien syöttörampilla jäädään äimäämään että liittyäkö sekaan vai ei - puoliksi ajoradalla, puoliksi kiihdytyskaistalla ja aiheutetaan melkein kuuden auton ketjukolari
.
Tää on niin arkipäivää. Paras oli viikko takaperin kun joku naine oli pysähdyksissä ja vilkku päällä kehä kolmoselta tulleen, ja nelostiehen liittyvän rampin päässä. Kai se ennen iltakahdeksaa oli siitä päässyt mukaan..
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
küllküll kirjoitti: 2) moottoritien syöttörampilla jäädään äimäämään että liittyäkö sekaan vai ei - puoliksi ajoradalla, puoliksi kiihdytyskaistalla ja aiheutetaan melkein kuuden auton ketjukolari
.
Tää on niin arkipäivää. Paras oli viikko takaperin kun joku naine oli pysähdyksissä ja vilkku päällä kehä kolmoselta tulleen, ja nelostiehen liittyvän rampin päässä. Kai se ennen iltakahdeksaa oli siitä päässyt mukaan..
Joo. Pitäis tajuta, että se on sitä vaikeampi päästä liittymästä monikaistaiselle tielle, mitä hiljempaa tulee (kunhan nyt ei kuitenkaan ylitä sallittua nopeutta kovin paljoa). Mutta nämä tapaukset ajattelevat, että pitää tulla hiljaa ettei satu vahinkoa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
ja ku pelottaa !!!!!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Haemaeraemies kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^ Aika kevyistä asioista se on teillä kiinni. Mulla ei auttanut edes sarjamestaruudet auton ratissa. Se oli silti aina että "et osaa kuitenkaan, älä yritä äläkä viitsi rikkoa autoasi".
Tsemiä!
Mulla on nykyisellään manaaja noressa koska tulen vain pahalle tuulelle siitä ketjusta toiseen jatkuvassa kaikkien kirjoittajien dissaamisessa. Täällähän ei kukaan tajua mitään ja kaikki on manaajan mielestä urpoja. Että näköjään tuotakin traumaa voi purkaa ainakin näin internetissä, toivotaan että oikeassa elämässä on sitten helpompaa pärjätä huonojen vanhempien aiheuttamien spasmien kanssa.
NuoriDaavid kirjoitti: Joo. Pitäis tajuta, että se on sitä vaikeampi päästä liittymästä monikaistaiselle tielle, mitä hiljempaa tulee (kunhan nyt ei kuitenkaan ylitä sallittua nopeutta kovin paljoa). Mutta nämä tapaukset ajattelevat, että pitää tulla hiljaa ettei satu vahinkoa.
Meidän äiti on ajanut helsingissä! On hyvä väistää kaikkia siltä varalta että ne ei kiinnitä huomiota liikenteeseen vaan ajavat kylkeen. Mitäs siitä että liikenteen sujuvuuden kannalta olis ihan kätevää mennä liikennesääntöjen mukaan. (muutoin mun äiti on ihana :h:)

Tänään vituttaa eniten kaikki.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
küllküll

Liikennepässeistä lisää.
Kun seistään aamuruuhkassa, niin minkä ***** takia joka toinen ajokki jättää edelläajavaan pysähdyksissä ollessaan kuorma-auton mitan tilaa?

Tokihan on todennäköistä, että edellä ajava auto on lastattu kattoon asti räjähteitä ja ratin takana rukousnauhaa sormeilee kiiluvasilmäinen jihadisti, jonka hartain toive on kuolla marttyyrikuolema peruuttamalla juuri sinun autosi keulaan :twisted:

Ja te saata*** idiootit, jotka jätätte pysäköisessänne viereiseen autoon puoli autonleveyttä / -pituutta väliä. Ei ihme ettei mistään tahdo löytää parkkipaikkaa, kun pysäköit peltilehmäsi päin persieitä!
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mä olen huomannut ilmiön, että mitä hienompi auto niin sitä harvemmin siinä näyttää vilkut toimivan.

En oo saanu päätettyä kummat vituttaa enempi: ihmiset jotka painavat lisää kaasua kun lähdet ohittamaan vai peräkontissa roikkujat, jotka ei kumminkaan mene ohi vaikka voisivat.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

par-sky kirjoitti:Mä olen huomannut ilmiön, että mitä hienompi auto niin sitä harvemmin siinä näyttää vilkut toimivan.

En oo saanu päätettyä kummat vituttaa enempi: ihmiset jotka painavat lisää kaasua kun lähdet ohittamaan vai peräkontissa roikkujat, jotka ei kumminkaan mene ohi vaikka voisivat.
Korotan pääkaupunkiseudulla liikennöivillä moottoripäillä joiden mielestä he pääsevät nopeammin töihin jos kiilaavat siihen minun jättämääni turvaväliin ja kiilaavat seuraavaan turvaväliin kun sellaisen huomaavat. Heräisivät sen kaksi minuuttia aikaisemmin mielummin.
Pulkannaru
Kitisijä

Mä olen huomannut ärsyttävimmäksi tuolla liikenteessä ohitusyrityksen estämisyritykset. Kiva (not!) olla 100km/h alueella jonossa joka kulkee 95km/h ja ohittaessa ei jonon vetäjästä pääse ohi kuin ajamalla 140-170km/h. Jokaisella tuollaisella kerralla ohitettavana on ollut auto, jonka logossa komeilee neljä persreikää ja viides on kuskina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pulkannaru kirjoitti:...on ollut auto, jonka logossa komeilee neljä persreikää ja viides on kuskina.
LOL Tää laski päivän vitutuskäyrää piirun verran :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Johnny Winter

exPertti kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Ja te saata*** idiootit, jotka jätätte pysäköisessänne viereiseen autoon puoli autonleveyttä / -pituutta väliä. Ei ihme ettei mistään tahdo löytää parkkipaikkaa, kun pysäköit peltilehmäsi päin persieitä!
Haa haa! *osoittaa sormella*
Lähestulkoon aina joudun ostamaan parkkitilani, joten tilani myös käytän, saatana! Eiku... Ei ton ranskalaisen peileistä voi nähdä missä se naapurin keula on ja kun on kerran autosta noussut, niin ei "tosi mies" enää ala korjaamaan! Eiku... Mun onkin pitänyt uusia nää silmälasit jo vuosia sitten. Tai siis. Tjöh! En vaan osaa :(

Toisaalta Küllisedän postauksesta tuli mieleen Robin van Persie ja salaiset haaveet, että setä Külli saisi parkkeerata sinne. Tiedä näitä...
küllküll

Johnny Winter kirjoitti:Tiedä näitä...
Niinpä. Mä ymmärsin viimeisestä kappaleesta vähemmän kuin sammakko polkupyörästä.
Johnny Winter

küllküll kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:Tiedä näitä...
Niinpä. Mä ymmärsin viimeisestä kappaleesta vähemmän kuin sammakko polkupyörästä.
Yritin jotain puujalkaa, mutta taisi lipsahtaa ontuvaksi huumoriksi.
Dumiz
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

par-sky kirjoitti: En oo saanu päätettyä kummat vituttaa enempi: ihmiset jotka painavat lisää kaasua kun lähdet ohittamaan
Näille runkuille(=ohituskaistakiihdyttelijöille) on sävelletty oma biisi.
Ruokalan kalapuikko Pena
Mirkku
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Jos mä kiellän/käsken kakaraa, niin se ei perkele tarkoita sitä, että samalla sekunnilla mutsi sanoo: "anna nyt toisen......". Se on jumalauta mun kakara ja mummi ei tee mun käskyjä mitättömiksi!!! :evil:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mirkku kirjoitti:Jos mä kiellän/käsken kakaraa, niin se ei perkele tarkoita sitä, että samalla sekunnilla mutsi sanoo: "anna nyt toisen......". Se on jumalauta mun kakara ja mummi ei tee mun käskyjä mitättömiksi!!! :evil:
Mä just puhuin miehen isälle ja avovaimolle, ettei antais lahjoja tolle 3 veelle kokoajan, muuten se assosioi siellä käymisen tai ko. tyypit AINA lahjoihin. Nyt kävi siellä yökylässä heidän pyynnöstään; tuli takas pussillinen täynnä kaikkea kivaa. Jätkä vaan loistaa ja kertoo että "kiltit pojat saa lahjoja". Juu, jos olis kotona kiltisti.. tottakai sitä vierailemassa käyttäydytään nätisti :evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja: Sydämenkuvia sinulle, tuota se usein on vanhusten kanssa.
Gat kirjoitti:Minä räjäytin auton!
Tai vain ilmansuodattimen.
Senkin onneksi isän autosta.
Ja isän kanssa yhteistoiminnassa.

