Nimi- ja soitintunnistus ja muisti sekosi nyt kiimoissa. Se oli tietysti kitaristi tuo pantavin huulirenkaa kaa ja nimi on Emppu eikä Mimmu. Korjasin ylle.
En minä ymmärrä himojani. Siis hyi:
Tää on vissiin se Halliksen sihteeri, jonka tehtävä on vastata pari kertaa jakson aikana puhelimeen: http://apina.biz/49885.jpg
Minkähänlainen työhaastis lie ollut. E: ei se ollutkaan, mua on huijattu.
pierupylly kirjoitti:E: ei se ollutkaan, mua on huijattu.
Noo, hyvä postaus se oli silti. Panisin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^
Lopputulos ratkaisee !
Eli, kiitos joo.
Vaikka noinkin päin.
-
Rauno Räsänen:
NuoriDaavid kirjoitti:Onx toi asu vähän epäkäytännöllinen?
Joo. Noi pökät on pannessa tiellä!!1
-
Rauno Räsänen: