Suositan avun hakemista. En usko, että siitä ainakaan haittaa on. Eli et häviä mitään, mutta voit voittaa jotain.küllküll kirjoitti:^Tänks.
Kelailin tuossa hampaita pestessä, että raahautuisiko tämän vaivan takia lekuriin - vaivannut on/off yläasteiästä saakka. Pahimmillaan taisi olla opiskeluaikana 1980-1990-luvun vaihteessa sekä 2000-luvun alussa. Tuolloin makasin päiväkausia sängyssä, ahmin itseni puolihöperöksi ja vihasin itseäni.
Kävin itse asiassa puhumassa asiasta lekuriin, joka kirjoitti lähetteen "nuppitohtorille" > joka olikin ylipainoinen erikoissairaanhoitaja joka iltaopiskeli psykologiksi. Vakuutuin hänen ammattitaidottomuudestaan kahden session jälkeen ja häivyin.
Jossain takaraivossa nakuttaa, että asiat voisivat olla paremminkin mutta kynnys hakea apua ja kaivaa todennäköisesti tuhansia eurostodollareita terapiaan on sekin aika korkea - semminkin kun ylimääräistä rahaa ei just nyt yllättäen ole.
Kerro vaivasta
-
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Kerro vaivasta
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Sain eilen kortisonia tulehtuneeseen nivelpussukkaan taqi johonkin vastaavaan rimpulaan niin tänään olkapää on sitten niin pirun kipeä ja kaikki sattuu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Tarkoitat, että kun mä en ole mennyt kallonkutistajalle?Kottarainen kirjoitti:Paraskin puhuja.NuoriDaavid kirjoitti:Suositan avun hakemista. En usko, että siitä ainakaan haittaa on. Eli et häviä mitään, mutta voit voittaa jotain.küllküll kirjoitti:^Tänks.
Kelailin tuossa hampaita pestessä, että raahautuisiko tämän vaivan takia lekuriin - vaivannut on/off yläasteiästä saakka. Pahimmillaan taisi olla opiskeluaikana 1980-1990-luvun vaihteessa sekä 2000-luvun alussa. Tuolloin makasin päiväkausia sängyssä, ahmin itseni puolihöperöksi ja vihasin itseäni.
Kävin itse asiassa puhumassa asiasta lekuriin, joka kirjoitti lähetteen "nuppitohtorille" > joka olikin ylipainoinen erikoissairaanhoitaja joka iltaopiskeli psykologiksi. Vakuutuin hänen ammattitaidottomuudestaan kahden session jälkeen ja häivyin.
Jossain takaraivossa nakuttaa, että asiat voisivat olla paremminkin mutta kynnys hakea apua ja kaivaa todennäköisesti tuhansia eurostodollareita terapiaan on sekin aika korkea - semminkin kun ylimääräistä rahaa ei just nyt yllättäen ole.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Kottarainen kirjoitti:Nii.