Pitkä, surullinen tarina sen auton terveysongelmista, en taida nyt jaksaa selostaa.
Selostetaan sitten lisää.
Isän vanhassa Mitsubishissä on sen käytettynä ostosta lähtien ollut käynnistysongelma. Tai siis hei taisi alkaa kun akku kerran jouduttiin irrottamaan jolloin elektroniikka luonnollisesti meni sekaisin. Oireina että joitakin tunteja ja varsinkin helteellä seisottuaan ei meinaa käynnistyä vaikka starttimoottori toimii. Niissä oloissa vain minä olen saanut poljettua sen käyntiin, aikas luovilla ja nopeilla kaasunpolkaisuilla, Joskus heti pohjaan, joskus pikku pysähdys puolivälissä ja sitten eri variaatioita. Oikeastaan isällä pitäisi olla aina minä tai muu herkkävaistoinen käynnistäjätonttu repimässä koslaa käyntiin.

No, edes Mitsubishin merkkihuolto ei osannut auttaa.

Tuon lisäksi tuli uusi käynnistysvika, eli akkukin tyhjeni kolmessa yrityksessä. Vietiin nyrkkipajalle, joka koekäytti neljä päivää, ja tietenkin tuo toimi kuin enkeli. Kunnes mentiin hakemaan ja firman rasva-apina hieman kirosi, kun "korjattu" auto ei sittenkään lähtenyt käyntiin. Mittasi akun uudestaan ja nyt testeri näyttikin, että akku sökönä. Eikun uuden osto.

Mutta kas, alkuperäinen käynnistysongelma ei ole kadonnut mihinkään!

Isäni oli keksivinään, että koetetaanpa suihkuttaa ilmanoittoaukkoon käynnistyssprayta. Kerran kuulemma auttoikin. Toisella kertaa ei, vaikka itse yritti ja heti perään pyysi minua suihkuttamaan samalla kuin itse käynnisti.. Ohjeessa lukee suihkuta kaksi sekuntia, minä suihkutin viisi sekuntia.

Ilman muuta tulosta kuin että ilmanpuhdistin tosiaan RÄJÄHTI isolla pamauksella, sen muovikoppa repesi auki, osia lensi päälleni ja itse suodatin meni tuhannen siruiksi!

Toimiihan auto silti, mutta epätasaisella tyhjäkäynnillä.
küllküll

Ja just kun sai esikoisen edelliset tempaukset (150 e) korjautettua, niin yllätän jätkän repimästä kärpäsverkkoja lastenhuoneen tuuletusikkunasta. Paskaksi meni.

Ja se on jumalauta jämpti, että seuraavan tärväämäsi asian korjauskustannukset otetaan suoraan sinun säästöpossusta eikä minun rahapussista. Nyt alkaa pikkuhiljaa riittää! Rupee oleen aika lähellä se hetki, että corp. Punishment kutsutaan kertausharjoituksista takaisin kotiin...
Pulkannaru
Kitisijä

^^
Siskon Golffissa oli muinoin sama vika. Paitsi ettei ampunut takaisin.
Syyt:
- Hall-anturi paskana -> uusi virranjakaja
- moottorin lämpötila-anturi paskana -> uusi anturi.