Tällä hetkellä en koe tarvetta.
-
- Kitisijä
Kantapääni kipeytyi, kun juoksin kerran poikkeuksellisesti kengittä juoksumatolla. Muuten ongelmia ei ole ollut.NuoriDaavid kirjoitti:^kantakorotus molempiin kenkiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Epäilen Daven tarkoittaneen että kantakorot helpottaisivat akuuttia tilannetta ja antaisivat jänteelle enemmän rauhaa parantua.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kantapääni kipeytyi, kun juoksin kerran poikkeuksellisesti kengittä juoksumatolla. Muuten ongelmia ei ole ollut.NuoriDaavid kirjoitti:^kantakorotus molempiin kenkiin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
-
- Kitinä VIP-jäsen
Kantakorotus vähentää akilleksen rasitusta. Eli joo, nyt se auttaisi paranemaan.Georgina kirjoitti:Epäilen Daven tarkoittaneen että kantakorot helpottaisivat akuuttia tilannetta ja antaisivat jänteelle enemmän rauhaa parantua.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kantapääni kipeytyi, kun juoksin kerran poikkeuksellisesti kengittä juoksumatolla. Muuten ongelmia ei ole ollut.NuoriDaavid kirjoitti:^kantakorotus molempiin kenkiin.
-
- Kitisijä
Siis hain takaa tulehdusta eli sitä ärsytystä tervehdyttävää reseptiä lääkkeiden tulokulmasta. Eihän sitä tietenkään voinut muut tietää. Lähinnä halusin kuulla buranan vaikutuksesta kontra esmes tulehduskipulääke.NuoriDaavid kirjoitti:Kantakorotus vähentää akilleksen rasitusta. Eli joo, nyt se auttaisi paranemaan.
Kyllähän parempi olisi ~aina olla rasittamatta ylirasittunutta kohtaa kehossa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Kaikki normaalit särkylääkkeet (poislukien parasetamoli) ovat tulehduskipulääkkeitä. Lääkärit itsekin kyllä monesti ylläpitävät käsitystä, että olisi jotain erityisiä tulehduskipusärkylääkkeitä.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Siis hain takaa tulehdusta eli sitä ärsytystä tervehdyttävää reseptiä lääkkeiden tulokulmasta. Eihän sitä tietenkään voinut muut tietää. Lähinnä halusin kuulla buranan vaikutuksesta kontra esmes tulehduskipulääke.NuoriDaavid kirjoitti:Kantakorotus vähentää akilleksen rasitusta. Eli joo, nyt se auttaisi paranemaan.
Kyllähän parempi olisi ~aina olla rasittamatta ylirasittunutta kohtaa kehossa.
Mutta siis kaikki tavalliset särkylääkkeet ovat tulehduskipulääkkeitä.
-
- Kitisijä

-
- Kitisijä
päkiästä on nahka vähän halki. Ei voi käsittää miten tuollaiseen mitättömään pikku haavaan voi sattua noin maan perkeleesti!
-
- Kitisijä
AAARHGHGHGH! En voi kohta enää kävellä! Ei oo tojellista, mokoma.
-
- Kitisijä
päkiä parani ja halkes uudestaan. Nyt on lisäksi ihan helvetillinen jysäri.
-
- Kitisijä
No niinhän se Dave just sanoo! Tässä on taas asia on X! Eiku X! väittely aluillaan.exPertti kirjoitti:Eikös parasetamoli ole epätulehduskipulääke kun se vaikuttaa keskushermoston kautta? Tarkkuutta.NuoriDaavid kirjoitti:Kaikki normaalit särkylääkkeet (poislukien parasetamoli) ovat tulehduskipulääkkeitä.
Löysin täältä 600buranan, jospa se tappais tuon jysärin.
-
- Kitisijä
Jospa kuva auttaisi expErttiä ymmärtämään:Georgina kirjoitti:No niinhän se Dave just sanoo!.

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Luetun ymmärrys ei aina ole allekirjoittaneenkaan vahvin laji, Loistava selvennys BluntlyltaBluntly kirjoitti:
Jospa kuva auttaisi expErttiä ymmärtämään:

-
- Elämätön Kitisijä
... mun maailma romahti.. ehkä.. Kuukautisten aikaan tuli aivan kauheat aleselkäsäryt, asennon vaihtaminen sängyssä sattui niin pajon, että tuli jopa itku, menkat loppui.. särky jäi. Vaikuttaa juoksuu, ei mainaa pystyä urheilla normaalisti, hyvä kun pystyn pikkuisen nostaa syliin (Mim pelkää avonaisia kierreportaita, joten kannetaan se yhden kerroksen verra alaspäin). Nyt alkaa jo istuessa särkeä keskelle alaselkää... ei sentään ole mitää puutumista tms.
Olen jo aivan maani myynyt, kun pitäisi kahden viikon päästä olla juoksemassa puolikasta, johon pitäisi nyt treenata.
Ainoa outo juttu mitä on tullut tehtyä on, että nökötin 4h suuntaansa oudossa autossa, missä penkit tuntuivat vähän liiankin pehmeiltä.
Olen jo aivan maani myynyt, kun pitäisi kahden viikon päästä olla juoksemassa puolikasta, johon pitäisi nyt treenata.
Ainoa outo juttu mitä on tullut tehtyä on, että nökötin 4h suuntaansa oudossa autossa, missä penkit tuntuivat vähän liiankin pehmeiltä.
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
-
- Kitisijä
Venyttele, PALJON. Ja venyttele lisää, käy välissä uimassa että saisit "pehmeästi" lihaksia käytettyä.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Elämätön Kitisijä
Käskystä.Elppis kirjoitti:Venyttele, PALJON. Ja venyttele lisää, käy välissä uimassa että saisit "pehmeästi" lihaksia käytettyä.
Mä olen kyllä lisännyt venyttelyä, mutta ehkä se ei oo sitten riittävä kun miettiiä urheilun määrää