Tietysti lappilainen merkkiliike ei vikoja löytänyt, mutta kirjoitti rapakan laskun ja kun matkaa oli 200+km per suunta ei mennyt takaisin valittamaan vaan vaihtoin muun merkin merkkikorjaamohuoltikseen samoin tuloksin. Paitsi, että matkaa oli 20km. Nyt rasvanäppi sai multa neuvoja siskon kertomana "mitä?? tallenna oskiloskooppiin hallin sakara-aaltoa pari-kolme minsaa ja tsekkaa se. Häh?Miten?" Onnistui kuitenkin lopulta. paitsi ei ollut, työtilauksesta hpoiketen, mitannut lämpötila-anturia, jolloin moottorin aivot luulivat olevan kesäkeli vaikka -20 astetta ja rikastuksen tarve käynnistäessä ilmeinen. Sisko sai toki auton puhelinavustuksellani käyntiin, mutta ei ollut herkkua herätä muutamia kertoja klo 0100-0330 puhelinneuvontaan (no laita puhelin ikkunasta ulos, että kuulen miltä se kuulostaa kun käynnistät jne).
-
Rauno Räsänen:
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^^ Mikä ihmeen täystuho teillä asuu? :o
The great club outshines the individual, always and forever.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pulkannaru kirjoitti:^^
Siskon Golffissa oli muinoin sama vika. Paitsi ettei ampunut takaisin.
Syyt:
- Hall-anturi paskana -> uusi virranjakaja
- moottorin lämpötila-anturi paskana -> uusi anturi.

Tietysti lappilainen merkkiliike ei vikoja löytänyt, mutta kirjoitti rapakan laskun ja kun matkaa oli 200+km per suunta ei mennyt takaisin valittamaan vaan vaihtoin muun merkin merkkikorjaamohuoltikseen samoin tuloksin. Paitsi, että matkaa oli 20km. Nyt rasvanäppi sai multa neuvoja siskon kertomana "mitä?? tallenna oskiloskooppiin hallin sakara-aaltoa pari-kolme minsaa ja tsekkaa se. Häh?Miten?" Onnistui kuitenkin lopulta. paitsi ei ollut, työtilauksesta hpoiketen, mitannut lämpötila-anturia, jolloin moottorin aivot luulivat olevan kesäkeli vaikka -20 astetta ja rikastuksen tarve käynnistäessä ilmeinen. Sisko sai toki auton puhelinavustuksellani käyntiin, mutta ei ollut herkkua herätä muutamia kertoja klo 0100-0330 puhelinneuvontaan (no laita puhelin ikkunasta ulos, että kuulen miltä se kuulostaa kun käynnistät jne).
Tattista.
Joo, nyt siis selostettiin ei-merkkihuolllolle käynnistysvian molemmat osat, mutta tuo ei huomannut edes uutta akkuvikaa, koska neljä päivää oli käynnistynyt kuin enkeli. Laskutti toki työstä ja tyhjäkäynnin säädöstä.

Mitsubishin merkkihuoltokaan ei mahtanna mitään, vaikka huge ylellinen myymäläkin niillä on Lahdessa.

Vika ei esiinny aina, vain seisottuaan ja tyypillisesti lämpimällä säällä. Ei se kuulosta muulta kuin että ei käynnisty. Joskus isä saa sen monella yrityksellä käyntiin, lopulta vain minä mutta tosi herkkävaistoisin kaasunpolkaisuin, pitää aistia mistä kohtaa se lähtee.

Vanhempani on täällä vieläkin kesäilemässä, kuten 50-luvulta asti. Ilman mun käynnistysapua isä ei enää uskalla lähteä pitkille reissuille. Ja nyt tuo räjäytetty ilmanpuhdistinkin.
Pulkannaru
Kitisijä

^
Tossa Mitsussa voi toki olla joku muukin ongelma. Ja ei arvaten löydy kohtuullisin kustannuksin, jos vika ei ole päällä kun auto on Osaavalla korjaamolla.
-
Rauno Räsänen:
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Ahistaa kun (miehen) koneesta pamahti kovalevy. Nettiin pääsee harvakseltaan, ja työjutut sekä valokuvat makaavat vissiin kärähtäneellä kovalevyllä. Eikä kukaan (mies) laita tikkua ristiin ongelman ratkaisun eteen.
Jos se levy on todella kärähtänyt, ei sitä kukaan mies korjaa edes pillupalkalla. Varmuuskopiointi pitäisi aina tehdä, vaikka minäkään en tee.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Käytän google tiliä ainakin kuvien varmuusvarastona, 24,60 menee 80 Gigasta, joutuu ilmeisesti maksaman veroja amerikkalaisille, siitä en ole tyytyväinen vaikka muuten olenkin.
Pyyhin Netikettiin..
küllküll

Elppis kirjoitti:^^ Mikä ihmeen täystuho teillä asuu? :o
Risteytyksen tulos. Ulkonäkö äidiltä, luonne valitettavasti isältä :P