-
- Kitisijä
ota pari zirdaludia ja buranaa että saat jumin auki. Ja jotain mobilaattia selkään. Nämä siis venyttelyjen päälle.DitaVonShagwell kirjoitti:Käskystä.Elppis kirjoitti:Venyttele, PALJON. Ja venyttele lisää, käy välissä uimassa että saisit "pehmeästi" lihaksia käytettyä.
Mä olen kyllä lisännyt venyttelyä, mutta ehkä se ei oo sitten riittävä kun miettiiä urheilun määrää
-
- Elämätön Kitisijä
Zirdalud puuttuu, pitää mennä huomenna nököttämään terveyskeskuksen jonoon, ja toivoa että joku lääkäri ehtii ottaa mut vastaan. Oliskohan infrapunasaunasta mitään hyötyä?Georgina kirjoitti: ota pari zirdaludia ja buranaa että saat jumin auki. Ja jotain mobilaattia selkään. Nämä siis venyttelyjen päälle.
-
- Kitisijä
Saattas olla. Lämpö on monesti hyvä. Paitsi jos on tosi tuskanen ja tulehtuneen tuntunen niin saattasin kokeilla kylmääkin.DitaVonShagwell kirjoitti: Oliskohan infrapunasaunasta mitään hyötyä?
Mulla tuli yhteen väliin selkään just tuon kuulosia tukkoja, kun se oli tarpeeksi kipeä ja varmaan tulehtunutkin, niin ei se lähteny aukeamaan ilman lääkeapua. Siihen tietenki niin sattu että ihan tiedostamatta jännitti sitä koko ajan enempi tukkoon. Sitten ko sai ne lihakset hellittään niin piti käydä aukoon niitä vasetti, fasetti (kumpia ne nyt oli) lukkoja fysioterapiassa. Mutta voihan olla että sulla on vaan lihakset menny jumiin.
Ja ne lukotkin aukeilee monilla itsestään.
Edit: Uskon että on kahen viikon päästä jo komiasti kuosissa!
Muistan lukeneen tuosta joskus jonkun jutun, ja sen mukaan koko keksintö on yhtä toimiva kuin mikä tahansa ostos tv:ssä myytävistä vatsalihassähköiskulaitteista.DitaVonShagwell kirjoitti:Oliskohan infrapunasaunasta mitään hyötyä?
-
- Kitisijä
Mene suoraan yksityiselle, saat varmemmin pyytämiäsi nappejakin (Sirdalud).DitaVonShagwell kirjoitti:Zirdalud puuttuu, pitää mennä huomenna nököttämään terveyskeskuksen jonoon, ja toivoa että joku lääkäri ehtii ottaa mut vastaan. Oliskohan infrapunasaunasta mitään hyötyä?Georgina kirjoitti: ota pari zirdaludia ja buranaa että saat jumin auki. Ja jotain mobilaattia selkään. Nämä siis venyttelyjen päälle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Elämätön Kitisijä
^ Buranaa, venyttelyä .. eiköhän näillä päästä eteenpäin.
Mä varmasti jännitin menkkojen aikana sit tuon selän tähän kuntoon.
Ohhoh.. mä oon vaan sellainen suorittajan, etten millään malttaisi lepuuttaa.
25 päivä pitäisi jo hölökyttää se 21km .. eiköhän tämä tästä
Mä varmasti jännitin menkkojen aikana sit tuon selän tähän kuntoon.
Ohhoh.. mä oon vaan sellainen suorittajan, etten millään malttaisi lepuuttaa.
25 päivä pitäisi jo hölökyttää se 21km .. eiköhän tämä tästä